Existing-user Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Jag har 400 i "amount won" på pokertracker när jag i själva verket egentligen har 900 (räknade precis själv). Jag kom precis etta på en sng ändå registrerades den som att jag vann $0 från den, samt att den endast tog 2 minuter? Vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
grebgokz Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Jag har 400 i "amount won" på pokertracker när jag i själva verket egentligen har 900 (räknade precis själv). Jag kom precis etta på en sng ändå registrerades den som att jag vann $0 från den, samt att den endast tog 2 minuter? Vad är fel? Oftast måste man själv editera och skriva in resultat på SnG och Turneringar. Det är nog anledningen att du har 0$ i vinst. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Peligroso Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Att den påstår att turneringen bara tog två minuter tyder på att du har en inaktuell databas. Har du använt den databasen sedan en av de första releaserna? Jag skulle rekommendera att du startar en ny databas i Build 3 eller Beta 20 och importerar dina händer/turneringar på nytt. Angående att vissa turneringar inte registrerar vinsten, vilken site spelar du på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Existing-user Postad 28 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 28 November , 2008 Att den påstår att turneringen bara tog två minuter tyder på att du har en inaktuell databas. Har du använt den databasen sedan en av de första releaserna? Jag skulle rekommendera att du startar en ny databas i Build 3 eller Beta 20 och importerar dina händer/turneringar på nytt. Angående att vissa turneringar inte registrerar vinsten, vilken site spelar du på? ipoker Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sammejao Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 hallå, i nyaste betan så är svs kompatibelt med PT3. Jag har fått igång så att stats o allt fungerar, men.. Har någon lyckats få igång HUDen? HUDen visar stats men statsen hamnar på fel platser... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts