JimmyRare Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 På http://www.pokerscout.com kan man följa aktiviteten på cashgame över olika pokernätverk. Klickar man på Microgaming så visar det Game Server Location: Isle of Man (UK). Detta tolkar jag som skattefritt, inte sant? Klickar man på PokerStars så visar der Game Server Location: Isle of Man. Har jag missuppfattat något eller har de felaktiga källor? Citera
Nice Hand GG Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 För att göra en lång sak kort... Isle of Man är inte skattefri Citera
gdaily Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Samt att serverplacering inte betyder något i skattehänseenden. Citera
JimmyRare Postad 23 November , 2008 Författare Rapport Postad 23 November , 2008 Samt att serverplacering inte betyder något i skattehänseenden. Ok, då hade jag bara missuppfattat det hela. Fick för mig att jag läste nånstans att det var det som var avgörande. När jag ändå är igång kan jag passa på att fråga. Som cashgame-spelare ska man tydligen skatta på varje pott. Men hur skulle det i praktiken fungera om jag vill skatta på mina pokervinster? Skulle jag kunna spela ett år och sedan kunna skriva min totala vinst som inkomst av kapital eller liknande? Citera
gdaily Postad 23 November , 2008 Rapport Postad 23 November , 2008 Det finns långa trådar om detta i ekonomigruppen, fortsätt där (är inte Stars-specifika frågor). Låser den här. Citera
Recommended Posts