NorthQ Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Håller på å räknar lite hur mycket man kommer behöva spela för att cleara vissa bonusar odyl. Hur mycket rake behövs dras för olika spel för att det ska generera 1 vip poäng? Kan en pott med mycket rake (stor pott) generera mer än 1 vip poäng? Citera
H5Koffe Postad 27 November , 2008 Rapport Postad 27 November , 2008 Håller på å räknar lite hur mycket man kommer behöva spela för att cleara vissa bonusar odyl. Hur mycket rake behövs dras för olika spel för att det ska generera 1 vip poäng? Kan en pott med mycket rake (stor pott) generera mer än 1 vip poäng? En VIP poäng motsvarar €0.4 och en spelare kan tjäna upp till 3.75 VIP per hand. Mvh, Kalle Citera
NorthQ Postad 29 November , 2008 Författare Rapport Postad 29 November , 2008 Tack för svaret, en till fråga nu då. Jag satte in pengar med er jul bonus, var kan jag se status för bonusen? HIttar den inte på mitt konto nånstans..nån statistik som visar att man har den å hur långt det är kvar osv... Citera
H5Koffe Postad 29 November , 2008 Rapport Postad 29 November , 2008 Tack för svaret, en till fråga nu då. Jag satte in pengar med er jul bonus, var kan jag se status för bonusen? HIttar den inte på mitt konto nånstans..nån statistik som visar att man har den å hur långt det är kvar osv... Enda sättet att hålla koll på din bonusstatus är att följa upp hur mycket VIP poäng du tjänat sedan den dag då du gjorde din insättning. VIP-status kan du se nederst i vår pokerklient och för varje 10 VIP du tjänar kommer du att få €1. Mvh, Kalle Citera
NorthQ Postad 29 November , 2008 Författare Rapport Postad 29 November , 2008 Det var ju tråkigt, det känns iaf som man inte riktigt har koll eller säker på att man kommer få någon bonus. Betalas allt ut eller delvis beroende på hur långt man hann efter 120 dagar oavsett om man klarat bonusen tidigare eller ej? Citera
H5Koffe Postad 29 November , 2008 Rapport Postad 29 November , 2008 Det var ju tråkigt, det känns iaf som man inte riktigt har koll eller säker på att man kommer få någon bonus. Betalas allt ut eller delvis beroende på hur långt man hann efter 120 dagar oavsett om man klarat bonusen tidigare eller ej? Beloppet betalas ut efter 120 dagar. Citera
NorthQ Postad 29 November , 2008 Författare Rapport Postad 29 November , 2008 Tack för dina svar. Bra support! Citera
Recommended Posts