Existing-user Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Behöver tips på någon bra site om man lirar sateliter. Strukturen är väl ganska viktig här bl.a så det inte blir som bwin (ongame va?) som är totalt värdelös. Sen gärna ett bra utbud och kanske inte helt fullt med hajar. Citera
InteEnGångTill Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Vad vill du spela satelliter till? Citera
Existing-user Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Vad vill du spela satelliter till? Allt möjligt, men gärna inte till wsop eller svindyra turneringar då jag kommer spela satelliter på ca 5-15$ nivå och då måste man spela 25 satelliter innan man har lyckats vinna en plats till t.ex. wsop. Citera
Nice Hand GG Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Full Tilt har ju en del billiga till sina vecko tuneringar med rätt mkt i potten, sedan har dom nu även en del till FTOPS X. Citera
gdaily Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Jag tycker Ongame har en bra struktur, inte dålig... Det gäller bara att anpassa sig. Citera
Existing-user Postad 30 Oktober , 2008 Författare Rapport Postad 30 Oktober , 2008 Jag tycker Ongame har en bra struktur, inte dålig... Det gäller bara att anpassa sig. Det de har kan ju knappt kallas poker. Citera
Lodanovic Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Det de har kan ju knappt kallas poker. Kan du utveckla? Citera
pablosebbe Postad 31 Oktober , 2008 Rapport Postad 31 Oktober , 2008 Ongame har ju sjukt veka SNG-sateliter... Men annars är väl Stars bra? Citera
Recommended Posts