Cardshark52 Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Postad 19 November , 2008 Okej, dagens grind avslutat. Blev några timmar totalt slutade + $1270. Nu blir det film (Scarface) som jag inte sett än, många som älskar den så kör på den i dag. gl allihop! Citera
vuns187 Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Okej, dagens grind avslutat.Blev några timmar totalt slutade + $1270. Nu blir det film (Scarface) som jag inte sett än, många som älskar den så kör på den i dag. gl allihop! lite lol att du inte sett scarface Citera
ekan123 Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Fan tyckte dehär verkade vara en bra dagbok och två sköna lirare med lite humor. Sen visar de sig att ni på riktigt pratar/skryter om hur snygga ni är och dessutom postar en bild som ser ut att vara hämtad härifrån http://www.facebook.com/profile.php?id=605142993&ref=profile#/photo.php?pid=1463642&o=all&op=1&view=all&subj=2389186888&aid=-1&id=536161335&oid=2389186888 Om ni levlar så äger ni dock pokerforum... haahaha:shock: Citera
weddie Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Jag som hade tänkt att följa den här db, men efter att den ena individen har outat fjortisbild och dennes vän tror att han har snygg flickvän så får det nog vara. Citera
Cardshark52 Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Postad 19 November , 2008 Jag som hade tänkt att följa den här db, men efter att den ena individen har outat fjortisbild och dennes vän tror att han har snygg flickvän så får det nog vara. Haha, synd:-( Hur är det en fjortisbild? Citera
morr Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Väntar fortfarande på bilder på snygga killar. Alla fegar bara! Citera
FreePlopp Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Scheisse, varför ser alla 16-åringar likadana ut? Skitsvårt för polisen att leta upp en random snorunge för något snatteri eller liknande. Jag kanske inte är snygg, men jag springer snyggt iaf. Btw, hur har ni råd med så mycket hårgelé? Citera
Maruzi Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 hehe komiskt fråga FriSören här på forumet om hjälp med frillan. Me lajk gav mig lite energi efter att ha dygnat ! Citera
sexyterran Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 hehe komiskt fråga FriSören här på forumet om hjälp med frillan. Me lajk gav mig lite energi efter att ha dygnat ! LOL haha, var bilden som någon postade på sig själv INTE en level? största täbben ögat skådat på denna sajt. LOL hahaha maskineri så ärlig. så brutal. min idol. Citera
sexyterran Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Jag som hade tänkt att följa den här db, men efter att den ena individen har outat fjortisbild och dennes vän tror att han har snygg flickvän så får det nog vara. skojar du? är inte det anledningen till att man tänker fortsätta läsa? Citera
Izy Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 hahaha fuck vilken bra dagbok... Väljer att posta en bild på en känd "gammal" pf:are som jag tror skulle passa bra in här, FYP: Citera
Dustinz Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Btw, hur har ni råd med så mycket hårgelé? En del lägger sina pokervinster på fancy bilar, resor och andra extravaganta prylar. ...Andra på hårgelé Citera
FreePlopp Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 En del lägger sina pokervinster på fancy bilar, resor och andra extravaganta prylar. ...Andra på hårgelé Jag tror att deras brudarna, läs anorexia-med-brun-smörja-i-ansiktet-flickor, tröttnar rätt så fort på en spretig frilla. Vad ska man göra med en frisyr liksom? Och hur ska dom orka ha sex, läs petting, med dessa flickor? Pinnsmala och undernärda hela bunten. Jag vill inte verka dryg, men "skämmes tamejfaen"! Citera
sexyterran Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Jag tror att deras brudarna, läs anorexia-med-brun-smörja-i-ansiktet-flickor, tröttnar rätt så fort på en spretig frilla. Vad ska man göra med en frisyr liksom? Och hur ska dom orka ha sex, läs petting, med dessa flickor? Pinnsmala och undernärda hela bunten. Jag vill inte verka dryg, men "skämmes tamejfaen"! plopp... hårgelé? läs jag är gammal HAHAHA Citera
gEeWhiZm8 Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 edit: om vi inte håller 7+ måttet av 10, får vi väl tävla i hetaste flickvänner? Kan nog sätta en peng på att jag hamnar top 3 där. BOH YAA! Pics or it didn't happen. +1 Citera
Justcall Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Shiiit inget fel på självförtroendet här i alla fall. Upp med bilder på tjejen nu animalplanet! Citera
Beirut_kid Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 +1 sound or it didnt happen. +343453 Citera
Izy Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Jao... hahahaha så bra svar på frågan om han är byxmyndig... Citera
Cardshark52 Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Postad 19 November , 2008 plopp... hårgelé? läs jag är gammal HAHAHA Min första tanke där med;-) Citera
Izy Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Min första tanke där med;-) hahahahaha det tar aldrig slut Citera
Cardshark52 Postad 19 November , 2008 Författare Rapport Postad 19 November , 2008 Scheisse, varför ser alla 16-åringar likadana ut? Skitsvårt för polisen att leta upp en random snorunge för något snatteri eller liknande. Jag kanske inte är snygg, men jag springer snyggt iaf. Btw, hur har ni råd med så mycket hårgelé? Vilket hat du verkar inneha mot 16 åringar, vet inte vad du fick det ämnet ifrån heller.. "Jag kanske inte är snygg, men jag springer snyggt iaf." Bra, för det e det viktiga. "Btw, hur har ni råd med så mycket hårgelé?" Mindre än 1bigblind för en fräsch vaxburk. Citera
animalplanet Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 Shiiit inget fel på självförtroendet här i alla fall. Upp med bilder på tjejen nu animalplanet! Haha, störtskön kille Verkar som vissa har missat humorn emellan raderna. Hur kan det inte vara kul att få en bra stämning? Tog raketfart detta! Är inget fel på mitt självförtroende, men jag är nog den som skryter minst. Hursomhelst, inge lir på 2dagar, vart födelsedagskalas hitodit, gammelgammel farmor hitodit som fyller. Trevligt med kaffe och tårta! Får se om jag kör ett litet nattpass. Försöka fixa till ett mer halv normalt dygnsrytm. Laters Citera
animalplanet Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 "Btw, hur har ni råd med så mycket hårgelé?" Mindre än 1bigblind för en fräsch vaxburk. För dom flesta på forumet är det nog 1-2 inköp Jag är rätt så fisk, så blir ett par BB:s för mig med! Använder dock inte gele men ändå. Citera
Gaston116 Postad 19 November , 2008 Rapport Postad 19 November , 2008 hahaha fuck vilken bra dagbok... Väljer att posta en bild på en känd "gammal" pf:are som jag tror skulle passa bra in här, FYP: LEGEND!!! Citera
Recommended Posts