Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad
  Dead-Inside säger:
Tycker ju K9s är en riktig skithand personligen, och med fold pre menar jag fold pre, dvs att 3betten aldrig funnits eftersom du redan foldat.

Om vi nu öppnar vilket vi gjort här är 3betsynen självklar såhär djupt med ev. Khögt färgdrag, alla sexiga tvåpar och annat skit osv mot en drägglare som FI.

Tror även din fold är ett misstag. Funderar på fold först på rivern så som handen ser ut då jag tvivlar på att drägglarn skeppar river med bluff (enkel fold mao). Bettar han mindre på river så är det ju ett jobbigare beslut såklart, men då har vi mer info (3 gator osv) så det lutar nog åt fold. Beroende på humör.

Edit: Såg att det var 4handat nu, men jag tror nog inte jag spelar sämre än KTs för egen del. Blir så sjukt många dumma situationer med Krags.

K9s är ju jättenöt först in på knappen.

Postad
  okocha säger:
Från knappen? :mrgreen: K9s ligger superhögt i min knapphöjningsrange.

Totalt. Ogillar annat än A-rag rent allmänt, brukar föredra lägre connectors. Men jag menar, det här är mer eller mindre ett missförstånd då jag skulle öppnat K9s från knappen om jag suttit och spelat, det är bara jag som tänker "Tight är bra" och skriver, samt inte tittar att det verkligen är 5handat + att hero sitter i CO som jag tror m.m. Hur som helst, har inget emot att folk tror jag är snortight, blir ju bra lätt att bluffa om jag börjar spela på SvS igen.

Postad
  Big Less säger:
Jo, det var min poäng.

Så din poäng var nånting jag redan nämnt i inlägget du quotade.

Ditt inlägg känns ytterst redundant.

handmadegod säger:

Jag betar ut flop för att definiera min hand, men när han checkraisar mig har jag byggt pott med en medioker hand och har fortfarande ingen aning om jag leder eller inte.