Elvis Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Jag ska iväg på brandkårsutryckning till min farbror som har problem med sin dator. Tydligen så startar om den sig själv hela tiden (enligt hans beskrivning ). Någon som vet hur man felsöker? Och hur gör man för att starta Windows XP i felsäkert läge? Ska bara spela klart en SNG och sedan ge mig iväg, så snabba svar uppskattas! Citera
Viesker Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 tryck f8 innan windows startas så får du upp en meny Citera
Torna Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 8½ min det kallar jag service. Måste säga att det här en enorm tillgång på en snabb och gratis kunskapsbank. pokerforum.nu rules! Citera
Papa Kubo Postad 3 April , 2005 Rapport Postad 3 April , 2005 Torna, du vet väl att det inte kommer att vara gratis så länge till? Citera
Trolldeg Postad 4 April , 2005 Rapport Postad 4 April , 2005 Torna, du vet väl att det inte kommer att vara gratis så länge till? Citera
Recommended Posts