dekutree Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Nu kankse jag är blind men ser inte nåt av det ni nämner. Ni vet att ni själva kan adda/ta bort i listorna? Ingen gör det åt er. pf.nu pf.nu Instrumental självklart ska sista mohikanen med på instrumental listan iaf, den la jag till Jag gjorde precis som vanligt när man lägger till låtar till spellistor. Låtarna syns i min lista, även när jag har startat om programmet. Måste jag göra något mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
frekje Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Jag har invites över, skicka PM vid intresse. -frekje Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 nu borde det vara fixat, tror jag jaoo, för den la jag till just precis i den listan: pf.nu Instrumental, har du också lagt till den borde den finnas dubbelt... men jag ser endast en fortfarande Jag gjorde precis som vanligt när man lägger till låtar till spellistor. Låtarna syns i min lista, även när jag har startat om programmet. Måste jag göra något mer? inte din, ska synas i gemensamma listan: pf.nu / pf.nu Instrumental som alla kan ändra i högerklicka på en låten du vill lägga till, välj: save to pf.nu eller pf.nu Instrumental, syns dom valen inte så klicka på ... pf.nu pf.nu Instrumental ...så dyker dom upp bland dina egna listor, efter det borde save to alternativet också dyka upp när du högerklickar på en låt annars vet jag inte, nåt strul med spotify så inte gemensamma listor uppdateras? ni kan ju testa om ni ser den sista jag la till: Poker Face - Lady Gaga för inte så länge sedan i pf.nu-listan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 jaoo, för den la jag till just precis i den listan: pf.nu Instrumental, har du också lagt till den borde den finnas dubbelt... men jag ser endast en fortfarande inte din, ska synas i gemensamma listan: pf.nu / pf.nu Instrumental som alla kan ändra i högerklicka på en låten du vill lägga till, välj: save to pf.nu eller pf.nu Instrumental, syns dom valen inte så klicka på ... pf.nu pf.nu Instrumental ...så dyker dom upp bland dina egna listor, efter det borde save to alternativet också dyka upp när du högerklickar på en låt annars vet jag inte, nåt strul med spotify så inte gemensamma listor uppdateras? ni kan ju testa om ni ser den sista jag la till: Poker Face - Lady Gaga för inte så länge sedan i pf.nu-listan Hehe aa det e är precis så jag har gjort, och med "min" lista menar jag "pf.nu by brainslicer".. Nåja inte hela världen.. artisten var alltså "The National" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Qhunden Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Haha, när jag såg att nån addat en låt från Svart katt vit katt var jag tvungen att lägga dit Pitbull terrier-låten. Episk film! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Hehe aa det e är precis så jag har gjort, och med "min" lista menar jag "pf.nu by brainslicer".. Nåja inte hela världen.. artisten var alltså "The National" Ok, ja då vet jag inte, måste vara nåt med spotify då? Ser från och till dyker upp nåt i instrumental listan. Den vanliga verkar dock ha frusit fast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Ok, ja då vet jag inte, måste vara nåt med spotify då? Ser från och till dyker upp nåt i instrumental listan. Den vanliga verkar dock ha frusit fast? Märkligt, jag såg när du hade lagt till den senaste låten .. En kille här på kontoret som hittar mina låtar också =) .. Vi säger att det är spotify som strular =) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Märkligt, jag såg när du hade lagt till den senaste låten .. En kille här på kontoret som hittar mina låtar också =) ..Vi säger att det är spotify som strular =) startade redan tidigare om spotify utan nån effekt, men i denna omstart kom de 15 låtar till i listan, bl.a. dom du sa... skumt att en lista låst sig o andra uppdaterades realtime när folk la till... men det är ju fortfarande Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
alund1 Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 jaoo, för den la jag till just precis i den listan: pf.nu Instrumental, har du också lagt till den borde den finnas dubbelt... men jag ser endast en fortfarande inte din, ska synas i gemensamma listan: pf.nu / pf.nu Instrumental som alla kan ändra i högerklicka på en låten du vill lägga till, välj: save to pf.nu eller pf.nu Instrumental, syns dom valen inte så klicka på ... pf.nu pf.nu Instrumental ...så dyker dom upp bland dina egna listor, efter det borde save to alternativet också dyka upp när du högerklickar på en låt annars vet jag inte, nåt strul med spotify så inte gemensamma listor uppdateras? ni kan ju testa om ni ser den sista jag la till: Poker Face - Lady Gaga för inte så länge sedan i pf.nu-listan jo jag såg det alldeles närjag la till den sen tog jag bort den Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rAilFISH Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Haha, när jag såg att nån addat en låt från Svart katt vit katt var jag tvungen att lägga dit Pitbull terrier-låten. Episk film! hahahha , sjukt tung film. Ja sam PITBULL Terrier ! http://www.youtube.com/watch?v=m2vXpgK7x2w Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Tog bort en Gladiator Theme då de fanns dubbla. Vem kastar in låtar med sång i instrumental listan? wtf...Jussi, intressanta ljud för en kaos tilt-session? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
asfalten Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Haha, när jag såg att nån addat en låt från Svart katt vit katt var jag tvungen att lägga dit Pitbull terrier-låten. Episk film! det var jag. när den kommer då vet man att det är dags att växla tempo Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Jag får "invalid option: spotify:user:brainslicer:playlist:4c3skXCaEux1XTnz3NjBfG" när jag försöker lägga till pf.nu. Vad gör jag för fel? EDIT funkar nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Jag har nu använt spotify i flera veckor och aldrig hört någon reklam. En som fick sitt konto idag fick äcklig reklam efter en kort stund. Vad kan det bero på? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 13 Januari , 2009 Rapport Share Postad 13 Januari , 2009 Jag har nu använt spotify i flera veckor och aldrig hört någon reklam. En som fick sitt konto idag fick äcklig reklam efter en kort stund. Vad kan det bero på? Ingen reklam alls idag, kan de vara om man bara spelar playlisten hela tiden? Igår när jag letade lite låtar så fick jag iaf ett par gånger reklamen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jacobmal Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 märkte precis en tråkig grej...skulle lyssna lite på the tough alliance och slog på låten something special. till min förvåning så hade dom editerat ut samplingen i början av låten, den som börjar med "bismillah...". bedrövligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Snart e Spotify i mobilen... Spotify - snart i din mobil Och även film spotify planeras "Spotify för film" överst på listan Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Nice Hand GG Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Och även film spotify planeras "Spotify för film" överst på listan Har inte youtube varit i kontakt med några större filmbolag angående en sådan tjänst? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 26 Januari , 2009 Rapport Share Postad 26 Januari , 2009 Har inte youtube varit i kontakt med några större filmbolag angående en sådan tjänst? Ingen aning, antagligen. Vet bara att lite filmer har dom ju fått nyligen: http://www.youtube.com/browse?c=30 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 27 Januari , 2009 Rapport Share Postad 27 Januari , 2009 Imdb har också ambitionen att man ska kunna se alla filmer med ett klick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Vad hände med pf.nu spellistorna? Tog brainslicer bort alla låtar och ersatte dom med 2 låtar? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Vad hände med pf.nu spellistorna? Tog brainslicer bort alla låtar och ersatte dom med 2 låtar? Jaha, det var väl bara en tidsfråga innan nån skulle radera hela listan... Not to worry, backup restored... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jeg123 Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Har du möjligtvis en backup på pf.nu instrumental? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 8 Mars , 2009 Rapport Share Postad 8 Mars , 2009 Har du möjligtvis en backup på pf.nu instrumental? Det var inte så mycket action i den så tänkte de kanske inte behövs men där e den med återställd: (sista dagars ändringar kan vara borta i båda) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
_Bonde_ Postad 16 Mars , 2009 Rapport Share Postad 16 Mars , 2009 fyller själv på till pf.nu listan i vart fall med: Tracy chapman - All that you have is your soul Bob dylan - jokerman Bob dylan - knocking on heavens door O.A.R - Crazy game of poker (17 minuters version) Helt okej lista i övrigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts