Gå till innehåll

Hur många saker har du demolerat efter att någon sagt "TY" efter vunnen pott?


Mobieuo

Recommended Posts

  • Svars 99
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

har ju hänt att man lirat helt väck, lyckats hitta en riktigt sjuk utdragning, efter en nice kommentar som "hook, line and sinker" så har man x antal ggr lyckats tanka hem flera fulla inköp från toktiltade tomtenissar på kort tid....mmm range as wide as grand canyon :mrgreen:

 

oyess im evil:twisted:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Seriöst, ni som slår sönder saker är ju uppenbarligen riktigt jävla störda eller så har ni EXTREMT dålig BR-management och lirar med 100k€ trots att ni inte har råd med plastkasse på ica. Klart man slagit näven i bordet eller i tangentbordet, langat musen åt helvete men inte fan går någonting sönder för det.

 

1. Väggar går inte sönder så lätt.

2. Tangentbord går inte sönder så lätt.

3. Så länge musen har sladd går den inte att langa iväg så lätt.

4. Hur fan har man sönder en 42" plasma efter en tilt utan att vara dum i huvudet och behöver vård?

5. Hur fan har man sönder en bärbar dator efter en tilt utan att var dum i huvudet och behöver vård?

6. Hur fan får man för sig att slå sin bror så att hårt att han bryter armen? Såna som ni som mördar Anna Lindh.

7. Sluta lira så högt att en förlust svider så mycket att ni måste förstöra saker.

 

Tilta loss i chat är en grej, men paja saker vid datorn är nåt att söka för ärligt talat. Tror iofs många av er som skiver att ni avverkat 5+ tangentbord snackar skit ändå.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Seriöst, ni som slår sönder saker är ju uppenbarligen riktigt jävla störda eller så har ni EXTREMT dålig BR-management och lirar med 100k€ trots att ni inte har råd med plastkasse på ica. Klart man slagit näven i bordet eller i tangentbordet, langat musen åt helvete men inte fan går någonting sönder för det.

 

1. Väggar går inte sönder så lätt.

2. Tangentbord går inte sönder så lätt.

3. Så länge musen har sladd går den inte att langa iväg så lätt.

4. Hur fan har man sönder en 42" plasma efter en tilt utan att vara dum i huvudet och behöver vård?

5. Hur fan har man sönder en bärbar dator efter en tilt utan att var dum i huvudet och behöver vård?

6. Hur fan får man för sig att slå sin bror så att hårt att han bryter armen? Såna som ni som mördar Anna Lindh.

7. Sluta lira så högt att en förlust svider så mycket att ni måste förstöra saker.

 

Tilta loss i chat är en grej, men paja saker vid datorn är nåt att söka för ärligt talat. Tror iofs många av er som skiver att ni avverkat 5+ tangentbord snackar skit ändå.

 

*skriva ut stesolid*

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHAHAHAHHAHA visste inte att det var så illa :D.

 

Brukar alltid psyka i chatten med att säga ty sir, eller liknande när jag synar hans bluff.

 

Brukar även säga wp när jag spelar ut honom med slowspelat AA osv.

 

Iaf till topic, om någon säger ty och drar ut mig blir jag RIKTIGT tiltad, brukar förhindra detta med att skriva "wp fish" i chatten och droppa bordet. Hjälper lite iaf, men brukar inte slå sönder saker ;), knappar på tangentbordet hårdare än vanligt bara...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHAHAHAHHAHA visste inte att det var så illa :D.

 

Brukar alltid psyka i chatten med att säga ty sir, eller liknande när jag synar hans bluff.

 

Brukar även säga wp när jag spelar ut honom med slowspelat AA osv.

 

Iaf till topic, om någon säger ty och drar ut mig blir jag RIKTIGT tiltad, brukar förhindra detta med att skriva "wp fish" i chatten och droppa bordet. Hjälper lite iaf, men brukar inte slå sönder saker ;), knappar på tangentbordet hårdare än vanligt bara...

 

fu ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHAHAHAHAHHAHA visste inte att det var så illa :D.

 

Brukar alltid psyka i chatten med att säga ty sir, eller liknande när jag synar hans bluff.

 

Brukar även säga wp när jag spelar ut honom med slowspelat AA osv.

 

Iaf till topic, om någon säger ty och drar ut mig blir jag RIKTIGT tiltad, brukar förhindra detta med att skriva "wp fish" i chatten och droppa bordet. Hjälper lite iaf, men brukar inte slå sönder saker ;), knappar på tangentbordet hårdare än vanligt bara...

 

Själv brukar jag skriva TY när jag hittar tvåoutarn på river, det

tiltar de flesta på :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Angående tiltande händelser:

 

 

PokerStars Game #22389732108: Tournament #122500810, $50+$5 Hold'em No Limit - Level VIII (150/300) - 2008/11/26 17:09:42 ET

Table '122500810 7' 9-max Seat #3 is the button

Seat 1: gras_hagen (18326 in chips)

Seat 2: eBo226 (7055 in chips)

Seat 3: Pokerccini (20939 in chips)

Seat 4: Bruno GT (7741 in chips)

Seat 5: Fortune23 (4762 in chips)

Seat 6: 1BigAceHole (4619 in chips)

Seat 7: djk123 (18685 in chips)

Seat 8: greenberet87 (9498 in chips)

Seat 9: UpHighDownLo (13815 in chips)

gras_hagen: posts the ante 25

eBo226: posts the ante 25

Pokerccini: posts the ante 25

Bruno GT: posts the ante 25

Fortune23: posts the ante 25

1BigAceHole: posts the ante 25

djk123: posts the ante 25

greenberet87: posts the ante 25

UpHighDownLo: posts the ante 25

Bruno GT: posts small blind 150

Fortune23: posts big blind 300

*** HOLE CARDS ***

Dealt to gras_hagen 4 of Spades4 of Hearts

1BigAceHole: folds

djk123: raises 500 to 800

greenberet87: folds

UpHighDownLo: raises 2500 to 3300

gras_hagen: raises 15001 to 18301 and is all-in

eBo226: folds

Pokerccini: folds

Bruno GT: folds

Fortune23: folds

djk123: folds

UpHighDownLo: calls 10490 and is all-in

Uncalled bet (4511) returned to gras_hagen

*** FLOP *** 5 of Hearts7 of Spades9 of Diamonds

*** TURN *** 5 of Hearts7 of Spades9 of Diamonds4 of Diamonds

*** RIVER *** 5 of Hearts7 of Spades9 of Diamonds4 of Diamonds8 of Diamonds

*** SHOW DOWN ***

UpHighDownLo: shows King of ClubsKing of Diamonds (a pair of Kings)

gras_hagen: shows 4 of Spades4 of Hearts (three of a kind, Fours)

gras_hagen collected 29055 from pot

*** SUMMARY ***

Total pot 29055 | Rake 0

Board 5 of Hearts7 of Spades9 of Diamonds4 of Diamonds8 of Diamonds

Seat 1: gras_hagen showed 4 of Spades4 of Hearts and won (29055) with three of a kind, Fours

Seat 2: eBo226 folded before Flop (didn't bet)

Seat 3: Pokerccini (button) folded before Flop (didn't bet)

Seat 4: Bruno GT (small blind) folded before Flop

Seat 5: Fortune23 (big blind) folded before Flop

Seat 6: 1BigAceHole folded before Flop (didn't bet)

Seat 7: djk123 folded before Flop

Seat 8: greenberet87 folded before Flop (didn't bet)

Seat 9: UpHighDownLo showed King of ClubsKing of Diamonds and lost with a pair of Kings

 

4 betshove for the win!

 

Fi var inte så jätteglad efter denna kan jag säga. En hel del nervärderande fraser haglade.

 

Själv har jag endast förstört några hårddiskar på min laptop. Dom går tydligen sönder efter ett tag om man slår på datorn.

 

Nej inte 4betshove for the win. Aldrig sett något mer horribelt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev 2outad hu med AA vs QJ,brädan 9J29 i en $800 pot på pl th $1/2,på river efter trebet pre, checkraise flop, checkraise all in turn reser mig upp och tar ett fett djävla andetag och tänker: reload, du tar honom.

 

Laddar på och får nya kort varav han snällt låter mig vinna blindsen och sitter ut.:shock:

 

Då svartar det för ögonen. Mobilen in i garderoben har jag för mig...vetefan.

 

Annars brukar jag mig nöja med att spamma chatten och förklara hur djävla usla de är och att de utan sin vetskap är adopterade och att deras föräldrar skäms över dem osv. Brukar fungera ganska bra faktist. De tiltar tillslut och jag får tbx pengarna.:mrgreen:

 

Hoppas du åkt på massa liknande beats inom en kortare period för det där är ju så sjukt standard att man råkar ut för varje dag så många åsnor som man möter. (åsnorna tenderar att vara pokerforumsgrinders som tittar på ens stats och tänker "spewåsna" och sen drar de ut och helt felaktigt tycker att de spelade rätt. arma retards.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet inte om jag slagit sönder något när någon skrivit "TY" för då vet man direkt att det är en ärkeåsna, har aldrig varit med om en riktigt skarp motståndare som skriver "TY", det korrelerar ju som de flesta antagligen vet rätt bra sådant där.

 

Men däremot har jag slagit sönder saker för att jag haft otur, spelat dåligt och sådant. Vet inte hur många tangentbord, 5-6 styckren kanske och 6 stycken möss om jag inte glömmer någon mus jag haft senaste 2-3 åren samt ett par mobiltelefoner. En gång dunkade jag även min plånbok så hårt och länge i väggen att alla kort i den hade gått sönder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...