JagGårGul Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Yo, nån som vet hur det ser ut skattemässigt på denna sida? Är väl Finlands motsvarighet till Svenska Spel ? Finland = EU Citera
StoraL Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Paf är Ålands svar på Svenska spel och hör till Ongame. En finsk motsvarighet till Svenska spel får vi vänta på (Ray ska väl köra igång nån förstod jag...) Citera
Rebonius Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Paf är Ålands svar på Svenska spel och hör till Ongame. En finsk motsvarighet till Svenska spel får vi vänta på (Ray ska väl köra igång nån förstod jag...) Tror (men är inte helt säker) på att Paf finns på både Ongame och Boss. Citera
jm_j Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 Stämmer att PAF har både Ongame- och BOSS-klienter. Citera
Jonasson Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 skattefritt , jag är helt säker. Citera
gdaily Postad 20 November , 2008 Rapport Postad 20 November , 2008 skattefritt , jag är helt säker.HUR kan du vara det, i och med att Åland inte "tillhör" EU? Alla skattefrågor i skattetråden, tack! Citera
Recommended Posts