Gå till innehåll

Vad är det för fel på min pokertracker 3?


Existing-user

Recommended Posts

Jag har 400 i "amount won" på pokertracker när jag i själva verket egentligen har 900 (räknade precis själv). Jag kom precis etta på en sng ändå registrerades den som att jag vann $0 från den, samt att den endast tog 2 minuter? Vad är fel?

 

Oftast måste man själv editera och skriva in resultat på SnG och Turneringar. Det är nog anledningen att du har 0$ i vinst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att den påstår att turneringen bara tog två minuter tyder på att du har en inaktuell databas. Har du använt den databasen sedan en av de första releaserna? Jag skulle rekommendera att du startar en ny databas i Build 3 eller Beta 20 och importerar dina händer/turneringar på nytt. Angående att vissa turneringar inte registrerar vinsten, vilken site spelar du på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att den påstår att turneringen bara tog två minuter tyder på att du har en inaktuell databas. Har du använt den databasen sedan en av de första releaserna? Jag skulle rekommendera att du startar en ny databas i Build 3 eller Beta 20 och importerar dina händer/turneringar på nytt. Angående att vissa turneringar inte registrerar vinsten, vilken site spelar du på?

 

ipoker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...