Gå till innehåll

shAArken || 200-ingen


FreePlopp

Recommended Posts

Jag tänkte bara passa på att få tacka för en mycket underhållande dagbok. Jag har alltid tyckt du verkat lite konstig, men nu insett att du e skön, skönt konstig!

 

Jag är till 75 % på om ni kör svs alla turneringar!

 

Lycka till med livet och grinden!

 

:lol: Alltid kul att underhålla sin publik. Ja, man kan väl säga att jag går under gruppen "skönt konstig", men det behöver inte betyda att jag röker på eller dylikt. Det var nästan fyra år sedan, men då blir man lite mer flummig än skönt konstig.

 

Jag får väl passa på att tacka dig och hoppas att du förblir en trogen läsare i framtiden. Spång på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 67
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

DaemonTools fuckar upp och det har ännu inte blivit något FM '09. Jag får försöka mecka igång det senare ikväll. Funderar på utgång med några polare, men känner mig slö och seg. Kanske är det jobbveckan, (jobbade igår också), som gör sig påmind? Får nog dra regga mig till några MTT's på Stars och SvS, och även dra igång någon form av projekt som jag kan pyssla med nu i vinter. Mitt första projekt är lite stillastående, men efter nyår blir det lättare både för mig och "företaget" att rulla igång.

 

Det verkar som att sportsbetting är på tapeten nu igen, och man förstår Cyntax och även Dev's dagböcker. Känner mig faktiskt lite sugen att göra något liknande. Stämpeln som copycat lever vidare, men den stora skillnaden är att jag alltid gör saker liiite bättre.

 

Återkommer senare ikväll efter middag+dusch. Tjing!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då DT vägrar att fungera så får det bli lite CS, en gammal arbetsskada, och även film. En jävla massa film. Jag är trött, men kan inte sova.

Imorgon blir det besök hos morsan som varit på semester i 1 månad. Därefter dubbeldejt som består av att vi grabbar spelar poker och att våra diverse snackar skit om andra tjejer och pimplar vin.

 

Nu blir det lite BOOM, HeAdSh0000T!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

DaemonTools fuckar upp och det har ännu inte blivit något FM '09. Jag får försöka mecka igång det senare ikväll. Funderar på utgång med några polare, men känner mig slö och seg. Kanske är det jobbveckan, (jobbade igår också), som gör sig påmind? Får nog dra regga mig till några MTT's på Stars och SvS, och även dra igång någon form av projekt som jag kan pyssla med nu i vinter. Mitt första projekt är lite stillastående, men efter nyår blir det lättare både för mig och "företaget" att rulla igång.

 

Det verkar som att sportsbetting är på tapeten nu igen, och man förstår Cyntax och även Dev's dagböcker. Känner mig faktiskt lite sugen att göra något liknande. Stämpeln som copycat lever vidare, men den stora skillnaden är att jag alltid gör saker liiite bättre.

 

Återkommer senare ikväll efter middag+dusch. Tjing!

 

Ja, när kommer det igång? jag är här och väntar ... ;)

Blir det SM imorrn?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då jag älskar all form av gambling och sysselsättning som har med spel att göra så kommer jag nu arrangera några små och stora projekt inom detta ämne.

Först ut har vi ett litet projekt som jag kallar 200-ingen. Här kommer lite information;

 

Startrulle: 200 kronor

 

Var: Ladbrokes

 

Vad: Betting på all form av sport, mestadels fotboll och ishockey. (Fotboll iom mitt intresse för ämnet, och hockey för värdet.)

 

Tidsram: Slutdatum för projektet blir 1 januari 2009. Därför kommer det spelas i princip varje dag i december, om jag inte gular vill säga.

 

Hur: Jag kommer använda mig av ett program som heter "Kellys kriteria". Detta program, eller snarare sats, räknar ut hur mycket jag bör betta av min rulle i förhållande till Bookmakerns Odds, Rullens storlek, Tidigare vinstprocent och Chansen till vinst enligt min bedömning. Till den sistnämnda faktorn kommer jag använda mig BetExplorer för att kolla hur många procent av spelarna som satsat på de olika alternativen i varje match. T.ex. 1-X-2, 60% på 1a, 20% på X och 20% på 2a. Jag har valt att satsa på en 1a, därför har jag 60% chans att vinna. Jag vet att det låter jättekonstigt, men jag har testat detta nu i höst och det fungerar genialt. Angående matchinformation så brukar jag spåna lite på Bettingadvice för att snappa upp det senaste om lagen.

 

Detta blir en av många projekt under resten av 2008 till slutet av 2009. Jag älskar utmaningar, men måste lära mig att försöka stå upp i motvinden när det går tungt. Det är nog därför jag aldrig blev någon highstakesspelare inom poker, men än är det inte försent.

Jag vet inte om jag ska börja mina satsningar idag eller inte, jag återkommer om detta senare. Det kliar dock i fingrarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hallå där.

 

Nu är det dags att rulla fram den röda mattan för "200-ingen". Fotboll och Ishockey står på schemat, wish me luck!

 

------------------------------------------------------------------

#1

Minnesota Wild vs. Colorado Avalanche

Totalt antal mål - Minnesota Wild

3 eller 4 mål @ 2.30

20 SEK

Motivering: De 8 senaste matcherna så har Minnesota gjort runt 3-4 mål mot just Colorado hemma. Minnesota är inne i en formtopp och Colorado kan få svårt att hålla tätt. Det fanns inget val om Under 5.5 mål totalt i matchen, så fick bli det här istället.

 

#2

Liverpool vs. West Ham

Reading vs. Coventry

Dubbel

1a, 1a @ 1.99

20 SEK

Motivering: Liverpool och Reading bara SKA vinna mot dessa två bottenlag som besöker dom på hemmaplan idag.

 

Klart för start!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle gå och klippa mig idag på ett nytt hak som slipat sina saxar för första gången. Till min stora "förvåning" så var det enbart polacker som stod med saxarna i högsta hugg. Satte mig lite nervöst ner i en fåtölj som stod ledig och började svettas lite i händerna. I de övriga fåtöljerna satt en mixad skara i alla åldrar och väntade på att göra sig julfina. Julfina my ass. ALLA män, kanske 5 stycken som var före mig i kön, fick denna frisyr, (dock utan kinatext);

 

china-weird-haircut.jpg

 

Om frisören frågade någon av herrarna hur dom ville ha håret, och den tillfrågade svarade "Gör som du vill!", så hade dom ovanstående frisyr som standard. :shock:

 

När det var min tur skyllde jag på att jag skulle komma dit imorgon istället med min flickvän och bla bla. Jag skyndade snabbt ut genom dörren och vände mig inte om på 5 minuter.

Jag vet inte varför jag reagerade såhär, men något sa mig att jag inte skulle passa i att se ut som en polack/asiat. Har ni någonsin ångrat er någon gång när det är er tur för "rakning"?

 

Jag väntar med klippningen tills imorgon. Nu ska jag snart bege mig till mitt första gympass för säsongen. Ska bli skönt att börja nu igen. Tjing!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#1

Minnesota Wild vs. Colorado Avalanche

Totalt antal mål - Minnesota Wild

3 eller 4 mål @ 2.30

20 SEK

Motivering: De 8 senaste matcherna så har Minnesota gjort runt 3-4 mål mot just Colorado hemma. Minnesota är inne i en formtopp och Colorado kan få svårt att hålla tätt. Det fanns inget val om Under 5.5 mål totalt i matchen, så fick bli det här istället.

 

#2

Liverpool vs. West Ham

Reading vs. Coventry

Dubbel

1a, 1a @ 1.99

20 SEK

Motivering: Liverpool och Reading bara SKA vinna mot dessa två bottenlag som besöker dom på hemmaplan idag.

 

Förlust på båda kupongerna. Liverpool slet igenom en tung och tråkig match. Kuyt kämpade som få, men var inte tillräckligt het framför mål. Reading gjorde sitt jobb och det resulterade i en vinst med 3-1. Colorade Avalanche överraskade mot hemmalaget Minnesota i en jämn och tät match. Minnesota gjorde dock ett mål för mycket för att mitt tips skulle gå in.

Surt med backdag direkt. Jag är mest besviken på Liverpool. Betta aldrig på ditt favoritlag, kom det ihåg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#3

Burnley vs. Arsenal, 2a

Stoke vs. Derby, 1a

Dubbel @ 2.96

20 SEK

Motivering: Arsenal kommer spela en offensiv fotboll med många youngsters i truppen. Burnley har dock överraskat i Championship, men Arsenal kan komma att bli ett för tufft motstånd. Gunners kommer förmodligen ha med Vela, Bendtner och Silvestre från start. Ett X2 kan vara i åtanke iom den unga styrkan, men jag tror på att Arsenal kan avgöra innan fulltid ikväll.

Stoke är piskade till att vinna och kommer även ställa upp med en fulländad trupp mot gästande Derby.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

#3

Burnley vs. Arsenal, 2a

Stoke vs. Derby, 1a

Dubbel @ 2.96

20 SEK

Motivering: Arsenal kommer spela en offensiv fotboll med många youngsters i truppen. Burnley har dock överraskat i Championship, men Arsenal kan komma att bli ett för tufft motstånd. Gunners kommer förmodligen ha med Vela, Bendtner och Silvestre från start. Ett X2 kan vara i åtanke iom den unga styrkan, men jag tror på att Arsenal kan avgöra innan fulltid ikväll.

Stoke är piskade till att vinna och kommer även ställa upp med en fulländad trupp mot gästande Derby.

 

Förlust i båda matcherna. Jämn kamp i Stoke-matchen, och Arsenals reserver fick det inte riktigt att fungera heller.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...