zuupah Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Hur vinner man mot tur? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Appel Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Som det gamla ordspråket går: "Ondska skall med ondska bedrivas" så är jag rätt säker på att det enda sättet att vinna mot "tur" är just mer tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Som det gamla ordspråket går: "Ondska skall med ondska bedrivas" så är jag rätt säker på att det enda sättet att vinna mot "tur" är just mer tur. +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Playboy Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tågrånarn Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr_Tight Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Openraisa och 4betta alla händer med en 7:a eller Knekt (men 3betta aldrig) Limpraisa/raisa övriga förutom KJ off som du foldar pre i alla positioner, den är ond och för med sig otur. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Hur vinner man mot tur? http://www.wikihow.com/Make-a-Voodoo-Doll Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Uniktnamn Postad 26 November , 2008 Rapport Share Postad 26 November , 2008 Hur vinner man mot tur? Det gör man inte! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Med otur, ldo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Genom att sluta va nervös, jag loosar alltid AIs när jag blir lite nervös för utgången men när jag är lugn o go så vinner jag minst min share. Omöjligt o förklara. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Omöjligt o förklara.Förväxlar du inte nervös med förbannad nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TiltTONY Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Genom att sluta va nervös, jag loosar alltid AIs när jag blir lite nervös för utgången men när jag är lugn o go så vinner jag minst min share.Omöjligt o förklara. Haha. Upplever exakt samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Förväxlar du inte nervös med förbannad nu? Det är innan korten delas ut. JAg känner tom igen en litet kort tryck i magen som väldigt ofta kommer precis innan korten delas ut. Kommer den i en AI där jag måste träffa ett kort för o vinna(tex 45/55 lägen) så loosar jag över 95% av gångerna. Jag vet låter helt sjukt men så är det och det har hållit på så ett väldigt bra tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Jag tror att alla i denna tråd tror att de levlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
klanton Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Det är innan korten delas ut.JAg känner tom igen en litet kort tryck i magen som väldigt ofta kommer precis innan korten delas ut. Kommer den i en AI där jag måste träffa ett kort för o vinna(tex 45/55 lägen) så loosar jag över 95% av gångerna. Jag vet låter helt sjukt men så är det och det har hållit på så ett väldigt bra tag. Samma sak här. Om man tänker positiva tankar klonkar man alltid sina 2 outare och är kung på coinflips. Lite konstigt det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts