stenarn Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Går det inte att ha mer än en klient öppen? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
sunray Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 Jo.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dandelion169 Postad 9 November , 2008 Rapport Share Postad 9 November , 2008 (redigerade) . Redigerad 16 Oktober , 2015 av dandelion169 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MR_Jimmy Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 Jo man kan ha flera men inte från microgaming. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AccessGranted Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 Jo man kan ha flera men inte från microgaming.Man kan ha notepad öppet samtidigt också... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Lär fungera ifall du kör virtuellt (om nätverket inte klagar på att du sitter inloggad samtidigt på olika rum från serversidan). Ofta så, har jag märkt, är det OS specifika kommandon som körs av klienterna för att kolla ifall en viss mutex och/eller fönsternamn redan är igång. Vmwares thinapp är enkelt att komma igång med och man behöver inte "boota upp" ett helt OS varje gång man ska virtualisera. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 6 December , 2008 Rapport Share Postad 6 December , 2008 Joeduck, Varför skulle man vilja det (annat än för att fuska då)? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Joeduck Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Det vet nog TS bättre än mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kurtan Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Varför skulle man vilja det (annat än för att fuska då)? Jag vet inte hur det är på microgaming där jag bara har en klient, men på ongame spelar jag ofta på flera klienter samtidigt då de har olika utbud av frirullar, turrar och sng... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Klyka Postad 11 December , 2008 Rapport Share Postad 11 December , 2008 Ok. Trodde alla hade samma utbud, då hade det verkat lite skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts