Gå till innehåll

Pettinho/Oskyldig

tiltjonny

Recommended Posts

Kontoutdrag skulle jag inte kalla det, snarare en väldigt simpel historik som visar på transaktioner. Avsändare är användarnamnet och inga andra personuppgifter visas.

Men man ser juh vem man fått pengarna från och då borde han reagerat att pengarna kom från Bryans konto och inte scam-roberts konto.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej. Läste nyss hela historien. Trist.

Vad heter denna Robert i efternamn. Skulle också vilja veta vad Bryan(killen som blev av med pengarna) heter.

Jag har nu pratat med Pettinho på telefon och kan intyga att han inte har något med detta att göra så jag ber om ursäkt för allt som tidigare skrivits om pettinho från min del. Pettinho har förklarat detta mkt bra och dom som inte förstår lär aldrig förstå heller. För detta är bara en stor "jävla" soppa som Robert har mixtrat ihop. Jag hoppas allt löser sig bara för både Pettinho och Bryan.

Det är störigt att ni båda skriver samma inlägg i flera trådar.

Länk till kommentar

Jag har nu pratat med Pettinho på telefon och kan intyga att han inte har något med detta att göra så jag ber om ursäkt för allt som tidigare skrivits om pettinho från min del. Pettinho har förklarat detta mkt bra och dom som inte förstår lär aldrig förstå heller. För detta är bara en stor "jävla" soppa som Robert har mixtrat ihop. Jag hoppas allt löser sig bara för både Pettinho och Bryan.

Av någon anledning kommer jag att tänka på när Svenska Pokerförbunder ringede upp Carl den Stores pappa och därefter intygade Carl den Stores handel och vandel. Undrar varför?

Länk till kommentar

• 2 weeks later...