jkkman Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 mm ni har möjligen inte sett till min börs? inte än. har inte letat dock:oops: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 30 Juli , 2009 Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 vart var du igår? Synd att vi inte sågs så vi kunde checkraisa och hångla tillsammans Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 Juli , 2009 Författare Rapport Share Postad 30 Juli , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 vart var du igår? Synd att vi inte sågs så vi kunde checkraisa och hångla tillsammans Jag hade velat se MegaKillah i ett hångel med heltoker!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 31 Juli , 2009 Rapport Share Postad 31 Juli , 2009 Megakillah@däckad.se HAHA jag och en annan polare satt och blev orolig för vår lilla vän Mega när han skulle ut och festa, han har ju en tendens att bli riksrykens-snorknall när han fester. Typ gå in i hus där han inte känner folk och ha sån tur att en känner igen honom och guider honom rätt*detta kl 0030 på natten* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Tappat 4500 kr som var i börsen, tappat 4-5k i cashgame där jag var stejkad 50% first time ever, fin cooler btw. Har inget visa så att få tag i pengar går svinsegt(idé någon?). Bustat turre vilket obv var väntat och tappat mina skor. Denna resan suger kuk och jag längtar mest hem nu. Ja, juste... horinternet lägger ju ner varje timme så att jag loggas ut och måste logga in igen. Horresa jävla tur att jag hade så massa tur i juli, barca är ett jävla u-land med äckliga fritzlliknande chaffisar som hela jälva tiden ska lura en. ficktjuvarna är tydligen jävldigt duktiga här med tattarland. ska se till att fixa internet och sedan ska jag inte lämna hålan den kvarvarande tiden, som ni ser(avatar) så är jag redan brun. When a farmer comes to town Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Antisk Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 When a farmer comes to town Hahahaha, touché Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 hu? ohh snap. gogogo ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 hu? leoo skulle inte våga möta dig jag skulle då inte det iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DrClemetnz Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 är det jag som e nötpokern då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 1 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 1 Augusti , 2009 Tappat 4500 kr som var i börsen, tappat 4-5k i cashgame där jag var stejkad 50% first time ever, fin cooler btw. Har inget visa så att få tag i pengar går svinsegt(idé någon?). Bustat turre vilket obv var väntat och tappat mina skor. Denna resan suger kuk och jag längtar mest hem nu. Ja, juste... horinternet lägger ju ner varje timme så att jag loggas ut och måste logga in igen. Horresa jävla tur att jag hade så massa tur i juli, barca är ett jävla u-land med äckliga fritzlliknande chaffisar som hela jälva tiden ska lura en. ficktjuvarna är tydligen jävldigt duktiga här med tattarland. ska se till att fixa internet och sedan ska jag inte lämna hålan den kvarvarande tiden, som ni ser(avatar) så är jag redan brun. haller jag med om, vilken skithala! hade visst kvar ett pokerforumkonto:P Synd dar i main btw nar du borjade fa lite luft under vingarna, men kul att traffas o lycka till i framtiden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 menade du vad du skrev om barca som stad osv eller var du bara tiltad? kommer nämligen kanske flytta dit i höst peace brotha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 menade du vad du skrev om barca som stad osv eller var du bara tiltad? kommer nämligen kanske flytta dit i höst peace brotha Hård gambling att flytta från morsan när man grindar 5/10 imo Men hoppas det går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GulaGreger Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Hård gambling att flytta från morsan när man grindar 5/10 imo Men hoppas det går bra Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 Hård gambling att flytta från morsan när man grindar 5/10 imo Men hoppas det går bra hehehehehe tyst din blatte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 menade du vad du skrev om barca som stad osv eller var du bara tiltad? kommer nämligen kanske flytta dit i höst peace brotha Jag stortrivs i Barcelona iaf, trots att jag aldrig cashar där ^^ Edit: Eller nån annanstans heller för den delen.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Vichyn88 Postad 2 Augusti , 2009 Rapport Share Postad 2 Augusti , 2009 tack! ursäkta om jag måste dock fråga vem du är? Glömde att tänka i handen jag åkte ut vilket var lite seegt AJo var way to light där känns det som men tänkte inte längre... Var typ allmänt hypad efter alla potter innan vilket gjorde att jag som sagt inte tänkte efter nog mycket. Sedan suger jag live, liksom typ första gången jag spelat seriöst. gissar på att du var the guy to the right dag2? nej det är klart, när man är "on the roll" äre lätt hänt =) tyckte dock du skötte dig allmänt bra för att vara första gången live. aa det stämmer bra guy to the right! är du kvar länge till i pisslandet? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 4 Augusti , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Augusti , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts