Klyka Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 Har den nån egentlig funktion? Nån som använder den? Har nån nytta av den? Låt säga att jag och djens blir vänner. Vad händer sen? Ser jag hans aktiviteter? Hans trådar, inlägg? Får vi en Wall-to-wall där vi kan utbyta aktietips? Vad gör funktionen? Vad gör den inte? Citera
kraclob Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 Jag hitta den för någon vecka sen, la in lite vänner men har sedan dess inte använt den. Det jag kan tänka mig som bra användsområde är att lägga in alla mods så om man behöver nått fort så kan man se vem som är uppkopplad vid det tillfället. Citera
Sweetchuck Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 Nån som använder Vänner-funktionen på pf? Nej, jag har inga vänner Citera
Klyka Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Postad 28 November , 2008 Kraclob, vad ser du för info om dina vänner då? Bara om de e online? Finns de inga funktioner? Citera
devalanteriel Postad 28 November , 2008 Rapport Postad 28 November , 2008 Enligt databasen är det bara Jennez och Micke Norinder som lagt till varandra som vänner på hela pf. Citera
anth Postad 29 November , 2008 Rapport Postad 29 November , 2008 Kraclob, vad ser du för info om dina vänner då? Bara om de e online? Finns de inga funktioner? Jag antar att du spar någon knapptryckning om du ska skicka ett PM till en vän jämfört med om du ska skicka till någon som inte är vän. Citera
kraclob Postad 29 November , 2008 Rapport Postad 29 November , 2008 Kraclob, vad ser du för info om dina vänner då? Bara om de e online? Finns de inga funktioner? Jag ser om dem är online och kan skicka pm smidigare, men är inget spec jag använder med funktionen. Skulle gärna se vilken tråd dem läser atm och skulle vilja kunna välja så att kompis rutan kommer upp varje gång man loggar in. Citera
anth Postad 29 November , 2008 Rapport Postad 29 November , 2008 Enligt databasen är det bara Jennez och Micke Norinder som lagt till varandra som vänner på hela pf. Och här är ett smakprov på vad de brukar skicka till varandra: http://www.webworksllc.com/I_Like_You.cfm Citera
Jennez Postad 29 November , 2008 Rapport Postad 29 November , 2008 Skulle gärna se vilken tråd dem läser atm Gå in i deras profil så ser du det? Upptäckte det själv igår av misstag! Yay! Citera
Klyka Postad 29 November , 2008 Författare Rapport Postad 29 November , 2008 Gå in i deras profil så ser du det? Upptäckte det själv igår av misstag! Yay! Mjo, men de e ju jobbigt att gå in i alla sina vänners profiler o sammanställa en lista varje gång man är lite nyfiken på vad ens vänner har för sig.. Citera
MikeTime Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Mjo, men de e ju jobbigt att gå in i alla sina vänners profiler o sammanställa en lista varje gång man är lite nyfiken på vad ens vänner har för sig.. Har du vänner?! Citera
Klyka Postad 30 November , 2008 Författare Rapport Postad 30 November , 2008 Bara djens och cleburne. Citera
MikeTime Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Bara djens och cleburne. Ja just det... smygrasisten är ju bannad så honom får du ju umgås med irl istället Citera
Klyka Postad 30 November , 2008 Författare Rapport Postad 30 November , 2008 Varje gång jag går på fotbollsmatch. Citera
kraclob Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Gå in i deras profil så ser du det? Upptäckte det själv igår av misstag! Yay! Vet att funktionen finns men. Vännerlistan skulle vara med användbar med den integrerad. Citera
Recommended Posts