Solidify Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 med tanke på hur vidrigt värdelösa de flesta är på 25-50 förstår jag inte varför inte mk skulle kunna slå det Nä man blir ju sugen på att byta sajt till SvS med alla dessa tomtar vars spel man får ta del av! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonash72 Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 med tanke på hur vidrigt värdelösa de flesta är på 25-50 förstår jag inte varför inte mk skulle kunna slå det Nivån skall jämställas med 2/4 Euro, eller 3/6 Dollar. Inte mycket bättre nån annan stans tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nstradamus Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Nivån skall jämställas med 2/4 Euro, eller 3/6 Dollar. Inte mycket bättre nån annan stans tror jag... Då får du ju jämföra med 2/4€ med 200bb djup.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonash72 Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Då får du ju jämföra med 2/4€ med 200bb djup.. Ja. Och eftersom jag spelat en hel del på den nivån själv, och vinner oftast där (jo!) så vet jag efter vad jag sett att nivån inte alls är bättre på tex Betsson, Unibet och Ladbrokes. Skillnaden är att det finns fler som spelar dessa nivåer, dvs man kan vid en första anblick tro att det är fler som är bra, men det är också fler som är dåliga. Och, fler som kommer upp och tar skott. Procentuellt sett fördelningen utav bra, medel och dåliga tror jag är väldigt lik på varenda sajt det spelas på, om man ser det över en lång tid, jämnt fördelat över dygnets timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 11 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 11 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
K_MaN Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Glöm inte att skriva in de som betyder nåt för dig i ditt testamente! Ingen fara cashen skall gulas innan repet kommer fram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
efterklok Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Ja. Och eftersom jag spelat en hel del på den nivån själv nick? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonash72 Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 nick? HERO Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
3lendil Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 HERO Min gissning är Riggdevil, Kontextus eller Softish. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 12 December , 2008 Rapport Share Postad 12 December , 2008 Tss det var väl ingen pik, menar bara att man inte behöver vara nåt geni för att slå 25-50 på svs. Sen kan man förstås tolka in mer om man vill Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 14 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 14 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 I alla välmening nu. Är det standard att syna med Q8s IP mot 2spelare eller? Tråkig brädeutveckling där sen bara. Visst fan biter man sig i pungen när det händer. Så JÄVLA störande, eller som idag när jag floppar två par. Såklart parar sig borde sen. vafan. Handlar inte om pengar. Bara om att Svs vill knulla din hjärna så mycket som möjligt. (ursäkta språket) Kram Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Hur har du det nuförtiden MEGAH? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 14 December , 2008 Rapport Share Postad 14 December , 2008 Tappar dialogen med mig själv under tunga perioder vilket gör att jag gör massa standard idiot saker. Finns två altenativ, A game eller C game Spelat kasst november och stor del av december och när jag börjar spela bra så kommer inte resultaten vilket gör mig frustrerad. Måste utveckla mitt spel men det står still nu känns det som. Sj? Pokersemester. Alltså leker livet Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2008 .g Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 då är det bara en tidsfråga... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Mega, när du klättrade från 2.5/5 till nuvarande nivå, i % hur mkt spelade du 5-max och hur mkt var HU? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 19 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 19 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 Upplever ungefär samma sak, tiltar alldeles för lätt i HU. Jag vinner några inköp en vecka, och förlorar dem nästa vecka efter 2-3 tilt Hu sessioner. Känns lite tungnt att lägger ner HUn eftersom man ser så mkt dåliga spel av många motståndare....men det viktigaste är ju ändå att inte tilta. Långsiktigt tror jag att jag vinner mer om jag endast håller mig till 5-max och unviker tilt. GL med detsamma! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 fattar inte hur det är lättare att tilta i HU än 6max... sjukare utdrag, visst, men om inte fi drar direkt har du ju fler chanser som helst att ta tillabx dina pengar än man har i 6max? jag tiltar på 6max för det e segt och monotomt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 19 December , 2008 Rapport Share Postad 19 December , 2008 fattar inte hur det är lättare att tilta i HU än 6max... sjukare utdrag, visst, men om inte fi drar direkt har du ju fler chanser som helst att ta tillabx dina pengar än man har i 6max? jag tiltar på 6max för det e segt och monotomt Förstår vad du menar, men problemet med hu är att det är väldigt irriterande att se någon som just vunnit dina pengar med en utdragning sitta där och börja spela megatight..bara för att inte förlora sina nyvunna pengar....samtidigt som man själv hela tiden har fokus på att så snabbt som möjligt vinna tillbaka sina pengar innan fisken drar och spelar därför ännu lösare. Drar han ut dig igen så är tilten total. Speciellt om han säger "ty" eller liknande i chatten efter utdragningen. Det blir helt enkelt väldigt personligt. Personligen förspråkar jag att man bör lämna bordet efter att man förlorat en stor pott eller 1 inköp...tyvär kan dock detta vara väldigt svårt om man möter en fisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts