Existing-user Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 jag tycker inte att olagligt per automatik innebär omoraliskt. Absolut inte. Bara att ta en titt på drogförbuden där själva förbudet är omoraliskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Vi kan räkna upp andra lagar också, exempelvis sexköpslagen Edit: Jag kan inte förstå hur torskarna ska vara straffbara och hororna inte det. Jag köper att kriminalisera båda sidor, eller ingen av sidorna, eller möjligens möjligen säljarsidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Vi kan räkna upp andra lagar också, exempelvis sexköpslagen Edit: Jag kan inte förstå hur torskarna ska vara straffbara och hororna inte det. Jag köper att kriminalisera båda sidor, eller ingen av sidorna, eller möjligens möjligen säljarsidan. True. Edit: "true" till det första d.v.s. Håller inte med om att kriminalisera det. Legalisera båda sidorna isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vrakman Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Vi kan räkna upp andra lagar också, exempelvis sexköpslagen Edit: Jag kan inte förstå hur torskarna ska vara straffbara och hororna inte det. Jag köper att kriminalisera båda sidor, eller ingen av sidorna, eller möjligens möjligen säljarsidan. True. Edit: "true" till det första d.v.s. Håller inte med om att kriminalisera det. Legalisera båda sidorna isåfall. Det här forumet liknar ju mer och mer flashback... Och då menar jag det inte på något positivt sätt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Det här forumet liknar ju mer och mer flashback... Och då menar jag det inte på något positivt sätt! Du kanske borde komma till flashback och argumentera? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Som någon sa tidigare är 18års gränsen till för att skydda minderåriga och inget annat så jag har svårt att se det omoraliska här. Det är väll samma princip som att man har 18års gräns på tobak för att skydda minderåriga. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Som någon sa tidigare är 18års gränsen till för att skydda minderåriga och inget annat så jag har svårt att se det omoraliska här. Det är väll samma princip som att man har 18års gräns på tobak för att skydda minderåriga. mer skydd åt folket!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
popquee Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 är det inte 18 gräns på forumet? kanske bara jag som tror det... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Som någon sa tidigare är 18års gränsen till för att skydda minderåriga och inget annat så jag har svårt att se det omoraliska här. Det är väll samma princip som att man har 18års gräns på tobak för att skydda minderåriga. Jag snackar om olagliga droger, inte tobak och alkohol. Sen kan jag inte annat än hålla med upandcomings sarkasm. Låt oss bli chippade och installera kameror i våra hem. Då blir vi nog säkra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 2. Skatteverksfrågor lämnar jag med glädje över till Cyntax!! Bla bla bla blaabladder blaa. Jag behöver lite mer info för att kunna svara på frågorna. Trådskaparen får berätta allt så ska jag ta det med honom. /C Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Zumsar Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 http://uk.youtube.com/watch?v=CrLPjvqAqlM Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Jag snackar om olagliga droger, inte tobak och alkohol. Sen kan jag inte annat än hålla med upandcomings sarkasm. Låt oss bli chippade och installera kameror i våra hem. Då blir vi nog säkra!! men lol.. Var lite otydlig kanske men det var det appel skrev som jag tänkte på främst. Har svårt att se hur det skulle vara omoraliskt att spela poker när man är minderårig. EDIT: orkar inte ens fundera över hur du kopplar minderårigs benägenhet till missbruk -> "Låt oss bli chippade och installera kameror i våra hem. Då blir vi nog säkra!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts