Gå till innehåll

kungrikard hatar Rövaren @ svs

aspelin

Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?  

115 medlemmar har röstat

1. 1. Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?

Recommended Posts

Det blir svårt att svara på din fina text, antar att du bara är väldigt väldigt ung eller att du helt enkelt bara utvecklas långsammare än snittpersonen. Jag önskar dig fortsatt lycka till med ditt pokerspel.

Tack, men jag skrev ju inte det i min förra text? Kanske är svårt att läsa inlägg på mer än 2-3 ord för dig. Tror Libidos blogg passar dig utmärkt!

Men betyder det här att du kommer hålla käften nu då?

Du verkar ju vara helt efterbliven iaf.

RÖV!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

• Svars 828
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du kanske borde kika in på den här sidan: http://sv.wikipedia.org/wiki/Ironi

Vad nickar du på svs berra? Är det du som är berra8? :mrgreen:

Det blir svårt att svara på din fina text, antar att du bara är väldigt väldigt ung eller att du helt enkelt bara utvecklas långsammare än snittpersonen. Jag önskar dig fortsatt lycka till med ditt pokerspel.

Hur gammal är du berra? Rövaren har precis blivit byxmyndig.

Länk till kommentar

Fi spelar 78/0, någon som foldar på floppen?

Nej.

Synd att jag är så kass eller SunTzu?

** Giv **

kungrikard [3r, 3s]

*** Bet Runda 1 ***

Hitåt Syna 1.00

Hjo68 Lägg

kim.n Höj till 2.00

681ab327 Lägg

Coachen Lägg

kungrikard Syna 2.00

SunTzu Höj till 3.00

mikemissio Syna 3.00

thegloom Syna 3.00

SeKes Lägg

Hitåt Syna 3.00

kim.n Syna 3.00

kungrikard Syna 3.00

*** Flop(Board): *** : [7r, 3k, Es]

*** Bet Runda 2 ***

thegloom Passa

Hitåt Passa

kim.n Passa

kungrikard Passa

SunTzu Satsa 11.00

kungrikard Syna 11.00

*** Turn(Board): *** : [7r, 3k, Es, 4k]

*** Bet Runda 3 ***

kungrikard Passa

SunTzu Satsa 55.00

kungrikard All-in 50.96

*** River(Board): *** : [7r, 3k, Es, 4k, 4r]

*** Showdown *** : Rake: 3.57 Totalpott: 139.35

kungrikard [3r, 3s] Kåk Vinst: 139.35

SunTzu [Eh, Dk] Två par, ess och fyror Vinst: 0.00

Mjäää. Spew av SunTzu. Mot en 80%-människa så kanske man kan försvara det ( även om jag är tveksam) men vad i hela helsefyr skall du ha som är sämre än AQ som du skulle syna betten på turn med. Är du tom så funkar ju ett bet på 20kr lika bra. Fast eftersom du synar 11kr-bettet på floppen så är du inte tom. Teoretiskt skulle du kunna ha haft 24 och gjort en slasksyn pre...men syna för i princip 4 outs på floppen?

hur vågar du sitta med så mycket pengar på bordet?

Menar du Rikard specifikt eller rent allmänt? Har man huvet i rö**n så kan det ju vara besvärligt (vilken man ibland ser hos överaggro spelare med hjärnsläpp som på tjugo minuter kan gå från 200 till 500 kr för att sedan inte fatta att när det helt plötsligt byts ut till fem full-inöps grinders på bordet så är det nära till stortorsk). Men har man någontsånär balans i sitt spel så är det inget fel alls i djupa stackar. En AI 60/40 situation med 1000BB är ju värd mera än en 60/40 med 100BB. Djup stack och ett solitt spel där man visar upp starka händer brukar dessutom öka möjligheten till att bluffa alternativt så upptäcker man - vilket ofta inte är så svårt - någon som är "ute efter en" bara för att man har djup stack vilket ökar möjligheten till förtjänst på medelstarka händer.

/Clueless

Länk till kommentar

Tack, men jag skrev ju inte det i min förra text? Kanske är svårt att läsa inlägg på mer än 2-3 ord för dig. Tror Libidos blogg passar dig utmärkt!

Men betyder det här att du kommer hålla käften nu då?

Du verkar ju vara helt efterbliven iaf.

RÖV!

När texten bara innehåller 2-3 normala ord av 58 så blir det jobbigt. Känns inte som att vi kommer så långt just nu, kan avsluta med att du är rätt tuff iaf. Åtminstone på internet. God jul.

Länk till kommentar

Det var i våras.

Ah ok, då är det inte spec. mkt att glänsa med :-P

Satt som en idiot, har vänt ut och in på mig själv och spelar helt tvärtom nu.

Kul btw att du lägger det på minne att du vann 2 inköp av mig (antar jag)

Är det en så stor merit?:mrgreen:

Nu blev jag otroligt nöjd:mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar

När texten bara innehåller 2-3 normala ord av 58 så blir det jobbigt. Känns inte som att vi kommer så långt just nu, kan avsluta med att du är rätt tuff iaf. Åtminstone på internet. God jul.

haha,skulle vilja se dig i verkligheten.. herregud..

jag måste ju iaf lyckas binda fast dig i rövardagboken med 2-3 ord så så kass kan den absolut inte vara!

Jag är tuff, du är antagligen bög och tillsammans med SunTzu!

Rövstjärt!

Länk till kommentar

Det sägs ju iof att alla vägar leder till Rom, så antar att det är vad vår blogg har blivit---> Rom.

Ingen kan hålla sig borta ifrån den fast dom flesta bara klankar ner på skiten. Måste vara jäävligt intressant att läsa vad jag har att säga om rövar etc iaf.

Hybris anyone? Det kanske inte är dina poster som driver besökare hit?

Jag besöker dagboken eftersom det finns ett visst underhållningsvärde i att se när Kungrickard postar någon jobbig badbeat och mellan raderna tillskriver sig godtyckligt överlägset epitet. Därmed inte sagt att det inte är imponerande att se någon med sådant tålamod.

Länk till kommentar

Hybris anyone? Det kanske inte är dina poster som driver besökare hit?

Jag besöker dagboken eftersom det finns ett visst underhållningsvärde i att se när Kungrickard postar någon jobbig badbeat och mellan raderna tillskriver sig godtyckligt överlägset epitet. Därmed inte sagt att det inte är imponerande att se någon med sådant tålamod.

jajaja, jag vet nog varför du kommer in. Du har också en rövfetish och vill diskutera detta med mig i flera timmar?!

Länk till kommentar

FYP!

Men ändå är det du som sitter (säkert dagens höjdpunkt för dig:mrgreen: ) och ändrar i andras inlägg på ett forum på internet. OMG ROFLOL och allt vad det kan heta!

Men men, OM DU inte tycker om innehållet i bloggen så föreslår jag som sagt att du slutar läsa i den.

Skrev väl i början utav dagboken att den skulle handla om SKITSNACK;

Skit kommer ur en röv.

Så är det bara. Sen om du går in för att runka till kungrikards badbeats så är väl det ok bara du håller käften (inte skriver) något om resten.

Hoppas jag slipper dig nu ditt lilla äckel!

Bajs Bajs Bajs

Röv Röv Röv

Länk till kommentar

jajaja, jag vet nog varför du kommer in. Du har också en rövfetish och vill diskutera detta med mig i flera timmar?!

Njae, jag försöker hoppa över dina poster helt och hållet faktiskt. Tyckte bara det var roligt att du anser dig vara så pass crazy att dagbokens besökarantal är direkt beroende på dina tillskott, när det i själva verket antagligen är kungrickards som är det centrala.

Länk till kommentar

Njae, jag försöker hoppa över dina poster helt och hållet faktiskt. Tyckte bara det var roligt att du anser dig vara så pass crazy att dagbokens besökarantal är direkt beroende på dina tillskott, när det i själva verket antagligen är kungrickards som är det centrala.

Nej, grejen är ju den att jag faktiskt inte bryr mig spec. mkt om ifall t.ex. du kommer in och läser överhuvudtaget. Jag skriver bara precis vad jag har lust med hela tiden, sen om alla bara hoppar över mina femton tusen inlägg så gör det mig ingenting:mrgreen:

Kan du hålla käften nu? Kolla på min senaste youtube video och tänk att gräset är din mun som jag fyller åt dig så jag slipper höra ditt gnäll!

Länk till kommentar

En liten fundering? Ni jobbar inget kungrikard resp. rövaren? Ni sitter bara och tokgrindar ihop era cash eller har ni ngt annat tidsfördriv också? Lite nyfiken bara. själv så slavar man ju 40h i veckan. Skulle hellre lägga det på poker =)

Nej,inget jobb. Träna gör man ju ibland dock och allt annat man har lust med. Men det är pokern som finansierar kuranten på helgerna:mrgreen:

vad jobbar du med?:-P

Länk till kommentar

En liten fundering? Ni jobbar inget kungrikard resp. rövaren? Ni sitter bara och tokgrindar ihop era cash eller har ni ngt annat tidsfördriv också? Lite nyfiken bara. själv så slavar man ju 40h i veckan. Skulle hellre lägga det på poker =)

Jag spelar poker samtidigt som jag jobbar, pokrar för att det är kul. Hinner även med att träna o plocka hundbajs. :mrgreen:

Länk till kommentar

Nej,inget jobb. Träna gör man ju ibland dock och allt annat man har lust med. Men det är pokern som finansierar kuranten på helgerna:mrgreen:

vad jobbar du med?:-P

Jo jag tränar med iaf 3ggr i veckan. Viktigt att röra på sig.

Hehe nice med pokern som finansiering. jag jobbar på kontor, så slavar väl inte direkt.

Har en liten fundering angående PT som jag vet att ni har. Det har dock inte jag men tror det kan vara bra att införskaffa det. Vilken version bör man köpa och hur får man det att fugnera på bästa sätt? Ni kan gärna PM:a om ni vill svara där istället.

Länk till kommentar

Orka skadade idioter med rövtur.... sjklart vinner han med 2 par mot set på runner runner färg... :evil:

***** Hand 879455237 *****

0.50/1.00 Texas Hold'em (No Limit) - Monday, December 08, 2008 1:38:01 PM

Adam Turbo 5 (Vanlig/Cash Game)

Plats 2: Anders5907 (71.48)

Plats 5: Schtekan (101.43)

Plats 8: kungrikard (52.92)

Plats 9: Powermind (141.21)

Plats 6: Missy T (49.96)

Plats 10: juskbo (80.88)

Plats 3: ZATANZ (45.49)

Plats 4: Tobbebobbe (115.57)

Powermind lägg LM 0.50