Waggho Postad 23 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2006 Nu har jag tänkt ut en liten plan inför sommaren. Jag har ju drygt 20k SEK som jag har tagit ut till bankkontot, dessa borde räcka för sommarens utgifter (juni, juli, augusti). Jag tänker avsätta dem till att leva på och sen räkna resten av mina pokerpengar som rulle. Det basala målet för sommarens pokerspel blir då naturligtvis att vinna ihop motsvarande denna summa (runt $3k), detta ska jag försöka se till att klara och sen blir det en bonus om jag vinner ihop mer. Fram till sommaren siktar jag högt; målet är att ha $10k innan terminens slut. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 23 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2006 Idiotisk forumturnering. Det började med att jag fick KK, höjde standard preflop och pottade fram till turn, då jag blev höjd av någon vid namn "riverwhore". Det låg bara låga kort på brädan, och han hade fått toppar med sexor samt ett hålstegdrag på turn. Jag synade och han klonkade stegen på river. Handikappad ner till halva stacken och på sista plats fick jag en del bra kort men fick inte mycket betalt. Dödsstöten kom sedan när jag fick KK på bb och fi hade AA. Godnatt, jättekul turnering verkligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 23 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 23 April , 2006 Om turneringarna gick dåligt idag (åkte ut partyfrirullen på plats 750 nånting samt en 10+1 med övervärde på WPX på plats 43) så gick cashgamet desto bättre. Vet inte riktigt vad jag började på men jag plussade nog runt $300. Imorrn får jag också rakeback för denna vecka vilken landade på fina $755. Dags att se hur rullen ser ut: Alla pengar överallt: Heypoker: €257 Pokerdandy: €206 Propspoker: $816 Neteller: $1084 Battlefield: $360 UB: $43 Bet24: $178 WPX: $1291 Rakeback WPX: $755 På bankkontot: SEK 23300 Svenska Spel: SEK 1200 Skyldig Emil: -$75 Summa: ~$8267 ($4452 + €463 + SEK 24500) Bonus/RB april Propspoker: $695 Bodog: $100 WPX: $1252 Party: $75 Summa: $2122 Det går framåt i en rasande fart just nu! Plusset för april ligger på över $2500. Härligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 26 April , 2006 Författare Rapport Share Postad 26 April , 2006 Lite upp och ner de senaste dagarna. Har lirat rätt mycket 5/10 fullbord och på denna nivå blir ju svängningarna lite större rent pengamässigt. Ca 300 minus i förrgår och lika mycket plus igår, följt av drygt 150 back idag ungefär. Jag låg dock 400 back ett tag så jag är rätt nöjd. Raken för veckan hitintills uppgår till $156. Imorrn ska jag iväg på kryssning och sen blir det ju stort valborgsfirande i helgen så jag får se hur mycket mer jag hinner spela den här veckan. Om det inte blir nåt mer spel kommer jag hamna på ungefär +$2500 för april vilket innebär rekordmånad. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Har du nån aning om det finns nån bonuskod till Worldpoker exchange? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gyre Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Har du nån aning om det finns nån bonuskod till Worldpoker exchange? Jag är tämligen säker på att det inte finns någon bonus där eftersom det är rakefritt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
DaPine87 Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Har du nån aning om det finns nån bonuskod till Worldpoker exchange? Jag är tämligen säker på att det inte finns någon bonus där eftersom det är rakefritt. Jo tänkte också de, men sen när man gör konto så kan man skriva in bonuskod, så tänkte bara för säkerhets skull Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Jo tänkte också de, men sen när man gör konto så kan man skriva in bonuskod, så tänkte bara för säkerhets skull De hade en för någon månad sedan, men inte längre. Du kan lugnt signa upp utan kod. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Daxxar Postad 27 April , 2006 Rapport Share Postad 27 April , 2006 Testade WPX microlimit NL10... fiskigare bord får man ju leta efter. Helt sjukt. Plussa 3inköp på 20min, räckte med toppair för att vinna varje gång! Hur ser de ut lite högre upp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 1 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 APRIL Alla pengar överallt: Heypoker: €257 Pokerdandy: €206 Propspoker: $816 Neteller: $1684 Battlefield: $360 UB: $43 Bet24: $178 WPX: $1570 På bankkontot: SEK 23300 Svenska Spel: SEK 1200 Skyldig Emil: -$75 Summa: ~$8461 ($4576 + €463 + SEK 24500) Bonus/RB april Propspoker: $695 Bodog: $100 WPX: $1530 Party: $75 Summa: $2400 Resultat: RB/Bonus: +$2400 Spel: +$405 Totalt: +$2805 Året: RB/Bonus: +$6183 Spel: +$278 En finfin månad, min bästa hittills. Notera att en del av plusresulatet beror på att dollarn numera står lågt så att de pengar jag har i euro och kronor blir mer värda i dollar räknat. Målet för maj blir nog att plussa på spelet och att dra in minst $2000 i rakeback. Då når jag också mitt mål med över $10k innan sommarlovet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LillaMy Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Hur många timmar och hur många bord har du spelat på wpx? Även nivå vore intressant, jag har sett att du lirat en del 5-10 men antar att du spelat andra nivåer med. Lycka till med målen i maj! /mvh Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Flesh2Flesh Postad 1 Maj , 2006 Rapport Share Postad 1 Maj , 2006 Vad nickar du på World PX? Jag lirar också där, 3/6 FL SH... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 2 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 2 Maj , 2006 Jag har inte riktig koll på hur många timmar jag har spelat, men jag försöker köra tre eller två bord och kanske tre timmar per kväll. Fast inte riktigt varje kväll, kanske fyra-fem kvällar i veckan. Nivåerna har varit mestadels 3/6, en del 5/10 och en smula 2/4 och 10/20. Jag nickar Waggho. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 3 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Riktigt dålig start på maj. Back $620 på mestadels 3/6 SH och lite 5/10 FR. Ingenting vill sig helt enkelt. Har i alla fall rejkat $215, alltid något. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mogge13 Postad 3 Maj , 2006 Rapport Share Postad 3 Maj , 2006 Riktigt dålig start på maj. Back $620 på mestadels 3/6 SH och lite 5/10 FR. Ingenting vill sig helt enkelt. Har i alla fall rejkat $215, alltid något Har hänt exakt samma sak för mig, backat ca $800 på 3-6 o 5-10.. ingenting stämmer, missar allting och dom sätter allting.. och det enda positiva är ju att man har spelat in ca $250 i rake Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 4 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Varför ska det gå så sjukt jävla dåligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 4 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Riktigt dålig start på maj. Back $620 på mestadels 3/6 SH och lite 5/10 FR. Ingenting vill sig helt enkelt. Har i alla fall rejkat $215, alltid något Har hänt exakt samma sak för mig, backat ca $800 på 3-6 o 5-10.. ingenting stämmer, missar allting och dom sätter allting.. och det enda positiva är ju att man har spelat in ca $250 i rake Skönt att jag inte är ensam i alla fall då... är också uppe i -$800 nu. EDIT: nere i -$800 kanske det ska vara? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
benknackan Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 För att poker är så ? ibland går allt ibland går ingeting osv ... kämpa på en dag vänder det, om inte annat kan man som jag blev tillsagd byta till sng fl till nl och tvärtom osv eller byta nätverk Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
omduvoresomjag Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Du måste raisa mer på turn. Potbet eller All-in. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 4 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Du måste raisa mer på turn. Potbet eller All-in. Aha, det var där felet låg. Ska tänka på det till nästa gång! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
morberg Postad 4 Maj , 2006 Rapport Share Postad 4 Maj , 2006 Du måste raisa mer på turn. Potbet eller All-in. Solklar all-in så behöver du inte ta fler beslut sen. Enkelt och bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Ny vecka, nya tag. Det blev alltså minus $825 förra veckan vilket delvis kompenseras av $322 i rakeback som kommer imorgon. I helgen har jag varit vid min mammas sommarstuga och räfsat löv, grävt upp stubbar, planterat vinbärsbuskar och målat väggar för fullt, så all poker har blivit bortkopplad. Mina "alla pengar överallt" bör ligga strax under $8000 och målet på att börja sommarlovet med 10k står fast. Den här veckan ska jag tentaplugga men en del poker ska jag väl hinna spela också, jag satsar på att vinna tillbaka det jag förlorade förra veckan. Hey ho, let´s go! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 7 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 7 Maj , 2006 Aaah, skönt! Nu fick jag vinna lite igen, eller inte så jättelite utan nästan $400. Riktigt bra, med rakebacken ligger jag bara $100 minus mot när månaden började. Nu ska jag ta mig en promenad med min hund och min flickvän och njuta under kvällen av vinsten, jag spelar nog inte mer ikväll utan suger på karamellen ett tag och kör hårt imorgon istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 8 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 8 Maj , 2006 Vändningen är ett faktum: Alla pengar överallt: WPX: $1749 Neteller: $1584 Propspoker: $816 Battlefield: $360 Bet24: $178 Stars: $89 UB: $43 Skyldig Emil: -$75 På bankkontot: SEK 23300 Svenska Spel: SEK 1200 Heypoker: €257 Pokerdandy: €206 Summa: ~$8689 ($4744 + €463 + SEK 24500) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Waggho Postad 9 Maj , 2006 Författare Rapport Share Postad 9 Maj , 2006 Hmm, mycket mystiskt. WPX som oftast brukar ha dryga tusentalet spelare online vid den här tiden på dygnet har nu endast runt 250 och i princip inga FL-bord är igång. Är det månne fler än jag som har drabbats av felmeddelandet som kom tidigare idag om att något certifikat hade gått ut och att man skulle kolla datuminställningarna på sin dator? Jag ändrade månaden till mars istället för maj och då kunde jag logga in... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts