mr_telefon Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Måste vart 3e handen åtminstonde. kanske inte om det blev bordsbyte Citera
popquee Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 ovningen, kom på en sak för att dra upp kriget sätt "thumbs up" gubben framför rubriken i dagboken, då blir det blodbad... Citera
Zumsar Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Stort, bara börja mata med bilder alternativt skicka invites! Lycka till allihopa, speciellt du ea! Citera
okocha Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 kanske inte om det blev bordsbyte Fast jag slog ut honom...Och jag missa minst en hand i början. Citera
mr_telefon Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Fast jag slog ut honom...Och jag missa minst en hand i början. okej okej, du vinner gl i sm! Citera
asdf1234 Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 fick dra nåra HS innan man blev less.. nu börjar snart sm anton gick runt och tog lite bilder, så får hoppas de ploppar upp här snart. Citera
anton1080 Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Lite snabba bilder från vårat kära kontor. The nut room, har allt och lite till. Efter helgen kommer en 42a och xbox360 Perfekt kök som verkligen har allt, har ens The Office ett kök? Snart uppe Tro det eller ej men vi har en egen jävla hall Detta var dock bara en liten teaser, kommer fler bilden men nu är det dags att vinna SM . Citera
sexyterran Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 ser ut som en lägenhet? varför har ni trummor? gl i sm (not) Citera
anton1080 Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 ser ut som en lägenhet? varför har ni trummor? gl i sm (not) Bad beats och diverse hemska tankar. Tackar. Citera
Chillarn7 Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 gick inge bra för mig i veckopotten, dubbla första handen och åkte andra handen Hur lyckas du med det? Riktigt najs med en ny office dagbok. Tråkigt att ingen av er grindar iPoker. Stort gl, kmr lätt följas. Citera
asdf1234 Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 Hade först KK vs QQ, sedan nöt vs supernöt har iaf 22k i SM nu Citera
weddie Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Detta vägrar jag följa utan lagfoto! Citera
horwitz Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 Tjena alla monsterdiggare.. Tänkte starta upp en rivaliserande dagbok mot The Office grabbarna, har goda förhoppningar på att denna kommer utkonkurrera den rätt snabbt Vi som sitter på kontoret är jag Erik(övningen @ svs), Anton (Anton360@svs pippikort@ongame), Jonas (Fahleking@svs), Matte(dodaren@prima), Jocke(nilzzon@unibet), och Robert, (rbrt123@fulltilt) Kommer snöra upp lite bilder så fort vi fått lite ordning här, har lyckats hitta en riktig nötlokal mitt i centrum i vår kära hemstad Skellefteå.. Nära till allt, synd bara att allt stänger så tidigt Alla kan få presentera sig själva senare ifall de känner för det. Nåja, spelat väldigt mkt sista tiden och kommer fortsätta så. Är sjukt mkt lättare att spela mkt och länge när man är flera. Ska dra en session CS nu. Vi tränar inför ett framtida prac mot The office ha en bra kväll Dodaren någon som vet va han kör för blinds osv`? Citera
sexyterran Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 vi e ute allihopa vi från office iaf... suck... Citera
asdf1234 Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 segt att höra terran, =/ jag har 56k, anton 18k, jocke 14k, vi är de enda här som lirar. Dodaren spelar typ nl1k€ i snitt. På Prima. Citera
sexyterran Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 det är desto bättre! vinn dollaz ikväll. edit btw, shahin e visst kvar med 30k Citera
Maruzi Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 ni har en lägenhet ! inget kontor. Citera
anton1080 Postad 2 November , 2008 Rapport Postad 2 November , 2008 dkslgjhagnahäasghokl HORA............... Citera
asdf1234 Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 hmm av nån anledning kom inga bilder från kontoret upp, de där är typ från andra delar av kontorsområdet sas kommer upp lite bilder sen eller imorrn =) Citera
asdf1234 Postad 2 November , 2008 Författare Rapport Postad 2 November , 2008 eheheheehheeh ute ur SM , AK vs AQ, det kom en dam hhiahiaihaihiha ligger dock 3a i SH med 88k Citera
asdf1234 Postad 3 November , 2008 Författare Rapport Postad 3 November , 2008 Slutade 10a i SH eventet, känns inte så farligt faktikst, rätt skönt att få fara hem och sova, är sjukt trött Aja blir väl att stämpla in imorrn vid 14 på kontoret, over and out. Citera
Tompen Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Wp erik . själv ska man iväg och knega på 0. måste säga att det känns både och Citera
DelindaDeline Postad 3 November , 2008 Rapport Postad 3 November , 2008 Publicerar nu mitt första inlägg här i dagboken! Känns skönt att få komma igång, kommer mer info lite senare! Början på månaden har varit lite segt rent pokermässigt, har inte riktigt fått in så många händer som jag velat. Måste bero på att man har varit lite smått bakis sen helgen;) Citera
Recommended Posts