callen Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Jag var kvalificerad men kom lite sent hem, typ 20min. Då hade jag blivit diskvalificerad, stod att jag redan åkt ut. Skumt som tusan. Mailat supporten och de hävdar att det är omöjligt och måste vara något med min dator. Tänkte bara höra om det var nån mer som råkat ut för det, såg att det var många som försvann i början. * RP och flytt - QoS * Citera
callen Postad 11 Maj , 2005 Författare Rapport Postad 11 Maj , 2005 Ja, jag var en 20 min sen till starten och när jag kom hem hade jag, liksom en hel del andra, åkt ut. Det är inte möjligt att blinda bort sig på den perioden. Har mailat lite med supporten och enligt dem ska det vara omöjligt att bli utkastad pga inaktivitet. Efter några mail kom de dock fram till att i frigurkor så slängde de ut spelare efter ett visst mått av inaktivitet (vettigt). Jag vet inte riktigt om man kan se EPL-finalen som en frigurka dock, kostar ju en del att kvalificera sig. Någon kompensation har jag inte fått. Citera
vetgirig Postad 11 Maj , 2005 Rapport Postad 11 Maj , 2005 Det stämmer 24H slänger ut spelare pga inaktivitet i frirullar. Citera
sostlind Postad 16 Maj , 2005 Rapport Postad 16 Maj , 2005 Ja, jag var en 20 min sen till starten och när jag kom hem hade jag, liksom en hel del andra, åkt ut. Det är inte möjligt att blinda bort sig på den perioden. Har mailat lite med supporten och enligt dem ska det vara omöjligt att bli utkastad pga inaktivitet. Efter några mail kom de dock fram till att i frigurkor så slängde de ut spelare efter ett visst mått av inaktivitet (vettigt). Jag vet inte riktigt om man kan se EPL-finalen som en frigurka dock, kostar ju en del att kvalificera sig. Någon kompensation har jag inte fått. Jodå, visst var det en frirulle i mina ögon åtminstone. Hela finalen var en ren "added". Vi borde naturligtvis varit mycket tydligare med de hårda kraven på punktlighet. Citera
Recommended Posts