Gå till innehåll

svensk support telefon nummer?


RIK_123

Recommended Posts

Hej,

 

Vi har tyvärr inte någon telefonsupport. Vänligen skicka ett mail till support@pokerstars.com så hjälper supporten dig fortast möjligt. Du kan begära insättningshjälp via telefon men det är då på engelska.

 

Jag kanske kan hjälpa dig här, om du vill vara vänlig och förklara ditt problem lite mer utförligt. Varför väljer du Nordea Solo som betalningsmetod till MoneyBooker om du inte har något Nordeakonto?

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Vi har tyvärr inte någon telefonsupport. Vänligen skicka ett mail till support@pokerstars.com så hjälper supporten dig fortast möjligt. Du kan begära insättningshjälp via telefon men det är då på engelska.

 

Jag kanske kan hjälpa dig här, om du vill vara vänlig och förklara ditt problem lite mer utförligt. Varför väljer du Nordea Solo som betalningsmetod till MoneyBooker om du inte har något Nordeakonto?

 

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

 

Tyvärr är det nog inte från Er sida, eftersom det medför stora kostnader att sitta och prata i telefon, speciellt om man ska kunna hålla nån vidare kvalitet i svaren man kan ge. Skulle gissa att det är ett medvetet val av Pokerstars och inte nåt som man aldrig har funderat på. Rätta mig om jag har fel.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 months later...

Tja, jag har nämligen lite problem med hur jag ska få ut mina pengar som jag har vunnigt. Jag har Mastercard och endligt Pokerstars regler kan jag ej få det in skickat på mitt kort. Hur ska jag gå till vägar för att kunna få mina pengar?. Kan jag få det inskickat på antigen min pappas kort eller mammas? eller kanske en kompis?. Skulle va otroligt bra om en staff kunde svara mig:-)

eller om någon annan som vet.

 

MVH Sebastian AKA Estiris

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja, jag har nämligen lite problem med hur jag ska få ut mina pengar som jag har vunnigt. Jag har Mastercard och endligt Pokerstars regler kan jag ej få det in skickat på mitt kort. Hur ska jag gå till vägar för att kunna få mina pengar?. Kan jag få det inskickat på antigen min pappas kort eller mammas? eller kanske en kompis?. Skulle va otroligt bra om en staff kunde svara mig:-)

eller om någon annan som vet.

 

MVH Sebastian AKA Estiris

 

öppna ett konto MED SAMMA mailadress du har reggat på pokerstars på http://www.moneybookers.com. Casha sedan ut från stars till moneybookers, och därifrån till ditt bankkonto. Det går skitsmidigt från stars att skicka till MB, och risken att åka fast i en skattefälla minskar nog oxå skulle jag tro.

 

Att du ska kunna skeppa till nån annans kort kan du däremot glömma skulle jag tro. :oops:

 

Mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej, så jag kan skicka från den sidan du linkade direkt till mitt mastercard?

 

du öppnar ett konto på http://www.moneybookers.com gör en insättning med moneybookers till pokerstars. då blir ditt mb konto kopplat te pstars och då kan du casha ut till mb och därifrån kan du casha ut till ditt mastercard / eller välja bankkonto. men för att kunna ta ut till ditt kort å måste du först sätt in med kortet på moneybookers. krångligt värre, men blir lättare när man har gjort de en gång.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är det nog inte från Er sida, eftersom det medför stora kostnader att sitta och prata i telefon, speciellt om man ska kunna hålla nån vidare kvalitet i svaren man kan ge. Skulle gissa att det är ett medvetet val av Pokerstars och inte nåt som man aldrig har funderat på. Rätta mig om jag har fel.

 

Givetvis är det ett medvetet val, vad skulle det annars vara? Men det innebär ju inte att de gärna skulle vilja ha telefonsupport, men att de valt att prioritera annat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej Estiris,

 

Om du väljer att göra ett uttag på $50 eller mer så kommer du att kunna välja uttag till bankkonto ("Uttag via Wire Transfer" heter det i klienten), eller uttag via check.

 

Väljer du uttag till bankkonto så tar det 5-7 arbetsdagar innan pengarna når ditt bankkonto. Uttaget sker i EUR så din bank kan ta en liten växlingsavgift. Notera särskilda instruktioner för uttag till konto i ICA-banken:

 

http://www.ica.se/FrontServlet?s=kundservice&state=faq_search_result&event=show_qa&qa_id=443&search_query=&group_id=30

 

Väljer du check så tar det upp till 15 arbetsdagar för checken att nå fram. Välj SEK som valuta så ställs checken ut i en svensk bank, vilket minimerar avgifterna (banken kan ta ut en s.k. "serviceavgift").

 

Avgifterna kan skilja sig från bank till bank så om du vill ha exakta uppgifter får du kontakta din bank. Vissa banker tar inte ut någon avgift alls.

 

Hör av dig om du har fler frågor.

 

Hälsningar,

 

Martin K

PokerStars Support Team

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare, har lite problem. Jo det är så här att jag ska skicka det till mitt kort, dom behär clerings nummer kontonummer ect men även Bankens SWIFT, BIC eller wire routing nummer och även IBan-Nummer vad är det? och vart kan jag få tag på det?. Är det bara att ringa upp banken och prata med dom?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...