KingCosmoKramer Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 lol Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Först tar ju (som jag tolkar det) Bryan ut det mest väsentliga som han tycker är intressant fram ur loggarna sen postar han hela konversationen. Precis märkte inte att han menade det så. Exakt som du skrev så är det bara det mest väsentliga i dom första två och sen nedanför är det Hela konversationen. Ty for input. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
FriSoren Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Blev glad för resten av året när jag såg att han åkt ur EPT. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Blev glad för resten av året när jag såg att han åkt ur EPT. Blev inte jag för jag hade gärna sett han vinna så folk hade börjat jaga han för degen. Tror tom bryan hade fått sina pengar tillbaka då. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Blev inte jag för jag hade gärna sett han vinna så folk hade börjat jaga han för degen. Tror tom bryan hade fått sina pengar tillbaka då. Troligt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Troligt.. Säkerligen inte men man kan allt hoppas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Får väl tillägga att jag hoppas nån klipper knäskålarna på svinet inom en snar framtid. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Rooney Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Ser riktigt jävla vidrig ut gör han ju också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Juggler Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Har redigerat i OP och tagit bort två inlägg på grund av för mycket personinfo. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Fy helvete. Läst igenom allt och mår bara så jävla dåligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kravmärkt Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 kan vi inte göra en insamling och anlita hells angels eller liknande? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 kan vi inte göra en insamling och anlita hells angels eller liknande? Det är ju hans polare hur skulle vi kunna anlita dom när det är "hans" vänner. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Cyntax Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Har redigerat i OP och tagit bort två inlägg på grund av för mycket personinfo.Hummm men bilden ligger ju uppe på poker.se. Varför redigerar ni inte bort den då?Kan man inte få fråga om han är född 1985 eller 1988? (Ratsit och Birthday.se ftw!) Sen att jag tänker tipsa SKV om att han vann ett EPT-paket kan väl inte skada? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Donner Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Det är ju hans polare hur skulle vi kunna anlita dom när det är "hans" vänner. Enda koppling jag kan tänka mig att han har till HA är att de är efter honom. Men förmodligen var det nog bara en lögn i mängden för att skrämma Bryan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Enda koppling jag kan tänka mig att han har till HA är att de är efter honom. Men förmodligen var det nog bara en lögn i mängden för att skrämma Bryan. Jo han har inte bara hotat bryan med HA utan mig och några till. Dock är jag inte det minsta brydd om det och har bett han höra av sig när han än vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Jennez Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Jag blir fan gråtfärdig när jag läser sånt här. Stackars Bryan. Och jävla Robert. Nästan så att man önskar att man själv blir blåst på en mindre summa. Det hade det varit värt för att få tag på hans person-/kontouppgifter. Känns helt sjukt, men om allt som Bryan har skrivit är sant så skulle jag inte tveka en sekund att misshandla Robert svårt. Fan, det berörde mig lite för mycket det här känner jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Det är ju hans polare hur skulle vi kunna anlita dom när det är "hans" vänner. Finns bättre än HA Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Portello Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Finns inte mycket vidrigare i sociala sammanhang an nar genuint sjysta/genomsnalla personer utnyttjas Lite mer skinn pa nasan genetemot Robert hade inte skadat Bryan, men det kan amn inte krava av alla manniskor. Sen att han bara fortsatte att bli utnyttjad forstod han ju sakert men svarbegripligt det dar, kanner man igen sjalv, det man fattar i teori omavandlar man inte alltid i praktiken Det jag inte begriper ar hur Robert under sina pokerar inte har kunnat raka illa ut. Da han verkar ge sig pa random pokerspelare han knappt eller inte alls kanner maste han val nagon gang ha lurat eller forsokt lura fel person!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Känns helt sjukt, men om allt som Bryan har skrivit är sant så skulle jag inte tveka en sekund att misshandla Robert svårt. Fan, det berörde mig lite för mycket det här känner jag... Finns det nån som hade tvekat att göra det? Obv har Bryan varit för snäll och lånat ut för mycket och för lätt utan att vara helt säker på att få tillbaka dom. Som någon skrev tidigare så efter att ha lånat ut första gången och inte fått tillbaka borde man verkligen inte låna ut igen utan att ha fått tillbaka för det första lånet. Aja, är trots allt svårt att inte känna hat mot Robert anyway, vilket jävla äckel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Jag blir fan gråtfärdig när jag läser sånt här. Stackars Bryan. Och jävla Robert. Nästan så att man önskar att man själv blir blåst på en mindre summa. Det hade det varit värt för att få tag på hans person-/kontouppgifter. Känns helt sjukt, men om allt som Bryan har skrivit är sant så skulle jag inte tveka en sekund att misshandla Robert svårt. Fan, det berörde mig lite för mycket det här känner jag... Kan intyga att allt stämmer till 100%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bluwajt Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Finns bättre än HA Haha, kanske lite fel tråd att go OT i, men tycker faktiskt detta var riktigt kul att snälla Ola kommer in och flashar kunskap angående firmor Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 31 Oktober , 2008 Författare Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Finns inte mycket vidrigare i sociala sammanhang an nar genuint sjysta/genomsnalla personer utnyttjas Lite mer skinn pa nasan genetemot Robert hade inte skadat Bryan, men det kan amn inte krava av alla manniskor. Sen att han bara fortsatte att bli utnyttjad forstod han ju sakert men svarbegripligt det dar, kanner man igen sjalv, det man fattar i teori omavandlar man inte alltid i praktiken Det jag inte begriper ar hur Robert under sina pokerar inte har kunnat raka illa ut. Da han verkar ge sig pa random pokerspelare han knappt eller inte alls kanner maste han val nagon gang ha lurat eller forsokt lura fel person!? Jag tror/vet att dom fel personerna han råkat åka på har han betalt blixt snabbt tillbaka till. Men finns ju inte så många inom poker världen dock. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
D Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Inte mycket empati i den här tråden heller..... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Precis som med alla organisationer av HA-rang så ser de väl inte med blida ögon på personer som hotar med dom utan att kunna backa upp det. Och som det har skrivits tidigare, hur människan våga sticka näsan utanför dörren, än mindre i ett så officiellt sammanhang som ept är imo förvånansvärt. Tragisk historia det där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
great Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 31 Oktober , 2008 Vart finns bild på honom om man får fråga? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts