Gå till innehåll

Scam Robert-Bryan Historien. Från början till slut.

Arnan

Recommended Posts

• Svars 488
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Först tar ju (som jag tolkar det) Bryan ut det mest väsentliga som han tycker är intressant fram ur loggarna sen postar han hela konversationen.

Precis märkte inte att han menade det så. Exakt som du skrev så är det bara det mest väsentliga i dom första två och sen nedanför är det Hela konversationen. Ty for input.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har redigerat i OP och tagit bort två inlägg på grund av för mycket personinfo.
Hummm men bilden ligger ju uppe på poker.se. Varför redigerar ni inte bort den då?

Kan man inte få fråga om han är född 1985 eller 1988? (Ratsit och Birthday.se ftw!)

Sen att jag tänker tipsa SKV om att han vann ett EPT-paket kan väl inte skada?

Länk till kommentar

Enda koppling jag kan tänka mig att han har till HA är att de är efter honom. Men förmodligen var det nog bara en lögn i mängden för att skrämma Bryan.

Jo han har inte bara hotat bryan med HA utan mig och några till. Dock är jag inte det minsta brydd om det och har bett han höra av sig när han än vill.

Länk till kommentar

Jag blir fan gråtfärdig när jag läser sånt här. Stackars Bryan. Och jävla Robert. Nästan så att man önskar att man själv blir blåst på en mindre summa. Det hade det varit värt för att få tag på hans person-/kontouppgifter.

Känns helt sjukt, men om allt som Bryan har skrivit är sant så skulle jag inte tveka en sekund att misshandla Robert svårt. Fan, det berörde mig lite för mycket det här känner jag...

Länk till kommentar

Finns inte mycket vidrigare i sociala sammanhang an nar genuint sjysta/genomsnalla personer utnyttjas :-( Lite mer skinn pa nasan genetemot Robert hade inte skadat Bryan, men det kan amn inte krava av alla manniskor. Sen att han bara fortsatte att bli utnyttjad forstod han ju sakert men svarbegripligt det dar, kanner man igen sjalv, det man fattar i teori omavandlar man inte alltid i praktiken :-(

Det jag inte begriper ar hur Robert under sina pokerar inte har kunnat raka illa ut. Da han verkar ge sig pa random pokerspelare han knappt eller inte alls kanner maste han val nagon gang ha lurat eller forsokt lura fel person!? :shock:

Länk till kommentar

Känns helt sjukt, men om allt som Bryan har skrivit är sant så skulle jag inte tveka en sekund att misshandla Robert svårt. Fan, det berörde mig lite för mycket det här känner jag...

Finns det nån som hade tvekat att göra det?

Obv har Bryan varit för snäll och lånat ut för mycket och för lätt utan att vara helt säker på att få tillbaka dom. Som någon skrev tidigare så efter att ha lånat ut första gången och inte fått tillbaka borde man verkligen inte låna ut igen utan att ha fått tillbaka för det första lånet.

Aja, är trots allt svårt att inte känna hat mot Robert anyway, vilket jävla äckel.

Länk till kommentar

Jag blir fan gråtfärdig när jag läser sånt här. Stackars Bryan. Och jävla Robert. Nästan så att man önskar att man själv blir blåst på en mindre summa. Det hade det varit värt för att få tag på hans person-/kontouppgifter.

Kan intyga att allt stämmer till 100%.

Länk till kommentar

Finns inte mycket vidrigare i sociala sammanhang an nar genuint sjysta/genomsnalla personer utnyttjas :-( Lite mer skinn pa nasan genetemot Robert hade inte skadat Bryan, men det kan amn inte krava av alla manniskor. Sen att han bara fortsatte att bli utnyttjad forstod han ju sakert men svarbegripligt det dar, kanner man igen sjalv, det man fattar i teori omavandlar man inte alltid i praktiken :-(

Det jag inte begriper ar hur Robert under sina pokerar inte har kunnat raka illa ut. Da han verkar ge sig pa random pokerspelare han knappt eller inte alls kanner maste han val nagon gang ha lurat eller forsokt lura fel person!? :shock:

Jag tror/vet att dom fel personerna han råkat åka på har han betalt blixt snabbt tillbaka till. Men finns ju inte så många inom poker världen dock.

Länk till kommentar

Precis som med alla organisationer av HA-rang så ser de väl inte med blida ögon på personer som hotar med dom utan att kunna backa upp det.

Och som det har skrivits tidigare, hur människan våga sticka näsan utanför dörren, än mindre i ett så officiellt sammanhang som ept är imo förvånansvärt.

Tragisk historia det där...

Länk till kommentar