heltok Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 håller med ampixo. det mesta här är antingen skrivet av folk som inte vet vad de pratar om alls eller skrivet för att förvirra folk. Citera
ampixo Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Tror du att du kommer undan utan en detaljerad motivering? Troligtvis inte. Men mer än så har jag inte lust/ork att skriva Citera
Late Postad 20 November , 2008 Författare Rapport Postad 20 November , 2008 Ungefär 98% av allt som skrivits i den här tråden bör du inte ta åt dig allt för mycket av. Ganska exakt 100% av det nikkokick skrev bör du strunta i helt och hållet. Teach me wise one:) Citera
Late Postad 4 December , 2008 Författare Rapport Postad 4 December , 2008 Är det någon som kan tipsa om ett par bra videos på cardrunners som är värda att se för att komma närmare mitt mål? En annan sak jag funderar över är att när man 3bettar oftare, hur ofta tror ni att motståndare överlag anpassar sig efter dina 3bet och börjar 4betta eller flatcall för att ta potten på flop, turn. Vilken approach har ni då? Hoppas det inte blev för blurrigt Citera
Gekko Postad 4 December , 2008 Rapport Postad 4 December , 2008 Skulle också vilja va en såndär LAG-spelare... känns tuft att säga Just nu spelar jag VPIP 33.88 PFR 27.71 3-bet 10.81 Att to Steal 57.43 AF 2.75 Känns som jag skulle behöva öppna upp mig lite till för att nå den rätta LAG statusen, eller vad tror ni Citera
grebgokz Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Skulle också vilja va en såndär LAG-spelare... känns tuft att säga Just nu spelar jag VPIP 33.88 PFR 27.71 3-bet 10.81 Att to Steal 57.43 AF 2.75 Känns som jag skulle behöva öppna upp mig lite till för att nå den rätta LAG statusen, eller vad tror ni LAG är ganska krävande. Jag har själv alldeles nyligen börjat gå från TAG till LAG och det är megaviktigt att läsa motståndet rätt så att man vet vilka man kan bluffa och vilka man inte kan bluffa. Man måste dessutom bli bra på att både värdebeta tunt samt att folda starka händer när det behövs. Bra handläsning är ett måste. Jag har haft hyfsad framgång med min LAG stil men jag åker fortfarande ordentligt på pumpen när jag möter bättre spelare vilket man inte gör lika lätt när man spelar TAG. För övrigt spelar jag bara LAG shorthanded och fortsätter med min TAG stil i fullring. Citera
Recommended Posts