Gå till innehåll

folk som "tar" fisk


kravmärkt

Recommended Posts

  • Svars 77
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Varje gång han har gjort det på något av mina bord och jag haft mindre än 5 bord öppna har jag iaf satt mig på platsen som var avsedd för fisken och suttit kvar för att blocka äcklets action. Alla kan väl göra det? Mot Sigma88 på svs alltså.

 

klart vi ska sitta ut det lilla äcklet

 

Detta kommer jag göra nästa gång han kommer in och frågar då. Visst, han kanske får möta fisk men inte superfisk iaf :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

så länge han inte är inne och hämtar fisk så är jag nöjd.

 

kärlek och respekt, du vet mannen, den måste vara ömsesidig /Carlitos

 

låter sigma mig och mina bord vara så kommer jag göra samma sak med hans.

Sant. Chatta med honom nu iaf.

Flugan: inga kommentarer i tråden?

sigma88: nej ser ingen poäng i att kommentera

Flugan: ok

Sigma88: jag förstår er

Flugan: men du tänker fortsätta sno fisk?

Sigma88: tiden får utvisa

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ärligt talat vem bryr sig..det ger ju inte direkt fett me cred i pokervärlden men va ska man säga..koncentrera sig på sitt eget spel kanske, eller ja det är väl inget som har hänt mig så..kanske man skulle bli irriterad om det sitter nån riktig donator som lämnar bordet.

 

Något som verkligen tiltar sönder mig är när folk skriver "HU plz" Speciellt om det är en site med HU-bord.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Irriterande när det händer, men inte vidrigt. Det som däremot är vidrigt är att blocka någons HU-action.

 

hans nyfunna HU action var ju trots allt våran gamla 5manna action som han har blockat för oss eller försökt. Vi gör egentligen bara samma sak(?)

 

ärligt talat vem bryr sig..det ger ju inte direkt fett me cred i pokervärlden men va ska man säga..koncentrera sig på sitt eget spel kanske, eller ja det är väl inget som har hänt mig så..kanske man skulle bli irriterad om det sitter nån riktig donator som lämnar bordet.

 

Något som verkligen tiltar sönder mig är när folk skriver "HU plz" Speciellt om det är en site med HU-bord.

 

Jag blir lite sur om någon tar en stor donator istället för att bara sätta sig ner och grinda ner han eller ska han ha egenrätt på övrigas action? Visst det är poker och det är tillåtet men då är även vårat blockerande det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hans nyfunna HU action var ju trots allt våran gamla 5manna action.

 

 

 

Jag blir lite sur om någon tar en stor donator istället för att bara sätta sig ner och grinda ner han eller ska han ha egenrätt på övrigas action? Visst det är poker och det är tillåtet men då är även vårat blockerande det.

 

Men för helvete!!! Vill du spela mot donatern få du väl se till så att han spelar mot dig HU istället? Vad är det Sigma88 gör som inte du själv kan göra? Eller är du rädd för att det ska komma upp en tråd på PF om hur omoralisk du är för att du inte vill dela med dig av fiskens pengar till några andra regs?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker det är klockrent att sno en snygg brud kl 4 på natten framför en snubbe som stått och raggat på henne hela kvällen. Jag tycker inte det är klockrent när jag raggat på en tjej hela kvällen och hon går hem med en annan snubbe framför ögonen på mig.

 

otur i spel tur i kärlek säger dom

jävligast för dom som fick varken eller

raila pokerborden hela dan sen får man sitta i baren o gå hem ensam slagen hjälte

 

ingen aning va de namnet betyder men jag får nazikopplingar i min hjärna av det:/

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men för helvete!!! Vill du spela mot donatern få du väl se till så att han spelar mot dig HU istället? Vad är det Sigma88 gör som inte du själv kan göra? Eller är du rädd för att det ska komma upp en tråd på PF om hur omoralisk du är för att du inte vill dela med dig av fiskens pengar till några andra regs?

 

Vad jag gör eller inte gör har är såklart helt irrelevant, tomte.

 

klart inte ebbi är sigma88...

 

och på tal om att blocka bord så brukar en viss sigma88 sätta sig vid mina bord ibland och sitta ut, så tycker inte ni behöver känna sympati med han

 

brinn

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är det ju jätte många som gör det. Kolla bara på FullTilt när Guy Liberte sätter sig vid en av borden (med en av sina typ 7 poker accounts)..Då är det ju kö att sitta vid bordet..alla är där då: Antonius,Benyamin,Hansen,Ivey,Zigmund o.s.v

 

Guy Liberte är ju "känd" för att "lampan är tänd men ingen är hemma" i poker världen och är en STOR fishy på poker borden. Kommer alltid va personer som letar upp fiskarna,vidrigt eller inte är väl upp till var och en...min åsikt! ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tyvärr är det ju jätte många som gör det. Kolla bara på FullTilt när Guy Liberte sätter sig vid en av borden (med en av sina typ 7 poker accounts)..Då är det ju kö att sitta vid bordet..alla är där då: Antonius,Benyamin,Hansen,Ivey,Zigmund o.s.v

 

Guy Liberte är ju "känd" för att "lampan är tänd men ingen är hemma" i poker världen och är en STOR fishy på poker borden. Kommer alltid va personer som letar upp fiskarna,vidrigt eller inte är väl upp till var och en...min åsikt! ;-)

 

Tror du har missuppfattat vad det handlar om. Det du pratar om är tableselection och en viktig del av ett vinnande spel (för de allra flesta).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...