hoppamera Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Efter att ha browsat runt en hel del på forumet tycker jag mig skönja en trend där många verkar backa i november, så även jag. Många tar uppehåll, semigular mm. Om detta stämmer, vad beror det på? Möjligt att jag är fel ute och att det bara är varians, eller att folk inte basunerar ut när de plussar normalt förutom i månadsresultatstråden. Någon annan som märkt nåt liknande? Citera
eurythmech Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Om det var så, hur skulle det möjligen kunna förklaras? Hur skulle det någonsin kunna vara så? Citera
magico Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Hehe, jag håller med dig hoppamera tycker det verkar vara många som backar (inkl. jag, rekordstort). Men håller också med eurythmech, hur skulle det kunna förklaras? Citera
Snabelguy Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Folk här börjar bli lite ärligare om sina resultat? Citera
Mr.Lajban Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Generellt sett en tråkig månad. Många är inte 100 % koncentrerade och spelar då lite sämre? Nä, svårt att förklara. Men det har gått ganska knackigt för mig med när du säger det Citera
Bubblan Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Har inte backat, men har plussat betydligt mindre än normalt... Sjukt oflyt denna månad! Citera
Herveao Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 hoppas det inte är varians, för detta ser ut att kanske bli en rekordmånad! Citera
calloway Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Jotack,har oxå märkt "fenomenet". Trodde aldrig mer jag skulle uppleva en backmånad men svarta november verkar göra sitt bästa att ändra på det. Hur det kan förklaras? November är väl den mörka månad vi allmänt mår sämst,depressioner o förkyldningar tynger oss och då spelar vi ju inte på topp. Känner mig själv ovanligt deppig så.... Nån som känner sig berusande lycklig o i toppform som kan bekräfta motsatsen? Citera
wallie999 Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Svenskar förlorar sin edge gentemot folk på sydligare breddgrader pga kollektiv höstdepression? SvS ftw kanske Själv har jag haft en riktigt bra november, men då har jag också mest spelat mot nordbor. Klimatanpassad tableselection är nöten. Citera
Mr.Lajban Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Svenskar förlorar sin edge gentemot folk på sydligare breddgrader pga kollektiv höstdepression? SvS ftw kanske Klimatanpassad tableselection är nöten. Du kan vara nåt på spåret Citera
pisak84 Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Svenskar förlorar sin edge gentemot folk på sydligare breddgrader pga kollektiv höstdepression? SvS ftw kanske Själv har jag haft en riktigt bra november, men då har jag också mest spelat mot nordbor. Klimatanpassad tableselection är nöten. kan dementera den eftersom jag sitter o backar rakt ut från varmare breddgrader Citera
Partyjack Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Folk här börjar bli lite ärligare om sina resultat? Mmm, det är ju dags att sluta ljuga för resten av året om man vill få fina klappar av tomten.. Citera
Metaddict Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 kan dementera den eftersom jag sitter o backar rakt ut från varmare breddgrader Om du fortfarande är i Thailand så vet jag iaf varför, alla vet att Thailand är riggat Citera
Weedobooty Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Men hörni - om ni sitter utomhus och grindar och det inte funkar, gå in och sätt på elementen eller tänd en brasa. Backar man, beror det väl snarare på att man spelar dåligt än att det är kallt och mörkt ute. Leta inte på fel ställen efter orsaken till dåliga resultat. lol @ tomte-teorin. Har man ljugit, är det nog för sent att bättra på sin kharma med bara en dryg månad kvar Citera
grebgokz Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Om alla förlorar vem vinner då? Citera
magico Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Om alla förlorar vem vinner då? Fisken, så alla som vinner denna månad är fiskar och har tur! Citera
Bubblan Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Om alla förlorar vem vinner då? Klart att inte alla förlorar. Men fisken vinner mer än dom förtjänar. Men det är väl för att snart är juletid! Citera
Tottyville Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Att folk på SVS backar kan givetvis förklaras, dock har jag inget givet svar för folk som spelar på andra klienter. SVS ägs ju av staten och snart är det Jul vilket betyder att även fiskarna ska kunna konsumera julklappar så att staten får in lite sexiga momspengar, så att dom i sin tur kan marknadsföra SVS under 2009. Citera
grebgokz Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Fisken, så alla som vinner denna månad är fiskar och har tur! Om fisken vinner så vinner alla för när fisken har plusat bra i november och köpt julklappar för pengarna i december så kommer de att tro att de är vinnande pokerspelare och drömma om att bli lika rika som Phil Ivey och börja spela midstakes poker i januari. Citera
FiSherman63 Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Det är inte direkt jätteförvånande att den som tror att "ovanligt många backar den här månaden" förlorar pengar på poker... Citera
klanton Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Fisken, så alla som vinner denna månad är fiskar och har tur! Fan! Jag som trodde att jag hade spelat rätt bra den här månaden. Måste vara nåt annat då. Skit också! Citera
herlands Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 SKITMÅNAD! Själv har man backat cirka 14 inköp på nl100 denna månad, plussade 27 inköp förra månaden, exakt samma spel...inget fylletilt osv. Enligt Holdemmanager är min "EVwinnings" ungefär 2 inköp plus denna månad men är ändå 14 inköp back... har blivit sjukt utdragen denna månad, har i stort sett alltid gått in med pengarna som favorit men sällan vunnit potten.. Förra månaden stämde EVwinnings väldigt bra med min vinst...strange... Citera
upandcoming Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 SKITMÅNAD! Själv har man backat cirka 14 inköp på nl100 denna månad, plussade 27 inköp förra månaden, exakt samma spel...inget fylletilt osv. Enligt Holdemmanager är min "EVwinnings" ungefär 2 inköp plus denna månad men är ändå 14 inköp back... har blivit sjukt utdragen denna månad, har i stort sett alltid gått in med pengarna som favorit men sällan vunnit potten.. Förra månaden stämde EVwinnings väldigt bra med min vinst...strange... haha Citera
mpee Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Rekordback i skrivande stund. Kikar jag på mina resultat från förra året backade jag en månad, nämligen i November. =SKITNOVEMBER. Citera
mr-flow Postad 21 November , 2008 Rapport Postad 21 November , 2008 Japp, bra månad oktober, står still i november. Citera
Recommended Posts