pocket triss Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Nån som vet vem som gör låten till musiken som är i den här videon? http://www.pokerstars.com/poker/promotions/poker-camp-bahamas/ Citera
pocket triss Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Postad 22 November , 2008 misstänkte att det här var en svår nöt att knäcka... men fan vilken najs jävla låt!! Citera
CopShootCop Postad 22 November , 2008 Rapport Postad 22 November , 2008 Tycker det låter som Gogol Bordello, vet inte vilken låt det är dock. Men denna e fet som faen!!! EDIT: Ooops kanske får ta tebax det, det kan vara Tom Waits också. Citera
pocket triss Postad 22 November , 2008 Författare Rapport Postad 22 November , 2008 Eftersom jag är ett stort fan av Tom Waits så skulle det förvåna mig om den låten gått mig förbi. Jag tror inte det är Gogol Bordello heller... jag har mailat pokerstars och dom skulle försöka kolla upp det... jag postar här när jag vet. Citera
Recommended Posts