akaomfg Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Har varit medlem på full tilt i kanske två år och har alltid haft lösenord och användarnamn iskrivet med hjälp av den där "kom ihåg mig"-rutan när jag loggar in....konstigt nog när jag kom hem idag och skulle logga in så står det "fel lösenord"...what the!? Känns jävligt kul när man klonkade hem 13k$ i söndagsnatt. När jag sen requestar lösen och fyller i ett nytt står det "can't connect to system, contact support" Jo tack...det har man ju gjort med inte fan svarar dem. Kul om 100k är borta....röv :evil: :evil: Citera
plzgogame Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Men vad fan är felet? Varför reggar ni er på siten för att gråta? MAILA SUPPORTEN IGEN ISTÄLLET. Citera
akaomfg Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Postad 4 November , 2008 Nej jag reggade här för att jag såg att det fanns någon sorts svensk suppoertsnubbe här snorunge, gå och kamma dig. Citera
plzgogame Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Nej jag reggade här för att jag såg att det fanns någon sorts svensk suppoertsnubbe här snorunge, gå och kamma dig. Puss Citera
Lisa87 Postad 4 November , 2008 Rapport Postad 4 November , 2008 Representanten för Full Tilt Poker är inte speciellt aktiv här dock Hoppas det löser sig! Citera
AdslVerbe Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 ....., gå och kamma dig. Puss Typ såhär: Citera
PianoPer Postad 5 November , 2008 Rapport Postad 5 November , 2008 Ändrade rubriken. Låt oss hoppas att han får hjälp med problemet. Inget mer larv här alltså. /Per Citera
Recommended Posts