fhaugen Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Vet inte om ni menar allvar men det är ju inte speciellt sannolikt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Misstänker att det finns back-logs på allt. Stackstorlekar, tid för start för strul etc.Funkar det att göra en total tillbakarullning av allt kanske det är det mest rättvisa. Frågan är om det funkar rent mjukvara mässigt. Med tanke på att det är BOSS mjukvara så är jag ytterst tveksam.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rosjon Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Nej jag menar inte allvar, men lyckas inte få till smiliesarna. Imorgon 19.00 är det som gäller, och med de förutsättningar som var vid pausens början. Men hade det varit vilken annan turnering som helst hade den avbrutits och prispengarna fördelats i förhållande till markerstaplarna enligt en eller annan formel.. Funkar inte när det är SM dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Så nu måste man alltså vänta ytterligare ett dygn på sin vinst att trilla in.. Jag hade stora planer för mina 6k! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jerico Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Så nu måste man alltså vänta ytterligare ett dygn på sin vinst att trilla in.. Jag hade stora planer för mina 6k! Hah... WP under hela SM, du har ju verkligen kommit djupt gång på gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sturedenstore Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Hah... WP under hela SM, du har ju verkligen kommit djupt gång på gång. Hehe jag kunde kanske ha haft det iaf Tyty det har verkligen flutit på bra för mig under hela veckan, 5 spelade events 4 itm och 2 finalbord kan man ju inte klaga på, även om det hade smakat jävligt bra med en vinst i bagaget Men men nästa år är här snabbare än man tror Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Svenska_Spel-gammalt Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 PRESSMEDDELANDE Visby, 1 december 2008 Onlinepoker-SM tillfälligt avbrutet Strax före klockan 22 igår valde Svenska Spel att stoppa finalen i årets onlinepoker-SM. Andelningen var tekniska problem med pokerklienten och vad som orsakade problemen är ännu inte klart. Det var 15 spelare kvar i turneringen när problemen uppstod. Två spelare fick inte upp finalbordet i sin klient och kunde därför inte fortsätta delta i finalen. När problemet uppdagades beslutade Svenska Spel att tillfälligt avbryta finalen. – Vi vet inte vad som hänt men vi jobbar på att lösa problemet. Troligen handlar det om en överbelastning på klienten eftersom det var så otroligt många inne och tittade på finalbordet, säger Roger Levy, pokeransvarig på svenskaspel.se. Svenska Spel och teknikleverantören Boss Media jobbar på problemet under dagen och finalen beräknas fortsätta klockan 19 ikväll. Vi återkommer med mer information Vid frågor eller funderingar, vänligen kontakta: Jeanette Ström, marknadschef svenskaspel.se, 073-370 03 42 Theres Lakso, PR projektledare, 076-844 87 10 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Så jävla mkt pengar som SvS drar in på oss kan dom gott ge alla som var kvar när det började strula, typ 300-400k var eller så. Vore ju inte mer än rätt. +1. Dem är väldigt dumma på Svs. Dem har gjort er fel. Dem ska betala 1 miljon (minst) daler till er var. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 +1. Dem är väldigt dumma på Svs. Dem har gjort er fel. Dem ska betala 1 miljon (minst) daler till er var. +1 (- + 1) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Vet inte om ni menar allvar men det är ju inte speciellt sannolikt var bara lite tiltad när jag skrev det jag vill bara dega in mina 10 bb nu.... orka sitta o vänta i 20 timmar på det I och för sig e jag inte orolig... jag lär ju komma topp 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MJ Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Så jävla mkt pengar som SvS drar in på oss kan dom gott ge alla som var kvar när det började strula, typ 300-400k var eller så. Vore ju inte mer än rätt. På CC gjorde dealern en miss som kostade mig 20k. Jag fick en 3-rätters middag för två som kompensation. Man får vara nöjd med det lilla. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 PRESSMEDDELANDE Visby, 1 december 2008 Onlinepoker-SM tillfälligt avbrutet Strax före klockan 22 igår valde Svenska Spel att stoppa finalen i årets onlinepoker-SM. Andelningen var tekniska problem med pokerklienten och vad som orsakade problemen är ännu inte klart. Det var 15 spelare kvar i turneringen när problemen uppstod. Två spelare fick inte upp finalbordet i sin klient och kunde därför inte fortsätta delta i finalen. När problemet uppdagades beslutade Svenska Spel att tillfälligt avbryta finalen. – Vi vet inte vad som hänt men vi jobbar på att lösa problemet. Troligen handlar det om en överbelastning på klienten eftersom det var så otroligt många inne och tittade på finalbordet, säger Roger Levy, pokeransvarig på svenskaspel.se. Svenska Spel och teknikleverantören Boss Media jobbar på problemet under dagen och finalen beräknas fortsätta klockan 19 ikväll. Vi återkommer med mer information Vid frågor eller funderingar, vänligen kontakta: Jeanette Ström, marknadschef svenskaspel.se, 073-370 03 42 Theres Lakso, PR projektledare, 076-844 87 10 Användaren Svenska Spel är avstängd för "egenreklam", men pressmeddelandet ligger kvar eftersom det är så viktigt och berör alla. Svenska Spel är välkommen att ha en officiell forumrepresentant under samma förutsättningar som alla andra sajter som väljer att ha detta. Kontakta i så fall forumpartner@poker.se för information. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2008 Vad menar dem med finalbordet? Var ju 15 pers kvar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MikeTime Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Användaren Svenska Spel är avstängd för.... Ruskigt mycket OT men ni har missat lite bannade användare i "Bannade användar"-tråden, bl.a Eury igen... Btw - någon som hört något mer hur det gick för de sista 5-10 spelarna som åkte ur SM när strulet började? Kommer det bara att vara de 15 kvarvarande som startar kl 19? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2008 http://www.aftonbladet.se/poker/article3892131.ab http://www.aftonbladet.se/poker/article3893838.ab Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Ruskigt mycket OT men ni har missat lite bannade användare i "Bannade användar"-tråden, bl.a Eury igen... Btw - någon som hört något mer hur det gick för de sista 5-10 spelarna som åkte ur SM när strulet började? Kommer det bara att vara de 15 kvarvarande som startar kl 19? frågade om det när dom ringde och den infon dom hade var att inga stackstorlekar, blinds och personer skulle ändras... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Verka som Svs nu till en början skyller på sina egna severar och inte på programvaran. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Larzzon67 Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Jag är nog en av dom få som glädjer mig åt detta. Spelade SM 7-korts stöten och fick 15-20 minuters avbrott när jag inte kom in på siten. När jag kom in igen var jag så short att det var kört.. Ute på 13:e plats där 12 fick pengar. Klagade givetvis men helt otippat försäkrade Svenska Spel att det inte kunde bero på dom. Man är ju helt chanslös som enskilt drabbad , så därför känner jag glädje att det blir uppmärksammat i större skala. Kan tillägga att jag relativt ofta får låsningar/avbrott just på Svenska Spel samtidigt som jag spelar på andra siter utan problem. Sen lider jag med er drabbade och hoppas på rättvis omstart ikväll. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HSvensson Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2008 Nån som hittar turren i klienten idag? Säg inte att de blockat den för oss railers ... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
The Grand Bark Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Ruskigt mycket OT men ni har missat lite bannade användare i "Bannade användar"-tråden, bl.a Eury igen... "I'm on a mission from God..." Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 FRÖLUNDA snackade med supporten nyss och dom vet fortfarande ingenting. Inget beslut om kompensation har tagits och dom är inte ens säkra på att det återupptas kl 19. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
torax Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Stabilt !! Lär inte bli fler "sm" på SvS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Blev precis uppring av svenskaspel igen. Vi kommer inte fortsätta ikväll 19:00 för dom vill vara ordentligt säkra på att det inte händer igen. Ett beslut om vad som kommer hända skulle tas imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
erras Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Han sa att deras regler sa split efter chips... %-uellt. har slått lite på det... jag får ca 120k. du får ca 470k fhaugen. Om mina beräkningar stämmer. tilt... Det roliga är att han inte ens kan garantera att vi får nån deg alls. lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts