ltdrichard Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Hur kan inte vara med? Ja, eller den: Citera
Pey Postad 16 November , 2008 Rapport Postad 16 November , 2008 Nej, du behöver konto. Dock kan du betala 99:- och sedan efter den månaden så har du gratisversionen med reklam var 6e låt. Tveksamt om det är open source-mjukvara men dom använder många LGPL-komponenter som är open source. Hej! Är du säker på att det är så? Att man kan betala monthly subscription en gång och sedan cancela den och ha kvar den reklamfinansierade gratisversionen? Är lite sugen för att se hur det fungerar etc, men befarar att det nog inte är värt 99 kr i månaden för mig. Citera
devalanteriel Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Albert, ltdrichard: För att de suger! Pey: Det låter faktiskt rimligt. Allt som behövs för att lyssna på gratisversionen är ett konto, men man kan inte skapa ett konto utan att få invite eller betala. Så utan att våga svära på det tror jag att det stämmer som jezaja säger. Citera
devalanteriel Postad 17 November , 2008 Rapport Postad 17 November , 2008 Nostalgi: Absolute Dance 8 Personligen tycker jag det är viktigare att t.ex. Bone Machine läggs in (fast Closing Time finns iaf)... nåja. Citera
Albert Postad 17 November , 2008 Författare Rapport Postad 17 November , 2008 Nostalgi: Absolute Dance 8 Personligen tycker jag det är viktigare att t.ex. Bone Machine läggs in (fast Closing Time finns iaf)... nåja. Upptäckte nyss en skrämmande sak. Klicka på "Home", sedan "Top lists" och notera vad som ligger på en tredje placering under albums... Citera
Matfrid Postad 3 December , 2008 Rapport Postad 3 December , 2008 King Crimson - Asbury Park En klassisk improvisation från 28 Juni 1974 i Asbury Park. Citera
devalanteriel Postad 3 December , 2008 Rapport Postad 3 December , 2008 Juste! Har själv lyssnat igenom hela Collectors Club*men kul med en livespelning jag missat. Citera
Albert Postad 5 December , 2008 Författare Rapport Postad 5 December , 2008 Är det inte en hostning man hör 2:41? Citera
brainslicer Postad 5 December , 2008 Rapport Postad 5 December , 2008 Är det inte en hostning man hör 2:41? Lät som nån spottade ut snuset Se nu, har man också blivit spotified...de trodde jag aldrig. min första psycko lista som får huvudet att snurra Citera
flexnip Postad 6 December , 2008 Rapport Postad 6 December , 2008 För er som inte har fått tag på något konto kan göra som det står nedan(taget från flashback) 1. gå in här http://www.docoja.com/blue/. och ni stänger alla reklam som kommer upp. 2. längst nere finns det en adress fält där skall du skriva http://www.spotify.com/en/. 3. sedan när du blir medlem så skall du använda SE17 2DJ som zip code annars funkar de inte. klart och sedan laddar ni ner programmet och lyssnar. Lite filmmusik av Hans Zimmer : http://open.spotify.com/user/elitalofblad/playlist/4NMYKo5FEQvpW73q6DTBVG Citera
martti Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Söker bra grindmusik och ingen har rekommenderat nåt på länge här:lol: skulle vara snällt om nån länkade till en BRA Playlist:-) Citera
popquee Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 The Knife - Silent Shout LOVE på den! Citera
brainslicer Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Goblin Collection http://open.spotify.com/user/brainslicer/playlist/0miZgJmKbHTdS6ySvGWxMx Citera
worim Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Söker bra grindmusik och ingen har rekommenderat nåt på länge här:lol: skulle vara snällt om nån länkade till en BRA Playlist:-) Du menar som ? Edit: Kanske ska varna för snäva svängar osv Citera
Matfrid Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Mina favoritlåtar med Tiger Lillies. Kick A Baby Hampsters Bully Boys Fidgety Phil Cancer Citera
Mobiero Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Om nån vill ha invites så hör av er, har några kvar. Annars njut av min plejlist: Citera
popquee Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Om nån vill ha invites så hör av er, har några kvar. Annars njut av min plejlist: Tar gärna en så jag slipper snylta på polarns acc:-) Edit: Du har pm. Citera
martti Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Tack för all grindmusik, kom snabbare än jag väntat.. Nu ska d grindas:lol: Citera
Supertequila Postad 10 Januari , 2009 Rapport Postad 10 Januari , 2009 Här kommer min playlist som ständigt kommer o uppdateras. Blandning av gammalt o nytt. Citera
Mobiero Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Grindmusik enligt mig är ljudböcker. Det har dock inte Spotify. Juste, apropå reklamerna som kommer emellan åt: är det bara ni som får er ett gott skratt av Idol-Kevin Borgs dialekt och sätt att prata? "Hej, detär är Kevin Booörg, hoppa allt är fantastik med er och kolla in min nya skiva." Underbart. Låter som en trevlig snubbe dock. Citera
Bluwajt Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Grindmusik enligt mig är ljudböcker.Det har dock inte Spotify. Juste, apropå reklamerna som kommer emellan åt: är det bara ni som får er ett gott skratt av Idol-Kevin Borgs dialekt och sätt att prata? "Hej, detär är Kevin Booörg, hoppa allt är fantastik med er och kolla in min nya skiva." Underbart. Låter som en trevlig snubbe dock. haha. Den reklamen e helt ok men den jävla daniel lindström och d-day tiltar mig något enormt. Citera
Qhunden Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Bjuckar på en invite, först till kvarn: MGZdiWNktU5H6eML Citera
Quicker Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Där har ni den bästa låten som finns i hela världen. Enya funkar också att lyssna på - perfa till dom som grindar. Citera
devalanteriel Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Vad gör en YouTube-länk i tråden? Citera
Supertequila Postad 11 Januari , 2009 Rapport Postad 11 Januari , 2009 Där har ni den bästa låten som finns i hela världen. Enya funkar också att lyssna på - perfa till dom som grindar. Vad gör en YouTube-länk i tråden? Citera
Recommended Posts