drisen Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 +60k sek Svs (mest 5/10) +200€ (mest 1/2) +3500 CC (10/20) +500kr stejk Haft några äckliga 50k backdagar o skit. Tappat som vanligt massa nu i slutet av månaden. Men ganska nöjd ändå. Citera
Yxel Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 66k händer nl100€ @ Unibet +55inköp 18k händer nl100$ @ Unibet bad beatbord -18 inköp 32 inköp rakeback. 16 inköp i turneringsvinster utan inköp. Nöjd! Citera
sexyterran Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 URSÄKTA men varför envisas ni med att starta dessa innan månaden e slut? ni blir inte kända för att ni starta tråden först, så starta tråden den första av den nya måanden för i helvete....... suck Citera
Deppodi Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 URSÄKTA men varför envisas ni med att starta dessa innan månaden e slut? ni blir inte kända för att ni starta tråden först, så starta tråden den första av den nya måanden för i helvete....... suck sista dagen på månaden.. vad spelar det för roll? dem som vill skriva får chansen Citera
pisak84 Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 URSÄKTA men varför envisas ni med att starta dessa innan månaden e slut? ni blir inte kända för att ni starta tråden först, så starta tråden den första av den nya måanden för i helvete....... suck du däremot börjar bli rätt känd för att gnälla mest på forumet och ha trötttttt attityd. målet uppnått? Citera
jkkman Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 URSÄKTA men varför envisas ni med att starta dessa innan månaden e slut? ni blir inte kända för att ni starta tråden först, så starta tråden den första av den nya måanden för i helvete....... suck du däremot börjar bli rätt känd för att gnälla mest på forumet och ha trötttttt attityd. målet uppnått? sista dagen på månaden.. vad spelar det för roll? dem som vill skriva får chansen Jag håller helt klart med sexyterran. Det bästa vore om folk kunde hålla sig undan från att starta denna tråd innan månaden är slut, faktiskt jävligt drygt att hålla på så imo. Att jag redan postat mitt resultat är för att jag lirat klart för denna månad samt älskar att braga om vilken highroller jag är. Citera
sturedenstore Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Mkt bra månad för mig trots att storklonkar fanns inom räckhåll.. Slutar på ca 61k sek upp på NL1000,1500, PLO1000 samt turrar på svs. Ungefär 600kr/timmen Citera
sexyterran Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 du däremot börjar bli rätt känd för att gnälla mest på forumet och ha trötttttt attityd. målet uppnått? a precis edit: det e liksom inte mitt mål, men det e inget jag kan ro för heller. Citera
Sunkii Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 €4000 genom att sälja en EPT ticket jag vann på VIP-freerolls, $98 på de typ 100 händerna PLO100 jag spelat utöver det denna månad. Citera
jkkman Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 €4000 genom att sälja en EPT ticket jag vann på VIP-freerolls, $98 på de typ 100 händerna PLO100 jag spelat utöver det denna månad. Bra timlön?? Citera
Rooney Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Hur orkar man bry sig om när tråden startas? Citera
Playboy Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Hur orkar man bry sig om när tråden startas? Hur orkar man bry sig om att någon bryr sig om när tråden skapades? Citera
Poque Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Hur orkar man bry sig om att någon bryr sig om när tråden skapades? hur orkar man orka om när man orka orka haha neej baa skojjjja vet inte riktigt hur det gick för mig 1k plus kanske Citera
JensNi Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 230€ blir nog plus nån 300-400€ när raken kmr Citera
Jakelamotta Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 12000$ + rakeback som jag uppskattar till ca 3500$. Citera
eloket Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Min lappe dog och statsen med den. Det känns dock plus med live turre andraplats igår som gav 4KSEK. Annars mest småsummor här och där. Citera
Jerico Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Jäkla fizzelmånad det varit. Blev till slut +17200 kr på svs 5/10 kr. Citera
Deppodi Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 du däremot börjar bli rätt känd för att gnälla mest på forumet och ha trötttttt attityd. målet uppnått? Intressant inlägg, vad jag vet som uppfattas jag inte som dryg. Tror nog att det är en definitionsfråga. Kan du inte motivera lite mer? Dessutom förstår jag inte vad det spelar för roll när tråden skapas. Tydligen så såg jag att det stör jkkman också. Som sagt, sista dagen, varför inte låta dem som vet att dem har spelat klart för den här månaden posta då? Det handlar om 1 dag. vem mer anser att jag gnäller mest på förumet förresten? för det är inte direkt mitt mål som du tror. Citera
FiSherman63 Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Dryga 36k händer, dvs grym arbetsmoral. Årsbästa. Citera
mr-flow Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Intressant inlägg, vad jag vet som uppfattas jag inte som dryg. Tror nog att det är en definitionsfråga. Kan du inte motivera lite mer? Dessutom förstår jag inte vad det spelar för roll när tråden skapas. Tydligen så såg jag att det stör jkkman också. Som sagt, sista dagen, varför inte låta dem som vet att dem har spelat klart för den här månaden posta då? Det handlar om 1 dag. vem mer anser att jag gnäller mest på förumet förresten? för det är inte direkt mitt mål som du tror. Det var sexyterran han tyckte var dryg. Vilket jag tycker han har fel i. Citera
Rooney Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Hur orkar man bry sig om att någon bryr sig om när tråden skapades? Är du dum i huvudet? Blir det diskussion om något på ett diskussionsforum är det väl ganska normalt att, om man nu känner för det, säga sin åsikt? Och du, skippa nästa fyndiga kommentar Citera
Deppodi Postad 30 November , 2008 Rapport Postad 30 November , 2008 Det var sexyterran han tyckte var dryg. Vilket jag tycker han har fel i. Tack Citera
Recommended Posts