Zecon Postad 29 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 29 Oktober , 2008 spela precis 7500 guarantee turbo turnering, en kille går all in med A-3 en med QQ och så kommer jag med KK, floppen blir 999, och jag tänker yes det här tar jag nog säkerligen hem, så kommer en till 9 och en 7 på river. Killen med esset vinner allt man blir ju så lack. fick bara lov att skriva ut min aggression Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rymz2008 Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Tvättade precis min brybjörn, hoppas han nu är ren och fin. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 posta i badbeat tack Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
speltorsk_LOL Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 Hade det känts bättre om det kom ett ESS istället för sista nian? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
xander85 Postad 30 Oktober , 2008 Rapport Share Postad 30 Oktober , 2008 äh,de va ju inget. kom tillbaka när floppen är K99 och turn samt river kommer 9 och 9... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts