popquee Postad 4 November , 2008 Rapport Share Postad 4 November , 2008 är väl bara att länka till tråden i ett mail Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 5 November , 2008 Rapport Share Postad 5 November , 2008 Ett tips till er båda, CTRL+F (win), om det nu är så viktigt: Det var det jag hittade/minns också, men det visar väl knappast att OP känner Bryan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kgl Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Fy fan. Satt bredvid honom på dag2 av EPT Buda, han verkade skum och snackade en massa skit under den tid vi satt innan han bustade. Först efteråt berättade ulaf för mig att det var Scam-Robert. Minns att han berättade en helt osannolik historia om hur han vann sitt ept-paket också. Ful som stryk är han ju också. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staalman Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 *borttagen* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
staalman Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 -- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 6 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2008 hmm, pekuljär situation. obv. är min kunskap baserad på informationen ang det som hände bryan, även tidigare incidenter med jkmkrbrt, där pettinho ev antas vara involverad tillsammans med det jag läst här och på 2+2 samt det jag googlat mig fram plus lite extra. jag vill veta innan vad arnan antar om pettinho innan jag tar upp saken med honom Som det skrivits tidigare så var det för att han troligen "deltagit" i denna scam. Om det är nu är sant mer eller mindre vet jag inte. Pettinho har dessutom "lånat" pengar av bryan där Robert har vouchat för honom. Så då är Pettinho troligen oxå delvis inblandad i denna historia. Edit: Att han senare inte har skickat tillbaka Bryans pengar där Robert bröt sig in på hans konto och skickade degen till Pettinho är bara ännu mer sjukt. Så han har en viss delaktighet i detta oxå. Anklagar dock inte honom för något men allt verkar bara skumt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Arnan Postad 6 November , 2008 Författare Rapport Share Postad 6 November , 2008 Det var det jag hittade/minns också, men det visar väl knappast att OP känner Bryan. Hur jag känner bryan är att genom att Erras hade Robert på msn som bryan skrev till honom på msn. Därigenom addade Bryan Erras på msn och Erras bjöd in mig i konversationen med Bryan. Jag och Erras gav Bryan råd om hur han skulle göra sen.. Vi bytte telefon nr/msn och smsade, jag försökte stötta Bryan under tiden detta pågick och försökte hjälpa han och gav han råd men dock lyssnade inte Bryan direkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Seriöst det skulle kunna bli ett riktigt bra avsnitt, någon som orkar styra? Håller med, vore otroligt intressant. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
pastan Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 http://www.pokermagazine.se/svensk-storspelare-anklagad-for-bedrageri-32543.php Samma person väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
valterego Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 http://www.pokermagazine.se/svensk-storspelare-anklagad-for-bedrageri-32543.php Samma person väl? Yes box. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
oleby Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Robert, Antar att du smygläser denna tråd. Det är nog uppenbart för alla som läser denna tråd att du vill leva ett liv över dina tillgångar och att du inte klarar av att finansiera det på ngt annat sätt än att stjäla pengar för att göra det. Varför du söker bekräftelse genom denna livsstil vet jag inte men antar att det har med kompensation för ditt inte allt för "estetiskt tilltalande" yttre, alternativt storlek på "den där du aldrig får använda utanför toaletten" att göra (mest troligt en kombination). Nu när både namn, bild och bakrund är publik tror jag det är en bra ide´ att illa jävla kvickt göra något åt den soppa du satt alla du lurat (dig själv inkluderad) i. Har en otäck magkänsla att detta kan sluta ganska tragiskt annars. Personligen tycker jag att du är vidrig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
JoeFalk Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Kan inte någon lura ned han till en EPT i Polen eller nåt med flygbiljett o lovord om fickpengar och inköp på plats. Så han får lägga ut cash in advance för hotell mm. O sen bara lämna helvetet i u-landet. SCAMMED! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 omg alltså... så jävla tragiskt så jag mår dåligt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Gummo Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 ....Varför du söker bekräftelse genom denna livsstil vet jag inte men antar att det har med kompensation för ditt inte allt för "estetiskt tilltalande" yttre, alternativt storlek på "den där du aldrig får använda utanför toaletten" att göra (mest troligt en kombination). .... Draggmåttet har jag inte koll på, men jag förstår inte varför det är så många negativa kommentarer gällande hans utseende. Han ser väl rätt alldaglig ut? Det är väl det han har gjort som är dumt, men att hans yttre inte tilltalar alla är väl inte så farligt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ebisumaru Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Draggmåttet har jag inte koll på, men jag förstår inte varför det är så många negativa kommentarer gällande hans utseende. Han ser väl rätt alldaglig ut? Det är väl det han har gjort som är dumt, men att hans yttre inte tilltalar alla är väl inte så farligt? Roberts pappa? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Draggmåttet har jag inte koll på, men jag förstår inte varför det är så många negativa kommentarer gällande hans utseende. Han ser väl rätt alldaglig ut? Det är väl det han har gjort som är dumt, men att hans yttre inte tilltalar alla är väl inte så farligt? Gummo? http://i56.photobucket.com/albums/g180/XHM249/GummoTubColor.jpg Tyvärr blir det så när personer med bristande intellekt försöker trycka ned andra. Ja det är självklart helt ovidkommande för oss andra. Tyvärr tar det udden av en sån här story då man funderar på vad som är mest tragiskt, scammaren eller pöbeln. Same shit skulle jag gissa. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Plisskin Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Oddsen på att Robban tar självmord inom 6-12 månader? Ärligt alltså. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Vet inte, men ni håller då på och förstör tråden med helt onödiga kommentarer? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
HughHefner Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Roberts pappa? hahahaha Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
nieezzborren Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Oddsen på att Robban tar självmord inom 6-12 månader? Ärligt alltså. 1.20x pengarna ger jag ut ! nån som vill satsa så pma ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Slasktratt Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Seriöst det skulle kunna bli ett riktigt bra avsnitt, någon som orkar styra? Har styrt lite nu. Skadar säkert inte om det ramlar in nåt mer mail om samma sak. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jw1700 Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 http://www.pokermagazine.se/svensk-storspelare-anklagad-for-bedrageri-32543.php Samma person väl? Bara jag som stör mig på rubriken "Svensk storspelare..."? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TheMooSe Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Har styrt lite nu. Skadar säkert inte om det ramlar in nåt mer mail om samma sak. Skicka iväg ett mail jag med! Tycker alla på forumet skall skicka iväg ett mail! insider@tv3.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
psykologen Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Skicka iväg ett mail jag med! Tycker alla på forumet skall skicka iväg ett mail! insider@tv3.se Varför det? Insider kommer inte ta upp det här. Mejla hit istället bolibompa@svt.se Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
dekutree Postad 6 November , 2008 Rapport Share Postad 6 November , 2008 Skicka iväg ett mail jag med! Tycker alla på forumet skall skicka iväg ett mail! insider@tv3.se levlar du eller, va fan finns det för allmänintresse i detta förutom i de mest inbitna pokerkretsar, kom igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts