Gå till innehåll

Betta på WSOP finalbordet


Recommended Posts

Om jag skulle chansa på någon som skulle kunna vara undervärderad skulle jag tro att det är Peter Eastgate

Ok, har sett att han finns till 6.40 ggr pengarna.

 

Kelly kim till 44 ggr pengarna känns väll som man måste dra in en lite slant på tror han vinnner fler gånger än 1 på 44 eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar ju om en galet dålig payback från de flesta sajter då det är ett såpass osäkert evenemang att värdera för sättarna.

 

Hittade 88% payback på high5action och det suger ju, svårt att generellt känna att man kan slå den edgen som bolagen har.

 

Att spela på sånt här ska bokföras som nöjespengar då det är typ omöjligt att hitta edge.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, har sett att han finns till 6.40 ggr pengarna.

 

Kelly kim till 44 ggr pengarna känns väll som man måste dra in en lite slant på tror han vinnner fler gånger än 1 på 44 eller?

 

Har han inte jättelite marker? Isåfall är han antagligen tight så han kanske inte åker ut som 9a, men kanske som 8a eller 7a.

Om du tittar på Peter så spelar han NLT$40k online och för det behöver man en rätt saftig bankrulle, så han är antagligen inte lika mycket scared money och kan antagligen ta lite mer högrisksituationer som är +$EV men med hög varians, vilket ökar chansen för vinst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Om du tittar på Peter så spelar han NLT$40k online och för det behöver man en rätt saftig bankrulle, så han är antagligen inte lika mycket scared money och kan antagligen ta lite mer högrisksituationer som är +$EV men med hög varians, vilket ökar chansen för vinst.

 

Är det inte samma med Chino Rheem?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bästa spelet är att hitta ett högt odds på att kåk är vinnande handen i sista handen. Om man går igenom WSOP, EPT och WPT-turrar och hoppas att detta är tillräckligt stort statestikurval (vilket det inte är) så ger detta att bolagen felvärderat kåkchansen rejält.

 

Hittade 19ggr pengarna hos bodog är det värt o satsa på?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är det inte samma med Chino Rheem?

 

Bara nyfiken på om detta var ett skämt eller inte ;)

 

Chino lär aldrig spela "scared", men han är å andra sidan ganska bust förutom pengarna som kommer nu då...

 

Chino är IMO helt klart en av de bästa spelarna vid bordet. Han är ju nära vän med Mizrachibröderna, hur ska man inte bli vass då :)

 

Jag tror dock Demidov vinner (feg gissning jag vet, men han verkar helt enkelt sanslöst vass).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har för mig jag sett 8,0 på Scott Montgomery vilket jag tycker faktiskt är ett riktigt bra odds på en chiptrea med hans kaliber.

 

edit: Jag har antagligen drömt, ska leta.

 

edit: Med största sannolikhet en dröm.

 

Ivan är min favorit också, 5 gånger pengarna kan jag inte bedöma.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har han inte jättelite marker? Isåfall är han antagligen tight så han kanske inte åker ut som 9a, men kanske som 8a eller 7a.

Om du tittar på Peter så spelar han NLT$40k online och för det behöver man en rätt saftig bankrulle, så han är antagligen inte lika mycket scared money och kan antagligen ta lite mer högrisksituationer som är +$EV men med hög varians, vilket ökar chansen för vinst.

 

Kan det inte vara så att en cashgamespelare tänker mer på pengarna än en van turneringsspelare? Många av de cashgamespelare jag känner, även om de inte direkt lirar nl40k :-), ryggar ju så fort en korv med bröd kostar 25 kronor, vilket är ungefär runt en small blind när de spelar poker.

 

Jag skulle tro att Ivan är den oräddaste, hans självförtroende är förmodligen högst nu och hans aggressivitet kan mäta sig med vems som helst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nah, tror mest han är livefisk men vet inte säkert. Hans turneringschases utan att dra av för inköp är ju inte överdrivet stora heller (runt $0,5m)

 

Iofs sant.

 

 

 

Bara nyfiken på om detta var ett skämt eller inte ;)

 

Chino lär aldrig spela "scared", men han är å andra sidan ganska bust förutom pengarna som kommer nu då...

 

Chino är IMO helt klart en av de bästa spelarna vid bordet. Han är ju nära vän med Mizrachibröderna, hur ska man inte bli vass då :)

 

Jag tror dock Demidov vinner (feg gissning jag vet, men han verkar helt enkelt sanslöst vass).

 

Nej, inget skämt. Fårstår nu i efterhand att jag var ute och cyklade.

 

Chino vinner detta. Men jag håller med dig, Demidov är vass..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bara nyfiken på om detta var ett skämt eller inte ;)

 

Chino lär aldrig spela "scared", men han är å andra sidan ganska bust förutom pengarna som kommer nu då...

 

Chino är IMO helt klart en av de bästa spelarna vid bordet. Han är ju nära vän med Mizrachibröderna, hur ska man inte bli vass då :)

 

Jag tror dock Demidov vinner (feg gissning jag vet, men han verkar helt enkelt sanslöst vass).

 

Spelat reem ...finns till 13x pengarna någonstans vet jag. Men hadde pengar på Lad. så fick bli till 11x pengarna. Känns som ett bra odds !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...