León Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Alla resultat sitter just nu, och 35 min to go... Gör Örebro, Malmö eller Halmstad ett mål till är det dock kört. Jaja, spännande nu. Citera
lost Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Alla resultat sitter just nu, och 35 min to go... Gör Örebro, Malmö eller Halmstad ett mål till är det dock kört. Jaja, spännande nu. elfsborg måste göra mål. Citera
lost Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 tilt om vi skulle falla på att elfsborg inte gör ett till Citera
León Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 elfsborg måste göra mål. Elfsborg leder 2-0? Vi har väl tvåan på IFE? Citera
Sjogren Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 tilt om vi skulle falla på att elfsborg inte gör ett till [/ Elfsborg har gjort ett mål till så den sitter Men är som sagt 3 lag som INTE får göra mål. 30 min kvar Citera
lost Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 ok kollar nämligen på livescore o där står d fortfarande 0-1 Citera
dekutree Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 allsvenskan måste ju vara den svåraste ligan i Europa att tippa.. rena Kalle Ankas julafton.. o det säger jag ändå som hängiven MFF-supporter en dag som denna.. Citera
JensNi Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Kalmar släpper in 2 mål. Troligt Mff gör 6 mål. Troligt Aja, champions leauge snart grabbar, kör vi då igen? Citera
jaroiten Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Gefle - Elfsborg 1-2 Halmstad - Kalmar FF 2-2 Malmö FF - GIF Sundsvall 6-0 Örebro - Ljungskile 3-0 Odds: 594 318.83 EDIT: Själv satte jag alla tecken förrutom Malmös sexa. Där hade jag spelat 0-0 eller 1-0. Citera
FordPrefect Postad 9 November , 2008 Rapport Postad 9 November , 2008 Halmstad kommer garanterat att göra exakt 2 mål Jag sa ju det Citera
frekje Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Det var synd gubbar. Hyfsat tippat men 4 matcher är förbaskat svårt. Kul med bolaget iaf - vi har en del cash kvar, ok om vi tippar upp dessa? Citera
Sjogren Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Det var synd gubbar. Hyfsat tippat men 4 matcher är förbaskat svårt. Kul med bolaget iaf - vi har en del cash kvar, ok om vi tippar upp dessa? Gör det. Jag tycker vi kör igen, när det blir någon jackpott etc Citera
tw3R Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Gör det. Jag tycker vi kör igen, när det blir någon jackpott etc Skriv gärna pm eller nått så är jag med om de blir nått mer , på HOCKEY kan man hitta guld odds Citera
radicalen Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Ja det var synd att vi inte satte den men men. Jag är gärna med fler gånger, när som helst. Skriv gärna i denna tråden igen så man hittar igen om det blir fler spel =). Citera
JensNi Postad 10 November , 2008 Rapport Postad 10 November , 2008 Har du tippat upp dem? Skriv isf vilket spel och så, så vi vet;-) Citera
Torsus Postad 11 November , 2008 Författare Rapport Postad 11 November , 2008 Gör det. Jag tycker vi kör igen, när det blir någon jackpott etc Då kan jag tipsa om att det finns två nya tillfällen redan denna vecka: Nu i morgon onsdag på 3-matchers fotboll, drygt 700 000 i rullpott samt dagen efter,torsdag på 3-matchers ishockey 500 000 i rullpott. Jag har f.ö. hört att de lägger på rullpotter nu varje vecka hela november ut. Dessa pengar kommer inte från rullpotter som sådan utan pengar som de samlat på sig från öresavjämningar... Citera
frekje Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Har du tippat upp dem? Skriv isf vilket spel och så, så vi vet;-) Nej inte ännu! Kollar det på torsdag kväll (borta till ons o sen fre o framåt, mkt på jobbet). /frekje Citera
radicalen Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Grabbar det är rullpott på bomben 6 imorgon. Lite över 700k just nu. Chelsea - Burnley Sunderland - Blackburn Tottenham - Liverpool Några som är sugna på att slänga ihop ett spel? Vi kan ju kolla upp det tillsammans isåfall. Skriv om ni är intresserade. Citera
sturedenstore Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Grabbar det är rullpott på bomben 6 imorgon. Lite över 700k just nu. Chelsea - Burnley Sunderland - Blackburn Tottenham - Liverpool Några som är sugna på att slänga ihop ett spel? Vi kan ju kolla upp det tillsammans isåfall. Skriv om ni är intresserade. Intresserad Citera
Nebo Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Det här har jag missat, jag är med till nästa spel. Citera
Existing-user Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Grabbar det är rullpott på bomben 6 imorgon. Lite över 700k just nu. Chelsea - Burnley Sunderland - Blackburn Tottenham - Liverpool Några som är sugna på att slänga ihop ett spel? Vi kan ju kolla upp det tillsammans isåfall. Skriv om ni är intresserade. intresserad Citera
Sjogren Postad 11 November , 2008 Rapport Postad 11 November , 2008 Jag är gärna. Bara vi satsar lite, så man vinner lite om man skulle vinna. Inte bara köra vanliga resultat. Är gärna med på tors också om någon drar igång något där. Vilken insats gäller? Citera
Recommended Posts