Gå till innehåll

KONTORET, mitt i stan som aldrig sover.


asdf1234

Recommended Posts

  • Svars 133
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har varit helt bisarr stämning på kontoret idag, ingen motivation, ingen livsglädje, alla ligger i sina stolar och saknar allt vad motivation heter :)

 

Har själv varit helt död hela dagen, klämde in nåra händer idag där jag bland annat körde några miljoner flips mot betongbarn på 50-100. Lillplussade väl..

 

Imorrn blire shooppa loss till kontoret och städa skiten. Ska iaf köpa typ klädhängare, lite fönsterlampor, tv, xbox, dammsugare. Får be om ursäkt för den kassa uppdateringen, men antar alla har hamnat i liten av en höstdepression, har spelat så sjukt mkt sista tiden så behövde en liten dayoff idag :) Imorrn kanske det blir nån sorts kickoff för kontoret med bowling osv, får se riktigt vad som händer haha.

 

Eftersom någon icke nämnd har kameran hemma så kommer bilderna imorrn ;)

 

Stay tuned

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm, Steve på ongajm? trevligt trevligt :)

 

Sure am, fast med en 1a istället för en 2a i slutet på nicket. Mött dig o övningen lite på SvS med under nicket Ace/Duece.

 

Om folk är sugna på att starta ett kontor i Lund så inkludera mig, finns det redan så ta gärna kontakt med mig. Flyttar ner dit i slutet a Dec/början av Jan.

 

Sorry för min ad.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En dag på kontoret, taskig bild dock. Man ser inte den verkliga skönheten.

 

 

 

dsc00717vb5.th.jpgthpix.gif

 

 

 

Ligger du minus för dagen så är förnedringen total.

 

dsc00718ju4.th.jpgthpix.gif

 

 

Kommer fler senare, vi har även en videokamera som kan komma till användning i framtiden :ola:

 

Ergonomi, vad är det :)?

 

Den här db:n kan bli skoj, kommer följa den.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack Fredde H !!

 

Anledningen till att jag bar Häxhatten var för att jag var mest back den dagen :( DVS häxhatt på. Trivs rätt bra i den faktiskt, tog av den för en liten stund när jag var allin i Shorth. SM, åkte ju ut obv, så blir hatten 24/7 nu tror jag. :)

 

Btw, de där lilla bordet e enbart inställt på kontoret som en provisorisk lösning då vi fått extra besök i veckan av 2 till grinders, annars brukar vi va max 4st samtidigt och då äre inte så trångt :)

 

och är ingen jävla lägenhet! haha. Men är en del i ett kontorslandskap typ, som vi hyr av 2 fyrtioåriga damer, de bjöd på fika idag btw, skön hälsningsfras de bjöd på oxå; "Hej mina älsklingar :)" Tror vi smörat in oss rätt bra där.. Så när vi dyker in där vid 14 på dan så brukar vi hålla nere ljudvolymen och svordomarna tills de sticker där vid 16 ;)

 

Funderar på gå och dra ett trumsolo nu, laters.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hello Sirs..

 

Ovningen, Vem var de som donera till dig pa 100 200?

 

btw sa haller jag pa Anton "stekauppkandisar" 360...

 

glglgll

 

jo lirade lite 100 200 mot nån jag inte kan komma ihåg nicket på :) Men tog "bara" 20k så mkt av det jag satt med vid bordet var mitt eget. Plussade iaf 33k på första sessionen idag.

 

Just varit ute och käkat middag, så mätt o glad med en plankstek i magen, var riktigt gott faktiskt. :) Gick förbi subway på vägen hem så man har nån kvällmat oxå... cs nu sen grind

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja alla;-) första inläget för mig :-P haft svårt att motivera pokerspelandet på slutet och fått in otroligt lite händer senaste 2 månaderna... kontoret är dock nöten pokersuget har återvänt och det är roligare än aldrig förr;-) just tillbaka från käk med kontorsnissarna nu blire grind även om cs med ovningen lockar.. mer bilder kmr så småningom

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tja alla;-) första inläget för mig :-P haft svårt att motivera pokerspelandet på slutet och fått in otroligt lite händer senaste 2 månaderna... kontoret är dock nöten pokersuget har återvänt och det är roligare än aldrig förr;-) just tillbaka från käk med kontorsnissarna nu blire grind även om cs med ovningen lockar.. mer bilder kmr så småningom

 

GL!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sure am, fast med en 1a istället för en 2a i slutet på nicket. Mött dig o övningen lite på SvS med under nicket Ace/Duece.

 

Om folk är sugna på att starta ett kontor i Lund så inkludera mig, finns det redan så ta gärna kontakt med mig. Flyttar ner dit i slutet a Dec/början av Jan.

 

Sorry för min ad.

 

Trevligt, nån info om DoggeLax och konstantions? har lite svårt för dom :(

 

Hello Sirs..

 

Ovningen, Vem var de som donera till dig pa 100 200?

 

btw sa haller jag pa Anton "stekauppkandisar" 360...

 

glglgll

 

De vet du ;)

 

HUr mås det annars för gänget i Thailand?

 

langa ip!

 

De kommer :) Men för att slippa total förnedring så blir det lite senare, Jag Dodarn och övningen ska lira Pcw nu :) stek!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...