slowboy Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Hade jag varit Johan palm hade jag tagit hennes oskuld Hade du vart Johan Palm hade jag tyckt synd om dig.... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LegalizeIt2 Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Hade jag varit Johan palm hade jag tagit hennes oskuld Johan Palm -"Ska vi gå upp till mitt hotelrum" Tjejen dör. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
papiPope Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 ghfdhfdsa tur att den förbannade kleppen åkte ur annars hande jag åkt och skjutit honom1fgrwa Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fudge Postad 29 November , 2008 Rapport Share Postad 29 November , 2008 Hade du vart Johan Palm hade jag tyckt synd om henne.... FYP Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Alltså, hon levlar, right? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Hade jag varit Johan palm hade jag tagit hennes oskuld JB, eh? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 Hade jag varit Johan palm hade jag tagit hennes oskuld Hon lär nog sakna den lika mycket som sina hjärnceller:) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sexyterran Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 hur ta hennes oskuld hon e ju skitful och hennes personlighet luktar fisk - går ej Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
superguran Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 men joHans oskuld då, Vems ska få den??? De kanske kan ta varandras oskuld? haha en brud som ligger och kan knappt andas för att Johan är hennes idol, hur fn ska hon kunna prestera i sängen när johan är NAKEN?!?!?!!? haha vilken jävla syn det hade varit Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 30 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 30 November , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Opteron Postad 30 November , 2008 Rapport Share Postad 30 November , 2008 De kanske kan ta varandras oskuld? haha en brud som ligger och kan knappt andas för att Johan är hennes idol, hur fn ska hon kunna prestera i sängen när johan är NAKEN?!?!?!!? haha vilken jävla syn det hade varit Jag har aldrig ploppat en oskuld men det är väl knappast så att det generellt finns så stora krav på tjejens prestation i dessa fall =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jonash72 Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Mål för november är att jag ska spela bra för gör jag det så kommer mest troligt även plusset.Yours truly, Mats. Fan, skall du inte spela på ett helt år?! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 1 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 1 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Tjena Magekiller. Har du några stats på ditt spel på 2,5/5 eller 5/10 (eller högre) när du spelade bra poker som jag skulle kunna få kika på? Är mest sugen på WTSD, W$SD, vs 3bet... Skönt att du verkar plussa ganska bra summor även när det går halvtaskigt. Kämpa på nu så det blir fina klappar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
okocha Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Jag tycker du ska bjuda på en dagsgraf från idag också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 1 December , 2008 Rapport Share Postad 1 December , 2008 Ok. Tack som fan. Då kan man väl påstå att W$SD runt 50% är ok. En sak jag undrar är, hur kan jag ha en non-showdown winnings som går sakta neråt/vågrätt. Jag spelar nästan exakt samma stats som du (lite mindre 3bet). Kan det vara att jag inte spelar bra i blindsen eller att jag är för vek på turn/river? Vad tror du? Så det har gått bra idag alltså.. Gött. Ny moppe snart! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 2 December , 2008 Författare Rapport Share Postad 2 December , 2008 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 25.5/21.5 är väl inte direkt optimalt för 5handat : ( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 Alltså. Du har ju en sjuk röd kurva. Fan du måste ju bluffa varje hand du spelar eller? Att den blå åkt ner så mycket beror väl antingen på att folk börjat syna ner dina bluffa mer eller att du synar ner andras riverbets när du är slagen. Om jag förstått det rätt. Så vad har du för cb % på flop, turn och river. Jag skjuter ändå ca 77% Cbets på flop och 37% Cbets på turn. Är det för lite? Fullföljer du ofta en bluff genom att gå AI på river? Jag gjorde det en gång och blev synad med topp par sen dess har jag blivit lite rädd. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Neuen Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 25.5/21.5 är väl inte direkt optimalt för 5handat : ( Vad är optimalt då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ampixo Postad 2 December , 2008 Rapport Share Postad 2 December , 2008 Så vad har du för cb % på flop, turn och river. Jag skjuter ändå ca 77% Cbets på flop och 37% Cbets på turn. Är det för lite? Detta är PÅ TOK för mycket. Inte för lite :- ) Osäker vad som är optimalt. Men betydligt lösare än 25/21 ivf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts