ElegantBB Postad 10 November , 2008 Rapport Share Postad 10 November , 2008 Nej, inte ens nära 150k men jag tänkte mer om jag gör uttag från sidor som inte är skattefria, orkar inte få problem med skatteverket. Men kan man få bankkort på Skandiabanken utan någon fast inkomst? Sen när man ska bli kund står det om man vill ta tjänsten Allt-i-ett-Depå, vafan är det? Ska jag hoppa över det eller, läste lite snabbt och det stod ngt om fonder och skit... Japp, du får välja mellan electron eller vanlig visa bankkort. Nej hoppa inte över allt-i-ett-depå. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Iggan Postad 10 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 10 November , 2008 Japp, du får välja mellan electron eller vanlig visa bankkort. Nej hoppa inte över allt-i-ett-depå. Åh vafan, så gjorde jag det... Varför är det bra att ha det? Kan man beställa det efterhand? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts