I.R.S. Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 Tja! tänkte att de kunde vara lite intressant om alla som lirar mest på 2.5/5 (inklusive vi som skottar på 25/50) skriver här som en gemensam dagbok och lägger in bla. händer, grafer med mera. ha d:mrgreen: Citera
I.R.S. Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Postad 28 November , 2008 kan väl börja då va... började lira online-poker för flera år sedan men utan en riktig banksulle. Hade man ett fjärdedels inköp så satte man sig;-) Men sen i slutet av Semptember 2008 så satte jag in 2k och började lira från det. Sen dess har det gått stabilt uppåt med tanke på ett fleral skott på 25/50 och de andra nivåerna runtom. tänkte lägga ut lite händer och grafer såsmåningom, som alla andra också kan göra. hej nick: Kiepski Citera
Rocker10 Postad 3 December , 2008 Rapport Postad 3 December , 2008 Gäller detta även FR? Är nybörjare på den nivån på SVS. Går bra är så länge.. Citera
weddie Postad 3 December , 2008 Rapport Postad 3 December , 2008 Jag kör 2,5/5FR förfullt, så jag analyserar gärna motståndet där Citera
decoy Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 I och för sig intressant att följa dagböcker från denna nivå, men varför ska det numera startas upp GEMENSAMMA dagböcker överallt:rolleyes: ? Det verkar ju som rena flockdjursbeteendet! Blir mer svåröverskådligt och plottrigt. Dessutom stor skillnad på FR och SH. Och när tänker ni som nu tog initiativet till denna dagbok börja posta händer egentligen? Citera
Jake Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 kan nog som decoy säger vara bra att antingen rikta in sig på fullring eller short, eftersom de som lirar 5 bord inte bryr sig om fullringborden och vice versa, då kan det nog bli rätt intressant. Citera
Recommended Posts