PxT Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Får man VIP-points när man spelar SnG´s eller när man deltar i större turneringar? Trots att jag har slutat med cash games helt och nu enbart lirar ovan nämnda spelsätt så har mina VIP-points ökat. Tacksam för svar! /PxT(se) * Lite RP - QoS * Citera
TANDEMCYKELN Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Får man VIP-points när man spelar SnG´s eller när man deltar i större turneringar? Ja. Citera
PxT Postad 7 April , 2005 Författare Rapport Postad 7 April , 2005 Joker500 - "Har han så dåligt minne?", var det första jag tänkte men kom sedan på att du i någon tråd nämnde att du blivit gagged. Man får alltså poäng för att spela turneringar, trevligt. Men hur beräknas det hur många poäng man ska få? Citera
MickeMaiden Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Hur är det med VIP-points egentligen? Jag har hört att man kan växla in sina poäng mot pengar. Stämmer detta? Citera
QoS Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 MickeMaiden, inte direkt men du kan använda VIParna som betalning i vissa turneringar, t ex den omåttligt populära 2-7-3 tuneringen på tisdagar! Sen är tänkt att 24h ska få upp en webshop där man kan beställa pokergodis för sina VIPar. - QoS Citera
addiot Postad 10 April , 2005 Rapport Postad 10 April , 2005 Sen är tänkt att 24h ska få upp en webshop där man kan beställa pokergodis för sina VIPar. Wow, när då? Jag vill ha en t-shirt Citera
Krissan Postad 14 April , 2005 Rapport Postad 14 April , 2005 Är det 1 VIP-poäng per dollar i avgift (10+1 ger alltså 1 VIP-poäng), och hur avrundas det i såna fall? Citera
Recommended Posts