Jeg123 Postad 7 November , 2008 Rapport Share Postad 7 November , 2008 Kontoutdrag skulle jag inte kalla det, snarare en väldigt simpel historik som visar på transaktioner. Avsändare är användarnamnet och inga andra personuppgifter visas. Men man ser juh vem man fått pengarna från och då borde han reagerat att pengarna kom från Bryans konto och inte scam-roberts konto. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Hertigen Postad 7 November , 2008 Rapport Share Postad 7 November , 2008 Men man ser juh vem man fått pengarna från och då borde han reagerat att pengarna kom från Bryans konto och inte scam-roberts konto. Troligtvis kände han väl inte till Bryan överhuvudtaget förrens efter PS ringde till honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Matfrid Postad 7 November , 2008 Rapport Share Postad 7 November , 2008 Hej. Läste nyss hela historien. Trist. Vad heter denna Robert i efternamn. Skulle också vilja veta vad Bryan(killen som blev av med pengarna) heter. Jag har nu pratat med Pettinho på telefon och kan intyga att han inte har något med detta att göra så jag ber om ursäkt för allt som tidigare skrivits om pettinho från min del. Pettinho har förklarat detta mkt bra och dom som inte förstår lär aldrig förstå heller. För detta är bara en stor "jävla" soppa som Robert har mixtrat ihop. Jag hoppas allt löser sig bara för både Pettinho och Bryan. Det är störigt att ni båda skriver samma inlägg i flera trådar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
E.H. Postad 7 November , 2008 Rapport Share Postad 7 November , 2008 Jag har nu pratat med Pettinho på telefon och kan intyga att han inte har något med detta att göra så jag ber om ursäkt för allt som tidigare skrivits om pettinho från min del. Pettinho har förklarat detta mkt bra och dom som inte förstår lär aldrig förstå heller. För detta är bara en stor "jävla" soppa som Robert har mixtrat ihop. Jag hoppas allt löser sig bara för både Pettinho och Bryan. Av någon anledning kommer jag att tänka på när Svenska Pokerförbunder ringede upp Carl den Stores pappa och därefter intygade Carl den Stores handel och vandel. Undrar varför? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lolita Postad 20 November , 2008 Rapport Share Postad 20 November , 2008 Förstår uppriktigt sagt inte grejen. Om Bryan själv har pratat med Pettinho och anser att han är oskyldig, varför ska han då dömmas här på forumet av folk som bara hört historien via andrahandskällor. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts