Staash Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Min röst går till plissken-, ruskigt jobbig att möta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Min röst går till plissken-, ruskigt jobbig att möta. Nejneejnejnejnej, de flesta som är nämnda anser jag vara mycket bättre. Säger inte att han är dålig men det finns bättre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Blom1337 Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Nån som vet var nabbes har tagit vägen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Tycker |||||| är jobbigast (inte bäst, men jobbigast, ganska mongolid spewig faktiskt) att spela mot eftersom peronen i fråga med all sannolikhet är antikrist och således kan pumpa en i brygga med anytwo anytime. Men gulen verkar ha gjort sig gällande där eller? Inte sett kontot vid borden senaste månaderna. Såg IIIII på 7.5/15 för ett par veckor sedan, har förmodligen blivit lite skadeskjuten,,, Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Notsotilt Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 SVIDLER är bland de vassaste i Omaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
neesco Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 btw är hutch verkligen så dålig?.. Tycker jag har sett henne på de högre borden på svs under en längre tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 12 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2008 Jagar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Hutch1 är enkel. Ang llllll, ja det var nåt år sedan lr mer jag tampades med henne på 75/150 och då var hon ganska spewtastic och sprang som gud. Gulligaste var hennes patenterade "jag synar med underpar mot brädet för pot två gator för o spika mitt set på rivern, thats how I roll, whatsup" Fan vad bitter jag låter men skäms inte ens. Ang mvhsorken så vore det märkligt om inte han gick bra på SS. Han har en spelstil som är som klippt o skuren för trebetdonksen som spelat 200bb djupa i hela sin karriär men ändå inte vet skillnaden mellan 100, 200 och 300 bb. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
lost Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 jagar, pilsken och smutsfall Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 btw är hutch verkligen så dålig?.. Tycker jag har sett henne på de högre borden på svs under en längre tid.. Hutch1 är enkel. japp, hutch är sämre än enkel... ja riktigt urkass Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Staash Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Nejneejnejnejnej, de flesta som är nämnda anser jag vara mycket bättre. Säger inte att han är dålig men det finns bättre. Ge mig råd! Floata varje gata och ställa river? Instämmer. Jagar1337 är också en av dom bättre imo! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
stackbrat Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 ang hutch1, lite roliga stats på henne: 41/19/0.7 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Pires Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 Har spelat en del mot Smutsfall på b2b (om det nu är samma som Svs) på senaste tiden. och ja, det är en knepig figur att möta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Upgrade Postad 12 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 12 November , 2008 Har spelat en del mot Smutsfall på b2b (om det nu är samma som Svs) på senaste tiden. och ja, det är en knepig figur att möta. vilken nivå på b2b? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 12 November , 2008 Rapport Share Postad 12 November , 2008 ang hutch1, lite roliga stats på henne: 41/19/0.7 över hur många händer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fhaugen Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Jögga47 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Bäst är väl inte alltid den som tjänar mest heller Finns en del duktiga spelare på 25/50, uppår har jag knappt spelat alls, men Smutsfall är jobbig på högre limits, Kaffedopp med. Btw nån som vill sälja lite hhs från 25/50 o uppåt? Hör av er isåfall. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Jögga47 tilta mig inte Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Redtyq Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Royalen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Lirar lite nu, kom in ett par jag inte känner igen. Någom som har koll på Eridan? Karln verkar ju inte så jävla het... Han måste ju iaf ha brännt igenom en 200k nu... O sessionen är rätt ung O stfuplz, vem är de? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Betongbarn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Inte nog med att han är en shortstacker, han är riktigt dålig på de med Betongbarn dvs. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
freddola Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Ang mvhsorken så vore det märkligt om inte han gick bra på SS. Han har en spelstil som är som klippt o skuren för trebetdonksen som spelat 200bb djupa i hela sin karriär men ändå inte vet skillnaden mellan 100, 200 och 300 bb. Är mvhsorken, SorkenKK från detta forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DjLuppy Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Inte nog med att han är en shortstacker, han är riktigt dålig på de med Betongbarn dvs. Men han har iaf väldigt roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gavve Postad 13 November , 2008 Rapport Share Postad 13 November , 2008 Men han har iaf väldigt roligt! Ja han verkar ju nöjd så. Thats what matters i guess Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts