HerrDaniel Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Den här kanske kan funka... http://www.gents.se/products/Neat-Feat-3B-Action-Cream-svettning.htm Citera
Bubblan Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Om man rakar väck det så svettas man garanterat mer. Tro mig. Jag har testat. Det härligaste med det är att när man har rakat kalt så kladdar skinkorna ihop och man får ett jävla tryck i sina fjärtar och dom blir höga och ljudliga. Perfekt när man ska ha filmkväll med grabbarna! Citera
Bluwajt Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Om man rakar väck det så svettas man garanterat mer. Tro mig. Jag har testat. Har rakat mig under armarna några gånger och har svettats mycket mindre då iaf.. Citera
bananuz Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 http://huden.nu/produkter/absoluttorr/ Nog att det kommer svida en del i röven de första 5, men det är väl ett litet pris att betala för att säkerställa flödet? Den där testade jag under armarna när jag var svettig tonåring och 1. den luktade fan, 2. den hjälpte inte ett skvatt Citera
KingCosmoKramer Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 A+ thread, would read again Citera
Ripperkof Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Den där testade jag under armarna när jag var svettig tonåring och 1. den luktade fan, 2. den hjälpte inte ett skvatt Jag med. Brände som en lägereld i hålorna sedan flagnade allt skinn av. 5/5 Citera
KenHag Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Kleta in hela röven med tigerbalsam,svider lite i början men sen så........ Citera
pastan Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Varför får man rövsvett hela jävla tiden? jag kan inte koncentrera mig på spelet när jag har rövsvett för det känns så jävla obehagligt. Spelar ca 6h/dag och rör mig aldrig ur fläcken förutom när jag ska på toa då. Hur gör ni för att undvika rövsvett? själv har jag provat med att lägga en fläkt bakom mig men det blir bara jobbigt. Hellre rövsvett än att springa iväg till toaletten varje 30e minut:-( Citera
AdslVerbe Postad 7 November , 2008 Rapport Postad 7 November , 2008 Sitt på typ en potta (utan botten eller en sån där ring som nyförlösta mödrar kan ha. Det sörjer för god ventilation runt anus. Citera
ElegantBB Postad 8 November , 2008 Författare Rapport Postad 8 November , 2008 Den här kanske kan funka... http://www.gents.se/products/Neat-Feat-3B-Action-Cream-svettning.htm woow tack så mkt ska testas Citera
affe2000 Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 För mig har absolut torr fungerat perfekt. Tipsade min kompis som svettas enormt och båda han och hans flickvän är mycket tacksamma. Citera
Partyjack Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Det härligaste med det är att när man har rakat kalt så kladdar skinkorna ihop och man får ett jävla tryck i sina fjärtar och dom blir höga och ljudliga. Perfekt när man ska ha filmkväll med grabbarna! Roligt att du hittar ett argument för att raka röven inför en "filmkväll med grabbarna"!? Hellre rövsvett än att springa iväg till toaletten varje 30e minut:-( Juniorblåsa? För övrigt nötig tråd detta! Citera
Bubblan Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Roligt att du hittar ett argument för att raka röven inför en "filmkväll med grabbarna"!? Haha, nja nu är ju inte filmkvällen det primära målet med rakningen utan bara en skön bonus att det låter högt när man släpper sej när man umgås med polarna Citera
Partyjack Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Haha, nja nu är ju inte filmkvällen det primära målet med rakningen utan bara en skön bonus att det låter högt när man släpper sej när man umgås med polarna Mmm.. Joo.. Okej.. Citera
Uniktnamn Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Varför får man rövsvett hela jävla tiden? jag kan inte koncentrera mig på spelet när jag har rövsvett för det känns så jävla obehagligt. Spelar ca 6h/dag och rör mig aldrig ur fläcken förutom när jag ska på toa då. Hur gör ni för att undvika rövsvett? själv har jag provat med att lägga en fläkt bakom mig men det blir bara jobbigt. Fantastiskt att du fått 40 svar och ingen har gett dig den bästa , enklaste och mest självklara lösningen än. Svaret är kroppspuder . dvs talk eller babypuder. Använde det en hel del när jag jobbade inom det militära, när man marscherade långt och lätt fick infanterield (skavsår) i områden som ljumskar, röv, armhålor. Applicera rikligt med puder efter att du duschat och torkat dig så du är helt torr. Du bör alltså vara så torr som möjligt när du applicerar pudret så det inte absorberar upp vatten efter din dusch. Men det funkar även bra att ha på om du väl börjat svettas då det suger upp fukten direkt. Pudret kommer då absorbera all svett och du kommer känna dig helt torr och inte ha några som helst problem. Inhandlas på apoteket för en billigare slant. Hört att hemmavarianten skall vara att det funkar lika bra med potatismjöl men jag skulle nog ändå föreslå att investera typ 30 spänn i en riktig produkt! Citera
brainslicer Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Samla svetten i ballonger och sälj på tradera. Citera
LappRoffe Postad 8 November , 2008 Rapport Postad 8 November , 2008 Fick ett tips av Jennez som lät jävligt seriöst. Talka arslet med sånt babypuder. Sitt på ett badlakan. Var naken. Funkar lite halvtaskigt på internetcafe'er, men hemma borde det vara okej. Om man bor ensam alltså. Gör man det inte, så gör man det snart. Citera
Recommended Posts