Gå till innehåll

AA pa bigblajnd


frukthandlarn

Recommended Posts

hade aa pa bigblind 4 limp fore, rejsar rejalt alla synar maste spela hogre stekjs dar folk respekterar ens rejsar. flopp 8910 HJARTER har inte hjarter A. Hojer pott alla synar turn A jag bettar pott 2 synar river kommer K. Jag gar all in. bada synar bada har qj. Kan jag folda mina AA. Folk pa 05.1 kan fan inte spela:evil:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du säger att folk borde respektera din raise. ville du att alla skulle lägga sig? ville du inte vinna några pengar när du fick chansen?

 

om någon sitter på :Jh: så ligger du efter, därför behöver du inte leda ut fullt på floppen. Bättre att ta betalt av drag på en blank turn, alternativt lägga sig och spara pengar om turn är ett dåligt kort.

 

varför går du all in? hade du tänkt att ett 2par skulle syna dig? eller att någon satt med en annan triss? 2paret kommer nog inte syna (om det är en bra spelare, vilket du verkar leta efter genom att vilja spela högre stakes?) när både stege, färg, alla set och högre 2par är möjliga.

 

du får jobba på spelet lite! är du så bra som du tror?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du säger att folk borde respektera din raise. ville du att alla skulle lägga sig? ville du inte vinna några pengar när du fick chansen?

 

Sa klart att jag vill vinna pengar. Men jag vill ju inte att dom ska syna med allt.?

 

om någon sitter på :Jh: så ligger du efter, därför behöver du inte leda ut fullt på floppen. Bättre att ta betalt av drag på en blank turn, alternativt lägga sig och spara pengar om turn är ett dåligt kort.

 

Ligger efter?? jag har ju over par han har bara ett stegedrag och daligt fargdrag.?

 

varför går du all in? hade du tänkt att ett 2par skulle syna dig? eller att någon satt med en annan triss? 2paret kommer nog inte syna (om det är en bra spelare, vilket du verkar leta efter genom att vilja spela högre stakes?) när både stege, färg, alla set och högre 2par är möjliga.

 

Ska jag checka och syna rivern istallet for att fa bluffen J hjartet som du tror att bluffa bort sig? Jag hatat att forlora med AA?

 

du får jobba på spelet lite! är du så bra som du tror?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...