Gå till innehåll

kungrikard hatar Rövaren @ svs

aspelin

Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?  

115 medlemmar har röstat

1. 1. Vem hatar du mest på 0.5/1 FR @ svs?

Recommended Posts

• Svars 828
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Skönt med lite klonk på Kloten, blev 4-3 till slut.. Puh! haha

Nu hoppas jag på samma klonk i Långlördag på Svs.. Skulle sitta fint med en 18k vinst där:lol:

Sitter just nu med "EDMAR" som lyckats få en fin stjärna i sitt namn så måste ju vara ganska duktig iaf.. haha. Han ska få smaka på RÖV..! om jag nu bara kan få dom där jävla AA:-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

edit: medlem sen 2004 o läst mina dagböcker + spelat flera k händer mot mig o fortfarande så kass? nu tycker jag synd om dig... kan inte vara mycket som står rätt till i hjärnan på dig!

:roll: Du har spelat flera 1000 händer under ditt pokerliv och ändå så höjer du bara med nötterna...säger väl en del om hur jävla bra du spelar också...?

Länk till kommentar

:roll: Du har spelat flera 1000 händer under ditt pokerliv och ändå så höjer du bara med nötterna...säger väl en del om hur jävla bra du spelar också...?

Varför tror du att alla fiskarna sätter mig på bluff? Knappast för att jag spelar nötter bara, kört 10 HU matcher idag o SH 3h, spelade bara nötter då också... använd hjärnan o inte röven innan du skriver något. :ola:

edit: skulle va kul o höra hur mycket du som är så bra har vunnit iår?

Länk till kommentar

Ditt variationsspel verkar ju inte vara det bästa iallafall. Bra att du lirar HU och SH också! alltid skoj.

Angående poker som inkomst så under detta år så tror jag mig ha skrapat ihop runt tusenlappen, mycket nöjd! :-)

Känns värt att ha en dagbok där ett flertal spelare som skriver om hur personen ifråga tänkte under en specifik hand du postat möts med negativism och dålig attityd från de 2 som nu har denna dagbok.

Dålig på att ta kritik?

Länk till kommentar

Ditt variationsspel verkar ju inte vara det bästa iallafall. Bra att du lirar HU och SH också! alltid skoj.

Angående poker som inkomst så under detta år så tror jag mig ha skrapat ihop runt tusenlappen, mycket nöjd! :-)

Känns värt att ha en dagbok där ett flertal spelare som skriver om hur personen ifråga tänkte under en specifik hand du postat möts med negativism och dålig attityd från de 2 som nu har denna dagbok.

Dålig på att ta kritik?

Har du spelat väldigt mycket med mig eller är det något du gissar utifrån dagboken? Jag tycker själv att det är hur bra som helst, funkar fint. Med tanke på att jag ofta vinner mer på en dag än du gjort på hela året, kanske det är du själv som behöver se över ditt spel? Jag behöver inte tänka när jag spelar för att vinna, klickar runt lite bara med ett halvt öga öppet.

Om jag är tiltad pga ngt så är det ingen självklarhet att jag är trevlig? Jag och Rövaren vet hur man krossar 0.5/1 utan hjälp. Har dagboken mest för att skriva det vi känner för! :twisted:

Jag tar ingen kritik från någon som är sämre än mig.

Länk till kommentar

:twisted:

Dålig på att ta kritik?

Jag är inne lite på KRs spår... Vem fan är du egentligen?!:mrgreen: Vi har väl aldrig bett om råd av någon?!haha krossar ju fan every day aaaaall day!:-P

Känner inte att det finns ngn som kan ge mig råd angående 0,5 fr.. Vet hur man tar fiskarnas pengar på ett enkelt sätt.. Inga problem alls!

+ att dom som postat sina åsikter oftast berättat för kungrikard vad han har för range i en viss hand etc. Sånt är ju bara idiotiskt när dom bara gissar och säger dumma jävla grejer så varför INTE smälla dom på käften verbalt då?:twisted:

Kritik kan ni köra upp i RÖVEN!!!!!!!!!!!:mrgreen: :mrgreen: :-P

Länk till kommentar

Håller mig undan Statens svenska spel, vilket jag nog anser jag gjorde bra då man ser att de inte kan hålla ett SM.

Jag har iaf. fått det understrucket det med dålig attityd mot andra.

Sen att börja filosofera i att du är så himla mycket bättre än mig för att du drar in mer pengar än mig under ett år är ju smart! Plus till dig där!

Men sig mig då, hur mycket har jag spelat detta året? Måste kännas betryggande att kunna krossa hobbyspelare på NL100 på svenska spel men samtidigt som du grinar direkt efter varje bad beat du åker på...

Känns iofs inte värt nu i efterhand när jag tänker att argumentera med 2 stycken som är rädda för kritik mot deras spel. Speciellt när de krossar en såpass hög nivå på Svenska Spel!

//Mr. Unknown:-P

Länk till kommentar

Håller mig undan Statens svenska spel, vilket jag nog anser jag gjorde bra då man ser att de inte kan hålla ett SM.

Sen att börja filosofera i att du är så himla mycket bättre än mig för att du drar in mer pengar än mig under ett år är ju smart! Plus till dig där!

Men sig mig då, hur mycket har jag spelat detta året? Måste kännas betryggande att kunna krossa hobbyspelare på NL100 på svenska spel men samtidigt som du grinar direkt efter varje bad beat du åker på...

Känns iofs inte värt nu i efterhand när jag tänker att argumentera med 2 stycken som är rädda för kritik mot deras spel. Speciellt när de krossar en såpass hög nivå på Svenska Spel!

Hur skulle du kunna vara bättre än mig på 0.5/1 FR om du inte ens spelar där o jag har krossat sönder fiskarna konstant i över 2 år? 1000 kr är ju en fis i rymden, hoppas inte du har spelat mer 2 kvällar iår isf. :twisted:

Jag blir inte ledsen när en fisk drar ut mig, känner för att döda honom bara, får man inte det eller? :evil:

/din idol

Länk till kommentar

Hur skulle du kunna vara bättre än mig på 0.5/1 FR om du inte ens spelar där o jag har krossat sönder fiskarna konstant i över 2 år? 1000 kr är ju en fis i rymden, hoppas inte du har spelat mer 2 kvällar iår isf. :twisted:

Jag blir inte ledsen när en fisk drar ut mig, känner för att döda honom bara, får man inte det eller? :evil:

/din idol

Har inte en aning om hur jag ska kunna vara bättre än dig. Fast känns ju väldigt skumt att spelat på NL100 på SvS i över 2 år och inte kunnat gå upp i nivå. Nu antar jag att du kommer säga att du tar ut pengar ständigt, men ändå känns det väldigt svagt.

Tror jag lirat ungefär 1/4 av alla dagar detta året, känns riktigt stabilt att inte gulat på turrar under detta år!

Puss Puss.

Länk till kommentar

Vem bryr sig egentligen om vem fan du är etc. Inte vi som ber dig att komma in till vår dagbok och börja snacka om hur dålig attityd vi har emot andra och tvingar oss till att skrika om hur mkt bättre vi är än dig och att du pga det borde hålla käften:-P

Vi har aldrig bett om någon kritik om våra händer och aldrig heller att någon horbög ska komma in och snacka om hur vår attityd är. Attityden är precis som vi vill ha den och vårat spel lika så!

Du får jättegärna komma in och läsa i våran dagbok men du har ju ingenting intressant att säga alls så tycker du borde hållla käften och inse att vi inte bryr oss ett dugg om ifall du kmr in och försöker vara en liten skolfröken!

Men kom gärna in och spela mot oss ngn gång så ska du få smaka på min röööööööv!:-P

Länk till kommentar

• Skapa nytt...