kravmärkt Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 JoseGuti hittar en av sina lottopotter och tar ledningen heads up, 5 min senare så är han *gone*. KEEP IT UP! Har du någonsin plussat mot mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 du vill inte mer än onetabla mot mig och vi har spelat aktivt som mest 2h HU så det kanske inte är så konstigt att jag inte har plussat mot dig Fast AA mot KK är ju supersvår att spela... frågan är varför du lämnar och inte om jag har vunnit eller inte Jag har inga problem med att spela fler bord mot dig, även om det inte är något extremt värde i att göra det så kan jag omöjligt se att du slår mig, oberoende hur många bord och hur länge vi spelar. Största skillnaden mellan dig och mig är att jag inte sitter med mysbyxor i mammas och pappas hus och pratar om mig själv i tredje person och tycker att jag bara har otur när jag torskar. Sen att jag var stabilt vinnande bra mycket längre än dig på denna nivån talar väl också för min fördel. Ses vid borden. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
obamaISblack Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Jag har inga problem med att spela fler bord mot dig, även om det inte är något extremt värde i att göra det så kan jag omöjligt se att du slår mig, oberoende hur många bord och hur länge vi spelar. Största skillnaden mellan dig och mig är att jag inte sitter med mysbyxor i mammas och pappas hus och pratar om mig själv i tredje person och tycker att jag bara har otur när jag torskar. Sen att jag var stabilt vinnande bra mycket längre än dig på denna nivån talar väl också för min fördel. Ses vid borden. Det tråkiga med sånt här är ju dock att det alltid är någon som fegar ur.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Pekka måsteju va drömFI, railar er nu! var lite förvånd i början näru lira 3olika killar tycker själv det är fett dygt att spela mer än 2 killar HU samtidigt oberoende på antal bord. Aja grinda sönder pekka nu, borde inte va nått större projekt för dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 HU4ROLLZ Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 HU4ROLLZ "Hm, nu ska jag gå in i en välbesökt dagbok på forumet och visa att jag inte är någon vanlig randomsnubbe med 16 inlägg utan att jag faktiskt kan POKERTERMER också!!!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
l_skyw4lk3r Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 "Hm, nu ska jag gå in i en välbesökt dagbok på forumet och visa att jag inte är någon vanlig randomsnubbe med 16 inlägg utan att jag faktiskt kan POKERTERMER också!!!!!" Vad hade mina inlägg med detta och göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Vad hade mina inlägg med detta och göra? tanken som räknas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 "Hm, nu ska jag gå in i en välbesökt dagbok på forumet och visa att jag inte är någon vanlig randomsnubbe med 16 inlägg utan att jag faktiskt kan POKERTERMER också!!!!!" HU4ROLLZ!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 HU4ROLLZ!!! Japp, sjukligt intresserad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Det här är större än durrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr challange. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 18 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Japp, sjukligt intresserad. MMMM för du pissar ju verkligen på mig med dina orepade bluffar! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HerrenGud Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 mega hur fan gåre med muggarna? jag och kollop väntar som satan //willrrrrrrrrrrrrros Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heltoker Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 be svs starta enskillda bord för denna? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 MMMM för du pissar ju verkligen på mig med dina orepade bluffar! Jobbigt att du hittat mina luckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoseGuti Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 gillar ditt sätt att håna. hade jag hittat dina luckor så hade jag inte sagt det och hade jag inte hittat dom så hade jag inte heller sagt det, balanserat! Jag lägger ner pajkastningen. Gl. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gEeWhiZm8 Postad 18 Februari , 2009 Rapport Share Postad 18 Februari , 2009 Kalix 1 - 0 Boden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 19 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 19 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 20 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
bossbaver Postad 20 Februari , 2009 Rapport Share Postad 20 Februari , 2009 Kalix 1 - 0 Boden kalix, boden... same same... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 22 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts