ades_va Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 LOLOLOL, Super Grattis !!!! Laughing out loud out loud out loud? Grats, Skanke Citera
Skanke Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Nåväl kan väl passa på att posta en hand precis vid bubblan 46-47 spelare kvar, 45 bet. Skanke får 55 och ställer in ca. 13-15k, Fi synar och har Skanke täckt (Fi har ca. 500 kvar), Fi visar QQ. Ajdå 2 outs. Klonk på Turn med en 5:a Sånt flyt man behöver i Trn ! Jag tänkte först folda mig ITM men det var på håret att det skulle funkat så jag tryckte till. Kan berätta att jag inte skrev SRY i chatten då jag inte var ett dugg ledsen att femman kom Citera
Hickmott Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Super-mega-jätte-ultra-grattis!!! //Hickmott Citera
Machista Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Jag antar att du slutar med bonushorandet nu... Grattis! Citera
Skanke Postad 6 April , 2005 Rapport Postad 6 April , 2005 Jag antar att du slutar med bonushorandet nu... Grattis! Man är ju medlem på 1234534 olika siter så man passar väl på att lira där man får lite extra Pengarna kommer annars väl tillpass just nu så jag är snart tillbaka och jublar när man får en finfin partypokerbonuserbjudande.... Citera
Recommended Posts