papiPope Postad 3 Februari , 2009 Rapport Share Postad 3 Februari , 2009 ***** Hand History for Game 935028144 *****$5000 NL Texas Hold'em - Tuesday, February 3, 17:20:40 ET 2009 Table Julia 6 (Real Money) Seat 5 is the button Total number of players : 4 Seat 1: megakillah ( $8087.51 ) Seat 4: don_dego ( $19978.94 ) Seat 5: Gavelin ( $13051.91 ) Seat 2: Nezor ( $7237.76 ) Nezor posts small blind [$25]. don_dego posts big blind [$50]. ** Dealing down cards ** Dealt to megakillah [ 6h Ah ] Gavelin folds. megakillah raises [$200]. Nezor folds. don_dego raises [$575]. megakillah raises [$1200]. don_dego calls [$775]. ** Dealing Flop ** [ Qc, Ac, Qs ] don_dego checks. megakillah checks. ** Dealing Turn ** [ Jh ] don_dego bets [$1450]. megakillah calls [$1450]. ** Dealing River ** [ 3s ] don_dego bets [$3950]. megakillah ? Synar du turn måste du väl syna river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Du verkar ha lyckats med din image, och att han floppar set med nåt som borde vikas pre på den bettningen är ju EV+ för dig i längden. Hade Fi ens vikt en All-in pre? Vem foldar pps pre? Och så får jag be om ursäkt om jag framstod som dryg. Och som en till liten sidenote så om man nu fyrbettar A6hn där så tror jag att jag fyrbettar hårdare, runt 1600-1800 nånting. Bettar floppen, lutar åt check på turn om fi checkar. Synar nog ner riv mot ett bet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 Vem foldar pps pre? Och så får jag be om ursäkt om jag framstod som dryg. Och som en till liten sidenote så om man nu fyrbettar A6hn där så tror jag att jag fyrbettar hårdare, runt 1600-1800 nånting. Bettar floppen, lutar åt check på turn om fi checkar. Synar nog ner riv mot ett bet. Jag tror aldrig att du behöver fundera på riverbeslut med din strategi. Handen borde ju rimligtvis ta slut senast på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 4 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 4 Februari , 2009 Rapport Share Postad 4 Februari , 2009 det som är kul med DoN´s är att alla är så passiva så att man kan chöra över dom! om jag foldar KK i den där 4betshistorie handen, vad synar jag då med? QQ? Nej men det är ett pissläge, är väldigt spelarorienterat. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 6 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 6 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 6 Februari , 2009 Rapport Share Postad 6 Februari , 2009 Back on 10/20sek Var killarna på 25/50 dumma ? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 7 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Skadast Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Ser att du är sugen på 50/100. Dålig action på 25/50? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Splitta pren på kamratposten? njut nu har jag prenumration på denna tråden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MillaMedSnabelA Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Du verkar ha lyckats med din image, och att han floppar set med nåt som borde vikas pre på den bettningen är ju EV+ för dig i längden. Hade Fi ens vikt en All-in pre? Vikas pre? Fi har ju postion och 200bb djup och 4betet är Väldigt litet. Finns inte en chans att man viker JJ preflop. Mega kan ju defenitivt 4betbluffa så det är inte ok att folda:-) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Är det flugan som är fisken på bordet? Är det nån mer du anser dig ha fin edge mot? kingA? Om du ger lite info så att det blir roligare att raila så lovar jag att sända positiv energi fram till ~17 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 Är det flugan som är fisken på bordet? Är det nån mer du anser dig ha fin edge mot? kingA? Om du ger lite info så att det blir roligare att raila så lovar jag att sända positiv energi fram till ~17 mvhSorken >>>> flugan>>>> megakillah>> gavelin >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>kingA imo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sandis84 Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 tack för infon! *börjar sända ut positiva energi* EDIT: Fick nästan en hjärnblödning av att tänka fram en vinst i AA vs AQ-potten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mrface Postad 7 Februari , 2009 Rapport Share Postad 7 Februari , 2009 mvhSorken >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>mrface >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>flugan>>>> megakillah>> gavelin >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>kingA imo fyp Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 8 Februari , 2009 Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 wait.... wien > all Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 8 Februari , 2009 Författare Rapport Share Postad 8 Februari , 2009 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JagGårGul Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 För alla Mega fans !!!!!!! Nu skottas det med 5000K stack på 50/100 svs ! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-Gilbuert- Postad 9 Februari , 2009 Rapport Share Postad 9 Februari , 2009 jag tog 2.5k sek av mvhsorken en gång... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts