akaomfg Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Har varit medlem på full tilt i kanske två år och har alltid haft lösenord och användarnamn iskrivet med hjälp av den där "kom ihåg mig"-rutan när jag loggar in....konstigt nog när jag kom hem idag och skulle logga in så står det "fel lösenord"...what the!? Känns jävligt kul när man klonkade hem 13k$ i söndagsnatt. När jag sen requestar lösen och fyller i ett nytt står det "can't connect to system, contact support" Jo tack...det har man ju gjort med inte fan svarar dem. Kul om 100k är borta....röv :evil: :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Men vad fan är felet? Varför reggar ni er på siten för att gråta? MAILA SUPPORTEN IGEN ISTÄLLET. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
akaomfg Postad 4 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 4 November , 2008 Nej jag reggade här för att jag såg att det fanns någon sorts svensk suppoertsnubbe här snorunge, gå och kamma dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
plzgogame Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Nej jag reggade här för att jag såg att det fanns någon sorts svensk suppoertsnubbe här snorunge, gå och kamma dig. Puss Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Lisa87 Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 Representanten för Full Tilt Poker är inte speciellt aktiv här dock Hoppas det löser sig! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
AdslVerbe Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 ....., gå och kamma dig. Puss Typ såhär: Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PianoPer Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Ändrade rubriken. Låt oss hoppas att han får hjälp med problemet. Inget mer larv här alltså. /Per Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts